Gå til innhold

Er så jævlig kosete


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sånn som kan ligge og kose en hel dag. Stryke, kysse, massere, kjærtegne, kna, knulle, fingre, klemme, klappe, bite, suge, nusse, slikke...

Flere som er sånn?

Anonymkode: 2173b...21c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om jeg ikke var så fyllesyk. Dama blir irritert og spør hva som er galt med meg. 

Anonymkode: 2173b...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg ikke var så fyllesyk. Dama blir irritert og spør hva som er galt med meg. 

Anonymkode: 2173b...21c

Kjæresten din blir irritert og spør hva som er galt med deg fordi du ønsker å kose med henne..?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din blir irritert og spør hva som er galt med deg fordi du ønsker å kose med henne..?

 

Jeg forstår godt at kjæresten kan bli litt irritabel når man har en person klistret inntil seg som klår og vil kose hele dagen når en selv ikke har lyst. Det er vel ikke så uvanlig å bli irritert når man har så forskjellige ønsker. 

Anonymkode: 2aa35...631

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at kjæresten kan bli litt irritabel når man har en person klistret inntil seg som klår og vil kose hele dagen når en selv ikke har lyst. Det er vel ikke så uvanlig å bli irritert når man har så forskjellige ønsker. 

Anonymkode: 2aa35...631

Ja jeg prøvde bare å forstå om det var det som var ment..

 

Videre kan jeg jo lure om TS er sånn som dette HVER dag..isåfall så hadde jeg også blitt lei..

Man trenger jo litt avstand selv om man er sammen med noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din blir irritert og spør hva som er galt med deg fordi du ønsker å kose med henne..?

 

Nei, fordi jeg koser for mye. 

Anonymkode: 2173b...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at kjæresten kan bli litt irritabel når man har en person klistret inntil seg som klår og vil kose hele dagen når en selv ikke har lyst. Det er vel ikke så uvanlig å bli irritert når man har så forskjellige ønsker. 

Anonymkode: 2aa35...631

Enig, skjønner henne godt. Du kan vel klare å styre deg litt, TS? Respekter henne. Gå eventuelt og ta en runk hvis du er så kosete. 

Anonymkode: b0a6e...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi jeg koser for mye. 

Anonymkode: 2173b...21c

Gjør du det hver dag da ..?hele dagen ?

 

Folk er jo forskjellige..:)

Jeg elsker å kose og kunne gjort det hele dagen om jeg fikk sjangsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri feil med kos. Men det går litt i perioder her - om jeg har mye som skjer i hverdagen eller ei.
Akkurat nå er jeg i en skikkelig kosete periode, sikkert fordi jeg ikke har noen å kose med :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri feil med kos. Men det går litt i perioder her - om jeg har mye som skjer i hverdagen eller ei.
Akkurat nå er jeg i en skikkelig kosete periode, sikkert fordi jeg ikke har noen å kose med :sukk:

I feel u :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre kan jeg jo lure om TS er sånn som dette HVER dag..isåfall så hadde jeg også blitt lei..

Man trenger jo litt avstand selv om man er sammen med noen..

Vi bor hver for oss, er sammen 2-3 dager i uka de månedene når hun ikke er på båt. 

Anonymkode: 2173b...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres litt rart ut at hun sier sånt da, er jo ikke hver dag dere er sammen og ikke så ofte heller..

Jeg skjønner det ikke... men som sagt...folk er jo forskjellige...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du det hver dag da ..?hele dagen ?

 

Nei, ligger jo ikke i senga hele dagen hver dag. Men liker å ta på henne mye, for eksempel tafse litt når vi står på kjøkkenet, bare kaste meg over henne på sofaen helt plutselig, osv. 

Anonymkode: 2173b...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle menn sånn da? Synes at jeg aldri får gå i fred og dette har vært i alle mine forhold. Må være jeg osm suger til meg alle de kosete mennene:fnise:

Anonymkode: e6c2f...1c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...