Gå til innhold

Kan dette være en kjønnssykdom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ca en og en halv uke siden hadde jeg ubeskyttet sex med en FF. Vi har tidligere alltid brukt kondom. De siste dagene har det klødd noe forferdlig i skjeden, og utfloden er mørkebrun og smuldrete. Har nettopp begynt på nye p-piller (microgyn), hadde 5 dagers pause fra yasminelle før jeg startet på de. Men jeg har begynt på microgynon før og ikke reagert sånn. Kan dette være en kjønnssykdom?

Anonymkode: 4aa74...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke kjønnssykdommer gir slik utflod..? Da vil jeg heller tro du måtte ha hatt kjønnssykdommen en god del lengre enn 1,5 uke, for det tar ca. 2 uker(noen ganger kortere) for en kjønnssykdom å blomstre, slik at man kan påvise det ved prøvetaking. Man vil jo da heller ikke få en masse og sterke symptomer så tidlig.

Kløen kan være sopp, og man kan få sopp av sex. Enten fordi du ikke tåler hans sperm så godt, eller fordi han faktisk har sopp selv. Jeg vet at sopp ikke er noen kjønnssykdom, og noen mener at det ikke kan spres. Jeg har aldri fått sopp av sex, men en gang skjedde det faktisk, og da fant jeg emballasjen til soppkur hos han jeg lå med. Da var det ganske åpenbart. :P

Jeg vil tro at det er p-pillene som gjør det, muligens i kombinasjon med at du har fått sopp(nb: jeg kan ha noe kornete utflod en veldig sjelden gang, si at det kun er en dag, så forsvinner det. kan bare være skjeden som vil spøke litt med deg). La det gå noen dager til, se det an. Du kan kjøpe en pakke Canesten med stikkpille og krem om utfloden fremdeles er klumpete, men du bør selvfølgelig også teste deg for kjønnssykdommer når det har gått to uker. Det bør man alltid uansett, bare for å være på den sikre siden.

Det er helt sikkert ikke noe alvorlig. :) Bare se det an, og test deg.

Anonymkode: 57fbb...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan absolutt være en kjønnssykdom. Særlig når symtomene viser seg etter ubeskyttet sex. Du burde teste deg for mycoplasma genitalis, klamydia, gonoré og uhretritt (de burde se på betennelsesceller i et mikroskop). 

Anonymkode: e3522...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...