Gå til innhold

Når man vet man må gå, men ikke gjør det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

røykvarslerne er jo mer som symbol på hans fraværende normal ordning av ting i hus og hjem. Han er giddalaus og lover mye uten å holde ord. Hun blir drittlei og sier fra, og han guttevalpen tåler ikke å bli pratet til eller skjønner at hun blir frustrert over oppførselen hans som ender opp med skriking /kjeft. Hadde han hatt selvinnsikt så hadde han heller fått ræva i gir og vært ydmyk ovenfor henne. Ingen skal behøve å mase og bli grinete på voksne folk som burde vite bedre å ordne ting når han /hun har sagt de skal gjøre det. Og ingen skal slå el bli voldelig bare fordi noen blir drittlei fordi de ikke gjør en dritt.... 

Anonymkode: f3d61...29e

og du ts burde pakke sakene dine og barnas og komme dere i sikkerhet. Dette vil ikke endre seg, og bare bli verre. 

Anonymkode: f3d61...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vedder du 200 000 kroner på at TS kommer til å være med mannen sin til døden skiller dem? Hvordan vet vi om de har skilt seg? Hvordan vet jeg hvem du er for å kreve inn pengene?

Vel for å være ærlig tenkte jeg på noe helt annet og hadde kun skumlest tråden, trodde det var en trolletråd, som det iblandt er 100  her inne. Jeg snakket om gifte etablerte par in general.

Anonymkode: 62e4c...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan flytte hjem til mor og far... Mangler sosiale antenner. Er ufyselig mot deg, giddalaus drittsekk, utro og oppå der igjen skal han slå deg???  Er faenmeg han som trenger juling.........  Kom deg ut ts.... Han er ikke verdt det. Og barna skal ikke under noen omstendigheter vokse opp i dette.  Du er nødt for barnas skyld i det minste.  Det finnes hjelp. Bruk all hjelp du kan få. 

Anonymkode: f3d61...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...