Gå til innhold

Gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er man 100% sikker på å at man ikke er gravid om man får mensen dagen etter man har hatt sex?

Men er samtidig bare 2 uker siden sist jeg hadde menstrasjon..

Anonymkode: 9ddb9...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eller kan det å blø dagen etter være et tegn på graviditet???

Anonymkode: 9ddb9...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan kjøpe en sånn pinne du kan tisse på for å se om du er gravid, det er den enkleste måten å finne det ut på. Overtro har en tendens til å ikke fungere så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en sånn pinne du kan tisse på for å se om du er gravid, det er den enkleste måten å finne det ut på. Overtro har en tendens til å ikke fungere så bra.

Tørr ikke kjøpe det:ohmy:

Anonymkode: 9ddb9...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr ikke kjøpe det:ohmy:

Anonymkode: 9ddb9...504

Jeg tror de står ute i lokalet, så du kan jo bare stjele den. Eventuelt kan du få typen din, vennina di eller mora di kjøpe den. Eventuelt en fremmed fra kvinneguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de står ute i lokalet, så du kan jo bare stjele den. Eventuelt kan du få typen din, vennina di eller mora di kjøpe den. Eventuelt en fremmed fra kvinneguiden.

Vet ikke om jeg skal ta dette serriøst..

Anonymkode: 9ddb9...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal ta dette serriøst..

Anonymkode: 9ddb9...504

Hvilken del? Du kan også bestille på nett dersom du synes butikker er pinlig. Men hvis du er i Oslo har jeg ikke noe spennende å gjøre i morgen ettermiddag og kan godt springe inn på et apotek for deg. Lillestrøm funker også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken del? Du kan også bestille på nett dersom du synes butikker er pinlig. Men hvis du er i Oslo har jeg ikke noe spennende å gjøre i morgen ettermiddag og kan godt springe inn på et apotek for deg. Lillestrøm funker også. 

Haha, hadde sagt jatakk om jeg bodde i oslo ;)

Kan uansett ikke bestille på nett. Da ser moren min det.. woho

Anonymkode: 9ddb9...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hadde sagt jatakk om jeg bodde i oslo ;)

Kan uansett ikke bestille på nett. Da ser moren min det.. woho

Anonymkode: 9ddb9...504

Åpner hun pakkene dine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tørr ikke kjøpe det:ohmy:

Anonymkode: 9ddb9...504

beklager, men hvis du ikke tør å kjøpe graviditetstest, så er du kanskje ikke moden nok til å ha sex, og i hvert fall ikke uten beskyttelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager, men hvis du ikke tør å kjøpe graviditetstest, så er du kanskje ikke moden nok til å ha sex, og i hvert fall ikke uten beskyttelse. 

Tullball. Hvem vil vel bli dømt av en gjeng rusede farmasøyter og butikkmedarbeidere? Jeg unner ikke noen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpner hun pakkene dine? 

Får ikke bestilt med mitt eget bankkort..

Anonymkode: 9ddb9...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tullball. Hvem vil vel bli dømt av en gjeng rusede farmasøyter og butikkmedarbeidere? Jeg unner ikke noen det.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymkode: 9ddb9...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke bestilt med mitt eget bankkort..

Anonymkode: 9ddb9...504

En graviditetstest med to tester fra Apotek1 koster 90 kroner, de kan også lever på post i butikk (da tror jeg du ikke får hentelapp men SMS om at må hente) og om du får hentelapp kan du si det er en gave til en venninne (de selger såpe og dritt jenter liker :P ). Du kan kjøpe forhåndsbetalt visa (spendon) på Narvesen, det koster rundt en hundrelapp + pengene du skal putte på. Da får du det til 200. 

Skulle sendt den til deg selv, men regner med du ikke vil at en fremmed skal vite hvem du er og slikt og jeg tør ikke sende deg kredittkorthummerne mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En graviditetstest med to tester fra Apotek1 koster 90 kroner, de kan også lever på post i butikk (da tror jeg du ikke får hentelapp men SMS om at må hente) og om du får hentelapp kan du si det er en gave til en venninne (de selger såpe og dritt jenter liker :P ). Du kan kjøpe forhåndsbetalt visa (spendon) på Narvesen, det koster rundt en hundrelapp + pengene du skal putte på. Da får du det til 200. 

Skulle sendt den til deg selv, men regner med du ikke vil at en fremmed skal vite hvem du er og slikt og jeg tør ikke sende deg kredittkorthummerne mine :P

Tar desverre ikke sjansen på det siste der :P Men takk for info!

 

Vet du eller noen andre her hvordan det foregår på en helsestasjon f.eks?

Anonymkode: 9ddb9...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...