Gå til innhold

Tappet og frustrert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne eller om dette er rette plass. Saken er at jeg er sliten og tappet for energi. Jeg er en omsorgsperson. Gir hele tiden av meg selv til andre. Det er igjennom mitt yrke i helsevesenet til mine barn og min date. Nå har jeg kjent den siste tiden at jeg gir og gir uten å få noe tilbake. Det er ingen som tar vare på meg! Jeg trenger omtanke og oppmerksomhet på meg! Ikke som mor eller kollega men meg. Daten min er ny og vi har ett avstandsforhold. Han prioriterer sitt hjem og barn forran meg. Naturlig nok- det er ikke noe å diskutere. Han er en flott mann men jeg føler veldig på at han ikke har plass i livet sitt til meg. Jeg skulle lyttet til fornuften og ikke hjertet mitt når jeg innledet forholdet. Hvis man kan kalle det forhold, jeg føler meg fortsatt alene og singel. 

Anonymkode: f8c45...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den dagen jeg begynte å sette krav og ta vare på meg selv, fikk jeg alt jeg noen gang har drømt om. Å skylde på at man er en omsorgperson hjelper ikke. Det er forskjell på å gi av seg selv og la seg overkjøre totalt - og man kan bare skylde på seg selv, for at man ikke krever mer fra mennesker rundt seg og seg selv.

Ta ansvar for ditt eget liv og ta vare på deg selv først og fremst. Når du gjør det vil du se at andre ser på deg som mer verdifull og setter mer pris på deg også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg begynte å sette krav og ta vare på meg selv, fikk jeg alt jeg noen gang har drømt om. Å skylde på at man er en omsorgperson hjelper ikke. Det er forskjell på å gi av seg selv og la seg overkjøre totalt - og man kan bare skylde på seg selv, for at man ikke krever mer fra mennesker rundt seg og seg selv.

Ta ansvar for ditt eget liv og ta vare på deg selv først og fremst. Når du gjør det vil du se at andre ser på deg som mer verdifull og setter mer pris på deg også. 

Må quote deg igjen jeg NiN ,for det du sier her kan jeg ikke si bedre..:) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må quote deg igjen jeg NiN ,for det du sier her kan jeg ikke si bedre..:) 

 

Blir så glad hver gang jeg møter på flere som har forstått dette!  

Det er fantastisk å ha funnet ut av dette, og jeg håper mange mange mange flere begynner å se det du og jeg har forstått! :)  Det er mange som ler av meg når jeg sier det, men verden blir faktisk er bedre sted når folk begynner å innse sin egen verdi. Det gjør mennesker mer lykkelige og tilfreds i livene sine og så finner de jo kjærligheten også.. Den ekte fine trygge kjærligheten :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad hver gang jeg møter på flere som har forstått dette!  

Det er fantastisk å ha funnet ut av dette, og jeg håper mange mange mange flere begynner å se det du og jeg har forstått! :)  Det er mange som ler av meg når jeg sier det, men verden blir faktisk er bedre sted når folk begynner å innse sin egen verdi. Det gjør mennesker mer lykkelige og tilfreds i livene sine og så finner de jo kjærligheten også.. Den ekte fine trygge kjærligheten :) 

Helt sant. !!

Jeg har fortsatt en vei å gå der, men jeg prøver hver dag å tenke slik som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...