Gå til innhold

Opplevd EKTE klarsynte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, er det noen her som kan med hånden på hjertet fortelle at de har truffet på en klarsynt som har hatt RETT på det de har spådd, altså at det ble rett utfall ?

Hvilke klarsynte var dette isåfall?

Til alle dere andre som skal enten fucke opp tråden med at folk som tror på klarsynte er idioter eller annet crap, vennligst drit og dra.

Anonymkode: 75a13...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Opplevd EKTE klarsynte?"

Nei.

Og ikke har jeg noe ønske om det heller.

Hva er poenget med det?

Anonymkode: c9f05...440

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på det, men ingen har klart å spå meg enda. Så jeg tror det finnes mange... "overivrige" der ute som ikke er så spesielle som de liker å tro at de er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på besøk hos Toralf Gjerstad før han ble kjent og evnene hans misbrukt, har også vært i kontakt med flere healere og klarsynte både i Norge og utenlands. Tror egentlig jeg bare har møtt på en som jeg vet var bullshit. 

Anonymkode: 420e0...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort det selv, men kjenner en som traff en klarsynt som visste ting - helt konkrete ting om søsteren hans som ingen andre visste. Jeg tror de finnes, men de er vanskelig å skille fra alle svindlerne

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på besøk hos Toralf Gjerstad før han ble kjent og evnene hans misbrukt, har også vært i kontakt med flere healere og klarsynte både i Norge og utenlands. Tror egentlig jeg bare har møtt på en som jeg vet var bullshit. 

Anonymkode: 420e0...677

Psst...Joralf Gjerstad. :biggrin:

Anonymkode: 7c57b...1aa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på besøk hos Toralf Gjerstad før han ble kjent og evnene hans misbrukt, har også vært i kontakt med flere healere og klarsynte både i Norge og utenlands. Tror egentlig jeg bare har møtt på en som jeg vet var bullshit. 

Anonymkode: 420e0...677

Med andre ord har du ignorert alle bomskuddene deres. En vanlig reaksjon.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri betalt for å snakke med en klarsynt, men har vært med på diverse treff hvor andre som har vært der har vært klarsynte og visst alt om meg.

Jeg har selv litt evner , som jeg tror vi alle har, og kan foreksempel drømme om ting jeg trenger hjelp til å finne ut av.
Et eksempel er en gang jeg ville be en gutt ut og mediterte masse på det, la meg med krystaller under puta og spurte universet om hvordan jeg skulle spørre han ut og om det var meningen at jeg skulle spørre han ut eller ikke.
Jeg drømte at han hadde en yngre bror som sa til meg at "det er ikke noe vits han har dame" og ved siden av denne yngre broren stod en annen jente jeg visste godt hvem var og nikket.
DAGEN etter så forteller denne jenta meg at kusina hennes holder på med han, og samme dag så er lillerbroren hans på besøk å treffer han på skolen og han så helt lik ut som i drømmen min.

 

Anonymkode: 05ec4...130

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord har du ignorert alle bomskuddene deres. En vanlig reaksjon.

Tja, du kan si hva du vil -men jeg har reist og tilbragt endel mer tid i atmosfærer jeg tipper (eller vent, vet med sikkerhet ut ifra svaret ditt) du ikke aner eksisterer en gang. Gjør ikke meg noe, men det er jo trist noen ganger når en dumper borti trangsynte folk som ikke har gjort noe annet enn å sitte på den samme steinen år etter år. 

Psst...Joralf Gjerstad. :biggrin:

Anonymkode: 7c57b...1aa

Haha, huff, ja han må få rett navn. Jeg er litt trøtt om dagen, mye aktivitet rundt meg, får skylde på det. :P Men han er en fantastisk mann bare så det er sagt! Hadde veldig lyst til å besøke ham igjen, men så kom det dumme folk gående og ødela for både ham og mange andre, var mange av oss som har kjent til ham lenge før han ble kjent som følte sterkt med ham når han plutselig ble satt under press om tester og bevis. Husker godt da han til slutt brente alle brevene han hadde fått, så ikke andre skulle grave i historiene til mange av de han har behandlet. Nå sender jeg ham gode følelser og tanker, og håper han får noen gode år til!

Anonymkode: 420e0...677

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen en klarsynt å anbefale? Jeg har selv intuitive evner, men det er ikke alltid lett når man selv er veldig opp i noe...Er i en vanskelig situasjon..

Anonymkode: 5223f...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv litt evner , som jeg tror vi alle har, og kan foreksempel drømme om ting jeg trenger hjelp til å finne ut av.

Anonymkode: 05ec4...130

Det kalles å ha en psyke.

Anonymkode: 0723e...b94

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker rart han som brant brevene, skal vel ikke brenne slikt. Det er jo hellig materiale.det synes jeg var rart.

Anonymkode: f9c5e...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det noen her som kan med hånden på hjertet fortelle at de har truffet på en klarsynt som har hatt RETT på det de har spådd, altså at det ble rett utfall ?

Hvilke klarsynte var dette isåfall?

Til alle dere andre som skal enten fucke opp tråden med at folk som tror på klarsynte er idioter eller annet crap, vennligst drit og dra.

Anonymkode: 75a13...6a8

Jeg har ikke. Men min farfar var hos Marcello Haugen. Og det farfar fortalte gjorde varig inntrykk på meg...i den grad at jeg bare måtte tro på dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri betalt for å snakke med en klarsynt, men har vært med på diverse treff hvor andre som har vært der har vært klarsynte og visst alt om meg.

Jeg har selv litt evner , som jeg tror vi alle har, og kan foreksempel drømme om ting jeg trenger hjelp til å finne ut av.
Et eksempel er en gang jeg ville be en gutt ut og mediterte masse på det, la meg med krystaller under puta og spurte universet om hvordan jeg skulle spørre han ut og om det var meningen at jeg skulle spørre han ut eller ikke.
Jeg drømte at han hadde en yngre bror som sa til meg at "det er ikke noe vits han har dame" og ved siden av denne yngre broren stod en annen jente jeg visste godt hvem var og nikket.
DAGEN etter så forteller denne jenta meg at kusina hennes holder på med han, og samme dag så er lillerbroren hans på besøk å treffer han på skolen og han så helt lik ut som i drømmen min.

Anonymkode: 05ec4...130

De har ikke visst alt om deg. De har ikke visst en brøkdel engang. Men de er kyniske og bruker triks som gjør at du tror de vet noe. I realiteten bommer de med 99% av det de sier, men det utestenger du mentalt. Dette er bevist gjennom videoopptak der man gjennomgår det hele i etterkant. Personen som ble "spådd" er mektig imponert over hvor presist "mediet" traff, helt frem til vedkommende ser på videoen at det i realiteten omtrent bare var bomskudd.

Du har ingen evner selv heller. Du driver ønsketenkning og retrofitting.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan si hva du vil -men jeg har reist og tilbragt endel mer tid i atmosfærer jeg tipper (eller vent, vet med sikkerhet ut ifra svaret ditt) du ikke aner eksisterer en gang. Gjør ikke meg noe, men det er jo trist noen ganger når en dumper borti trangsynte folk som ikke har gjort noe annet enn å sitte på den samme steinen år etter år.

Det er du som er den trangsynte her, som tviholder på oppfatningene dine selv om fakta motbeviser dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...