Gå til innhold

Feige menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er menn så feige? Var på date i går og har ikke hørt noe fra han siden. Kan de ikke bare sende en melding og si at det ikke blir noe mer? Vits å holde jenter på pinebenken?

Anonymkode: 8f411...e83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er menn så feige? Var på date i går og har ikke hørt noe fra han siden. Kan de ikke bare sende en melding og si at det ikke blir noe mer? Vits å holde jenter på pinebenken?

Anonymkode: 8f411...e83

Sist jeg gjorde det fikk jeg til svar: "Den kunne du spart deg for. Helt greit at du vil gå videre, men du trenger ikke gni det inn."

Ikke rart vi ikke svarer når dere ikke tåler å få et nei, så dere kan takke dere selv for at dere blir holdt på pinebenken.

Anonymkode: b013b...d79

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han hørt fra deg da eller er du for feig til å ta kontakt ? Kanskje han sitter der trist å tenker at du holder han på pinebenken. Hvorfor sender du ikke melding for å si hvor landet ligger?

Det har gått en HEL dag, herregud det er jo en evighet! Få ut fingeren av ræva di

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er menn så feige? Var på date i går og har ikke hørt noe fra han siden. Kan de ikke bare sende en melding og si at det ikke blir noe mer? Vits å holde jenter på pinebenken?

Anonymkode: 8f411...e83

Tror du kvinner er noe bedre? Jeg vil heller påstå det motsatte, at kvinner er enda værre på dette. Ikke greier dere å si ifra etter en date om dere ikke vil noe mer, bare totalt stillhet. Om man ber om en date så får man bare beskjed om at det ikke passer så bra akkurat da, utsettelser osv til man etter 2 - 3 ganger skjønner at hun egentlig mente å si at hun ikke var interessert, men ikke greide å  si det.

Anonymkode: 3aec8...7eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er menn så feige? Var på date i går og har ikke hørt noe fra han siden. Kan de ikke bare sende en melding og si at det ikke blir noe mer? Vits å holde jenter på pinebenken?

Anonymkode: 8f411...e83

Jenter er naturskapt for å være på pinebenken. Hvis ikke hadde verden kollapset, for lenge siden. 

Dessuten er det ikke ene og alene opp til ham å bidra med feedback og initiativ vett'u. Vi lever, tross alt, i verdens mest likestilte land :skratte: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han hørt fra deg da eller er du for feig til å ta kontakt ? Kanskje han sitter der trist å tenker at du holder han på pinebenken. Hvorfor sender du ikke melding for å si hvor landet ligger?

Det har gått en HEL dag, herregud det er jo en evighet! Få ut fingeren av ræva di

Er et kvinnens oppgave? Hva blir det neste? Menn skal føde?

Anonymkode: 8f411...e83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et kvinnens oppgave? Hva blir det neste? Menn skal føde?

Anonymkode: 8f411...e83

Selvfølgelig er det din oppgave om du ønsker kontakt så raskt etter en date. Da får du ta initiativ, du greier vel det helt fint eller hva er i veien? Er det nervene som svikter så du lar gutten sitte på pinebenken?

Hvis det er slik burde trådens tittel hett : Feige kvinner.

Og nei menn skal ikke føde for det er ikke mulig. Det som derimot er mulig er at du tar ansvar for din egen situasjon istedenfor å klage over han, når du ikke er et gram bedre selv. Det er langt vanskeligere for menn å trykke ut en bebi av rompa enn det er for deg å sende en sms. Såppas skjønner du vel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg gjorde det fikk jeg til svar: "Den kunne du spart deg for. Helt greit at du vil gå videre, men du trenger ikke gni det inn."

Ikke rart vi ikke svarer når dere ikke tåler å få et nei, så dere kan takke dere selv for at dere blir holdt på pinebenken.

Anonymkode: b013b...d79

DERE? Newsflash: Kvinner er ikke en homogen gruppe. 

Anonymkode: 96b36...171

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERE? Newsflash: Kvinner er ikke en homogen gruppe. 

Anonymkode: 96b36...171

T

Anonymkode: 8f411...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERE? Newsflash: Kvinner er ikke en homogen gruppe. 

Anonymkode: 96b36...171

"Rart" dere ikke reagerer når TS kaller alle menn feige fordi EN fyr ikke er så hysterisk og needy at han må kontakte hu rett etter en date. 

Men dere bryr vel dere bare når det er kvinner som blir homogenisert ? Snakk om hykleri !

Anonymkode: 5af12...e22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har gitt opp norske menn. Har ikke vært borti mer tafatte, feige og mer feminine menn enn i dette landet. Kan kanskje være feministenes feil at det har blitt slik. 

Trenger heldigvis ikke å dra så langt unna Norge for å finne mer dugelige, maskuline mannfolk. 

Anonymkode: 71ed8...5b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Svampebobb1

Hvorfor er menn så feige? Var på date i går og har ikke hørt noe fra han siden. Kan de ikke bare sende en melding og si at det ikke blir noe mer? Vits å holde jenter på pinebenken?

Anonymkode: 8f411...e83

Kanskje han ikke har det så travelt? Send melding selv heller, i stedet for å plage deg selv slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rart" dere ikke reagerer når TS kaller alle menn feige fordi EN fyr ikke er så hysterisk og needy at han må kontakte hu rett etter en date. 

Men dere bryr vel dere bare når det er kvinner som blir homogenisert ? Snakk om hykleri !

Anonymkode: 5af12...e22

Jeg har aldri noen sinne skrevet en lignende melding som du har fått. Ikke i nærheten en gang. Men jeg har opplevd en god dose feige menn. Så mange som blir unnvikende istede for å gjøre noe. Et problem jeg ser mange av mine venninner også har. Vi blir jo utrolig usikre på dere når dere er helt med når vi tar kontakt, men som samtidig er elendige på å ta første kontakt selv. 

Anonymkode: 706ef...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mer Feige folk* ikke bare menn. Ser dette skje like ofte hos begge kjønn.
Det beste er å være ærlig med seg selv og gjør det man selv ønsker ut av forholdet.
Vil du at han skal ta kontakt? Ta kontakt selv. Tar han ikke kontakt etter flere dager så bare gi opp, desverre.
Personlig vil jeg heller høre fra noen at de ikke vil mer enn at de skal sette meg til side og håpe at man tar hintet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...