Gå til innhold

Hvordan finne ut hva slags type gutt passer jeg med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skulle gjerne likt å hørt fra dere. Kjenner jeg blir litt fortvilet over meg selv iblant... Greia er, jeg har på en måte hatt en "klassereise". På ungdomsskolen og videregående var jeg en alternativ jente som hang med andre alternative. Vi var vel tapere, kan du si. Da jeg begynte å studere, flyttet jeg til ny by, skiftet stil, og jeg møtte fort nye mennesker og ble del av den populære, sosiale gjengen. Når jeg nå driver med dating, og skal velge gutt for meg, sliter jeg - fordi jeg tiltrekkes av begge typer - både alternative, originale typer, stille gutter men og sosiale typer som har mange venner. Jeg vet, det finnes en mellomting - men jeg føler liksom at det er forskjellige sider av meg som vil ha forskjellige type gutter. Hjelp, hvordan løser jeg dette? Ordner alt seg når jeg treffer den rette? Må jeg bli "bestis" med meg selv først og finne ut hvem er jeg osv? Har noen lignende erfaringer? 

Anonymkode: 13b04...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må det bare være en type gutt du kan gå etter da? Spiller det noen rolle?

Jeg sliter veldig med dette om at folk skal puttes i kategorier og båser hele tiden, fordi folk kan forandrer seg og sine interesser mm. 

Møter du en du liker, og han liker deg, så spiller jo ikke kategori noen rolle. 

Anonymkode: bd557...9a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Du tiltrekkes av begge fordi sånne generelle personlighetstyper ikke spiller noen særlig rolle. Det som spiller en rolle - etter at det "overfladiske" er på plass - er hva som foregår oppi hodet til en fyr, og om det er kompatibelt med det som foregår oppi ditt. Om noen tenker som deg, hvilken rolle spiller det er snakk om en stereotypisk ekstrovert eller inntrovert, eller hvilken "stil" han kjører? Noen ganger liker man noen som er "sånn", og andre ganger liker man noen som er "sånn". Det kommer an på hva de er ellers.

Endret av Franke Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir forelsket, hvis følelsene er gjensidig, så gratulerer så mye! Dere kan da vurdere om dere vil starte et forhold med hverandre. Easy peasy. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...