Gå til innhold

Får ikke skrudd av radiator


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den står på fullt uansett hva jeg gjør. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Det blir glovarmt i stua. 

Anonymkode: 8ba08...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den står på fullt uansett hva jeg gjør. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Det blir glovarmt i stua. 

Anonymkode: 8ba08...f33

Hvilket merke er det og hvordan ser den ut?

Er det ikke en av og på bryter på den, samt en bryter som man kan regulere varmen med?

Anonymkode: d39df...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den står på fullt uansett hva jeg gjør. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Det blir glovarmt i stua. 

Anonymkode: 8ba08...f33

Leier du?

Kontakt i såfall huseier og varsle fra om dette

Har det nylig oppstått, så kan det være noe galt og i verste fall brannfarlig!

 

Anonymkode: d39df...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som bor i samme hus som muligens har samme radiatorsystem, som du kan spørre om hjelp?

 

Anonymkode: d39df...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er radiatoren fylt med vann (gammeldags system) eller er det en oljefylt radiator som står løs på gulvet og som har ledning?

Anonymkode: d39df...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den står på fullt uansett hva jeg gjør. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Det blir glovarmt i stua. 

Anonymkode: 8ba08...f33

Hva har du prøvd å gjøre da?

Anonymkode: d39df...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ringe til noen da hvis du har tlf, ikke er pyroman og prøve å brenne ned blokka di og du ikke har tlf angst. Det man gjør med der er å skru alt man kan på de så de beveger seg. ev må du skru av den du har i et annet rom? jeg kan dessverre nesten ingenting om sånt.

Anonymkode: 9d12f...781

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noen stor fare for brann, det er vannbåren varme. Jeg har prøvd alle tips jeg finner på nettet, som å løsne ventilen bak termostaten. Jeg får fortsatt ikke slått av radiatoren helt. Jeg synes det er ubehagelig varmt å sitte i sofaen, jeg svetter rett og slett. 

Jeg har hatt det samme problemet lenge, men har ikke kontaktet vaktmester. Styret sier at det er hver enkelt beboers ansvar, så jeg må ta regningen selv. 

Termostaten er fra Danfoss, nyere type termostat, men radiatoren er nok gammel. 

 

TS 

Anonymkode: 8ba08...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noen stor fare for brann, det er vannbåren varme. Jeg har prøvd alle tips jeg finner på nettet, som å løsne ventilen bak termostaten. Jeg får fortsatt ikke slått av radiatoren helt. Jeg synes det er ubehagelig varmt å sitte i sofaen, jeg svetter rett og slett. 

Jeg har hatt det samme problemet lenge, men har ikke kontaktet vaktmester. Styret sier at det er hver enkelt beboers ansvar, så jeg må ta regningen selv. 

Termostaten er fra Danfoss, nyere type termostat, men radiatoren er nok gammel. 

 

TS 

Anonymkode: 8ba08...f33

*rørlegger 

Anonymkode: 8ba08...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i alle fall ikke finne på å skru av radiatoren helt, om du plutselig skulle finne ut av hvordan du gjør det. Ei venninne av meg skrudde av radiatoren på soverommet, da ble hele driten ødelagt og den måtte byttes ut. Var noe med at vannet frøs eller noe, husker ikke helt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i alle fall ikke finne på å skru av radiatoren helt, om du plutselig skulle finne ut av hvordan du gjør det. Ei venninne av meg skrudde av radiatoren på soverommet, da ble hele driten ødelagt og den måtte byttes ut. Var noe med at vannet frøs eller noe, husker ikke helt. 

Kloke ord!

http://www.lorenparken.no/vaktmesterne-anbefaler-at-du-aldri-skrur-radiatoren-helt-av-pa-vinteren/

 

Anonymkode: d39df...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke slå de av helt, da blir det for kaldt. Jeg har alltid litt varme på de på soverommene, nettopp fordi vinduene alltid er åpne. Jeg kan selvfølgelig åpne vinduene i stuen også, men da blir det for kaldt igjen. 

Anonymkode: 8ba08...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke slå de av helt, da blir det for kaldt. Jeg har alltid litt varme på de på soverommene, nettopp fordi vinduene alltid er åpne. Jeg kan selvfølgelig åpne vinduene i stuen også, men da blir det for kaldt igjen. 

Anonymkode: 8ba08...f33

Du er klar over at du fyrer for kråka?

Hvem er det som betaler fyringsutgiftene?

Anonymkode: d39df...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du fyrer for kråka?

Hvem er det som betaler fyringsutgiftene?

Anonymkode: d39df...66d

Ja, men akkurat det driter jeg i. Jeg må ha det kaldt for å kunne sove, og da må vinduene være åpne. Det er de året rundt. Jeg er nødt til å ha litt varme på radiatoren, slik at den ikke fryser. Jeg skulle helst ikke hatt noe varme på i det hele tatt, men da er det stor fare for at det går galt en eller annen dag. 

Anonymkode: 8ba08...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...