Gå til innhold

Sinnsykt forelsket!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble i sommer, for første gang i mitt liv (er snart 30), forelsket for første gang og det gir seg ikke! Jeg er rett og slett stormende forelska og for å være ærlig er det noe av det verste jeg har vært med på... Nå er det jo sånn at han jeg er forelsket i, desverre ikke føler det samme for meg. 

Hvor lang tid tar det egentlig å komme seg over en forelskelse?! Kan ikke fortsette å ha det sånn, blir sprø!

Anonymkode: d9a43...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at hvis man ligger med 10 andre personer så går det over, men jeg har aldri prøvd det selv. Høres fornuftig ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble i sommer, for første gang i mitt liv (er snart 30), forelsket for første gang og det gir seg ikke! Jeg er rett og slett stormende forelska og for å være ærlig er det noe av det verste jeg har vært med på... Nå er det jo sånn at han jeg er forelsket i, desverre ikke føler det samme for meg. 

Hvor lang tid tar det egentlig å komme seg over en forelskelse?! Kan ikke fortsette å ha det sånn, blir sprø!

Anonymkode: d9a43...542

Mange år

Anonymkode: ea7d2...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange år

Anonymkode: ea7d2...763

Det høres jo helt jævelig ut! Hvordan overlever man sånt? Hadde han følt det samme for meg hadde jeg nok eksplodert av lykke, så kanskje like greit at det ikke er tilfelle.. 

TS

Anonymkode: d9a43...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo helt jævelig ut! Hvordan overlever man sånt? Hadde han følt det samme for meg hadde jeg nok eksplodert av lykke, så kanskje like greit at det ikke er tilfelle.. 

TS

Anonymkode: d9a43...542

Det er dessverre ikke lett, men det beste er å trekke seg unna og distansere seg fra vedkommende inntil man får situasjonen på avstand. Om du kan, unngå all kontakt og la være å følge vedkommende på sosiale medier slik at du ikke hele tiden blir minnet om ham. Da blir det litt enklere å gå videre, selv om det kan ta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo helt jævelig ut! Hvordan overlever man sånt? Hadde han følt det samme for meg hadde jeg nok eksplodert av lykke, så kanskje like greit at det ikke er tilfelle.. 

TS

Anonymkode: d9a43...542

Det er ingen vei utenom desverre.Under forelskelse dannes det stoffer i hjernen som blir værende der i årevis.

Anonymkode: 5fe16...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, så vet du at du evner å forelske deg. Så holder du deg borte fra fyren, og omgås andre menn, så plutselig vil du oppleve at det spirer og gror på annet hold etterhvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble i sommer, for første gang i mitt liv (er snart 30), forelsket for første gang og det gir seg ikke! Jeg er rett og slett stormende forelska og for å være ærlig er det noe av det verste jeg har vært med på... Nå er det jo sånn at han jeg er forelsket i, desverre ikke føler det samme for meg. 

Hvor lang tid tar det egentlig å komme seg over en forelskelse?! Kan ikke fortsette å ha det sånn, blir sprø!

Anonymkode: d9a43...542

Du er ikke forelsket i han, men i illusjonen om hvem han kan være. Når du forstår at dette ikke handler om han men om deg og drømmen om den rette, så vil du kunne komme deg videre og heller lete etter han som du virkelig blir forelsket i, ikke bare tror du er forelsket i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så vet du at du evner å forelske deg. Så holder du deg borte fra fyren, og omgås andre menn, så plutselig vil du oppleve at det spirer og gror på annet hold etterhvert.

Ja, er bare redd for at det vil gå veldig lenge til neste gang, mtp at jeg er 29 nå. Har vært i flere forhold, men ikke følt den stormende forelskelsen med noen som jeg gjør nå. Fra Ts

Anonymkode: d9a43...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke forelsket i han, men i illusjonen om hvem han kan være. Når du forstår at dette ikke handler om han men om deg og drømmen om den rette, så vil du kunne komme deg videre og heller lete etter han som du virkelig blir forelsket i, ikke bare tror du er forelsket i. 

Jeg er sikker på hva jeg føler og jeg kjenner han jo. Har virkelig ikke følt det sånn før. Jeg skulle gjerne kunne sluttet å være forelska i han, men det går ikke..  Har datet én annen mann i etterkant, men det ble helt håpløst, satt bare å sammenlignet med han andre.. 

Anonymkode: d9a43...542

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på hva jeg føler og jeg kjenner han jo. Har virkelig ikke følt det sånn før. Jeg skulle gjerne kunne sluttet å være forelska i han, men det går ikke..  Har datet én annen mann i etterkant, men det ble helt håpløst, satt bare å sammenlignet med han andre.. 

Anonymkode: d9a43...542

Man kan fint være dypt og inderlig forelsket etter kort tid uten at det er en illusjon jo.

Anonymkode: 4f5dc...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...