Gå til innhold

Ex on the beach - sesong 3


Gjest Wanda Maximoff

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff

Nå har jeg endelig sett de siste episodene og herregud for et drama. Er det flere som ser på? Jeg lurer litt på om det er falsk eller om det er faktisk på ekte... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg endelig sett de siste episodene og herregud for et drama. Er det flere som ser på? Jeg lurer litt på om det er falsk eller om det er faktisk på ekte... 

Ikke sett serien før, men i slike tilfeller er det nesten alltid en viss innblanding fra produksjonssiden :) Jeg liker dog å overse det, og gi meg ende over, over idiotien folk viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg har ikke sett på, er det noe bra? 

Spørs hva du liker. Jeg vet ikke om jeg vil kalle det bra, men det er fascinerende å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Ikke sett serien før, men i slike tilfeller er det nesten alltid en viss innblanding fra produksjonssiden :) Jeg liker dog å overse det, og gi meg ende over, over idiotien folk viser.

Kan godt være... Har bare lurt litt :fnise:  Samtidig, om det er innblanding med så må jeg si at det er interessant at folk lar seg framstille sånn på tv. Å f.eks fremstille seg som en person som ikke går overens med noen og konstant lager bråk kan virkelig ikke være noe selv for de PR kåte. 

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være... Har bare lurt litt :fnise:  Samtidig, om det er innblanding med så må jeg si at det er interessant at folk lar seg framstille sånn på tv. Å f.eks fremstille seg som en person som ikke går overens med noen og konstant lager bråk kan virkelig ikke være noe selv for de PR kåte. 

Kan være misbruk fra produksjonen også.. Men aldri la deg overraske over hva folk gjør for å bli berømt. Grusomme, grusomme ting. Og mindre grusomme ting som Paradise Hotel og Ex on the beach 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 Reality show inneholder som regel fint lite reality....

Anonymkode: def6b...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...