Gå til innhold

Stillhet eller melding?


AnonymBruker

Hva foretrekker du?  

14 stemmer

  1. 1. Hva foretrekker du?

    • Stillhet
      1
    • Melding
      13


Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen tråd:

Etter en date med en dere har truffet på Tinder, foretrekker dere at mannen sier ifra dersom han ikke er interessert eller foretrekker dere at han bare ikke tar kontakt mer?

Hvis dere foretrekker å få melding, hva synes dere bør stå i denne?

Anonymkode: 1680c...bcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Slik som de fleste Tinderflørtene) Snakket over et kort tidsspenn, ikke møtt: stillhet - da kan jeg ta hintet.

(De få, som har "betydd" noe) Snakket lenge og møttes en eller flere gang: melding.

Anonymkode: cf068...138

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bare har skrevet litt så syns jeg det er best om han bare slutter å svare. Da er stillhet det beste hintet og det minst kleine. Dersom jeg har møtt vedkommende vil jeg ha melding! 

Ble nylig dumpa med stillhet av en fyr etter at vi hadde skrevet lenge, møttes en gang og til og med skrevet litt etter daten. Spurte om han ville ses igjen, haha da ble det stille. Det syns jeg er skikkelig dritt! 

Anonymkode: 04750...cab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg møtt fyren synes jeg at jeg fortjener en melding og en forklaring på hvorfor.

Stillhet er bare feigt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg møtt fyren synes jeg at jeg fortjener en melding og en forklaring på hvorfor.

Stillhet er bare feigt!

Hvorfor vil du ha en forklaring? Det holder vel at han sier at det ikke var helt match? Hva positivt kan det føre til at han skriver at han var skuffet over kroppsfasongen din eller at du ikke var morsom nok?

Anonymkode: 6cb10...43b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er noen form for følelser og forventninger inne i bildet må man sende en melding! Stillhet kan gjøre et menneske gal, man analyserer og tenker frem og tilbake og bruker mye mer energi enn nødvendig. Kanskje, hva hvis, enn om etc. Det er helt for jævlig. Ja, man blir kanskje lei seg om man får en avvisning på melding, men man kommer seg i alle fall fort videre og slipper å bli gal av all tenkingen.

Anonymkode: 5e7fa...698

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha en forklaring? Det holder vel at han sier at det ikke var helt match? Hva positivt kan det føre til at han skriver at han var skuffet over kroppsfasongen din eller at du ikke var morsom nok?

Anonymkode: 6cb10...43b

trenger ikke nødvendigvis en detaljert forklaring, men om jeg føler at det gikk så bra hadde jeg satt pris på en forklaring på hvorfor. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han sender melding, takker for daten men at det nok ikke vil bli noe mer pga kjemi eller noe. Stillhet er iallefall feigt og umodent!

Anonymkode: 9958c...46a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs. Har det vært en date hvor det merkes av begge parter at det "ikke er noe" så gjør det ingenting at det blir stille.

Har man derimot snakket sammen lenge, møttes et par ganger osv. så ville jeg foretrukket en melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke nødvendigvis en detaljert forklaring, men om jeg føler at det gikk så bra hadde jeg satt pris på en forklaring på hvorfor. 

 

Er enig at det er kjekt med en melding som sier- takk for daten, men det har ingen hensikt å møtes igjen - type melding

Men en forklaring er vel for mye forventet. Jeg har oftest ingen forklaring på hvorfor jeg ikke har interesse av å møtes igjen annet enn akkurat det man ikke kan sette fingen på, kjemien, jeg kan ha det superkjekt i en time eller så på uformelt date møte med hversomhelst, men ikke dermed sagt jeg vil møte dem igjen, man må jo bare gjøre det beste utav daten uansett synes jeg. 

Anonymkode: d73fc...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stillhet. Melding eller ring. Har dere datet flere dater, ta det face to face. Litt respekt må man da kunne vise. 

Anonymkode: b3066...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig at det er kjekt med en melding som sier- takk for daten, men det har ingen hensikt å møtes igjen - type melding

Men en forklaring er vel for mye forventet. Jeg har oftest ingen forklaring på hvorfor jeg ikke har interesse av å møtes igjen annet enn akkurat det man ikke kan sette fingen på, kjemien, jeg kan ha det superkjekt i en time eller så på uformelt date møte med hversomhelst, men ikke dermed sagt jeg vil møte dem igjen, man må jo bare gjøre det beste utav daten uansett synes jeg. 

Anonymkode: d73fc...22e

Jeg er helt enig med deg. En forklaring er litt i det meste laget å forvente. Det går som oftest på kjemi. Andre grunner kan være litt ubehagelige å si, gjerne dersom det er relatert til utseende eller spesifikke personlighetstrekk. 

Anonymkode: 0a58f...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han sender melding, takker for daten men at det nok ikke vil bli noe mer pga kjemi eller noe. Stillhet er iallefall feigt og umodent!

Anonymkode: 9958c...46a

Er kvinnen også feig og umoden om hun ikke tar kontakt, eller gjelder det bare mannen?

Anonymkode: 6cb10...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillhet er respektløst og får meg til å tenke at jeg ikke engang var verdig en sms, det tærer veldig på! :(

En voksen, kort og hyggelig melding om at "Hei du, takk for daten men jeg tror ikke vi to kan ta dette noe videre, lykke til videre uansett :)" eller "Hei, fint at vi fikk møttes men jeg følte ikke helt kjemien. Ville bare si i fra. Lykke til. Hilsen Per"  er absolutt på sin plass når noen har tatt seg tid til å treffe deg.
 

Anonymkode: 9cbf5...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man bare har chatta og aldri møtt hverandre, så er det greit.

Har man truffet hverandre en, eller flere, ganger, så sender man en melding og sier at det ikke blir mer. Trenger ingen forklaring.

Det er så mye enklere å gi slipp om man får klar beskjed om at det ikke blir mer.

Selv har jeg alltid sagt ifra om jeg ikke er interessert i å treffes mer. Sier takk for en hyggelig date, men det får bli med den og så ønsker jeg han lykke til videre.

Vil gi han et godt inntrykk av damer generelt. Ikke noen vits å produsere flere bitre menn.

Anonymkode: 9e153...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...