Gå til innhold

Trang forhud eller normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trodde alle "normale" peniser hadde et "soppliknende" penishode, om dere skjønner, men kjæresten min har ikke det. Jeg vet ikke om dette betyr at han har trang forhud, eller om det er normalt? Han får ikke vondt tror jeg ikke, kun hvis man runker han og drar for langt ned. Ellers fungerer alt som det skal. Har alle peniser med normal forhud et soppliknende utseende? Er uerfaren, så har ikke vært borti så mange.

Takk for svar på forhånd!

Anonymkode: 22177...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to venner som har hatt for trang forhud og dette høres ut som det samme. De kun ikke ha for rå sex, eller bli rundet nettopp pga redselen for at forhuden ble dratt for langt tilbake. De fikk det mye bedre etter omskjæring.

 

Dersom det ikke plager typen din, bør han ikke gjøre noe.

Anonymkode: de33f...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se hvordan soppform og trang forhud skal ha noen som helst sammenheng.

Soppformingen dannes jo når forhuden blir trukket tilbake?

Anonymkode: 22177...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et vidt spekter av normale variasjoner på hvor soppformet en penis kan være. Noen har tydelige og store kanter, andre har ingenting, og penis er mer jevnt sylinder- eller tilogmed kjegleformet. Så lenge forhuden kan trekkes tilbake uten smerter er den ikke for trang. 

Og soppfasongen "dannes" ikke av at man trekker, penis er like soppformet under forhuden, man ser den bare ikke før forhuden er tilbake. (Hvis du klemmer lett på penis, mens forhuden henger over, kjenner man den samme fasongen i gjennom huden. Forutsatt at han har nok forhud til at den kan trekkes over når den begynner å bli erigert da, det varierer jo det også.)

Anonymkode: 6f97f...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et vidt spekter av normale variasjoner på hvor soppformet en penis kan være. Noen har tydelige og store kanter, andre har ingenting, og penis er mer jevnt sylinder- eller tilogmed kjegleformet. Så lenge forhuden kan trekkes tilbake uten smerter er den ikke for trang. 

Og soppfasongen "dannes" ikke av at man trekker, penis er like soppformet under forhuden, man ser den bare ikke før forhuden er tilbake. (Hvis du klemmer lett på penis, mens forhuden henger over, kjenner man den samme fasongen i gjennom huden. Forutsatt at han har nok forhud til at den kan trekkes over når den begynner å bli erigert da, det varierer jo det også.)

Anonymkode: 6f97f...5a6

Takk for svar! Men er det normalt at det er vondt for gutter at forhuden dras litt tilbake, eller kan den gå så langt bak som mulig?

Anonymkode: 22177...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker du langt nok bakover vil vel de fleste nå et punkt hvor det begynner å fjøre vondt. Men så lenge man kan gjøre alle "normale" aktiviteter som runking, suging og samleie uten smerter skulle det være ok.

Anonymkode: 6f97f...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så vidt jeg vet.

Soppformingen dannes jo når forhuden blir trukket tilbake?

Anonymkode: 22177...e67

Det gjør den i alle fall på alle peiser jeg har vært borti. Forhuden dekker jo det TS kaller soppformen (hodet) så når forhuden trekkes tilbake kommer jo soppen frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memorabilien

Helt normalt med trang forhud, men gjør det vondt når den trekker seg bakover og over det "sopplignende" penishodet virker det som den er for trang og operasjon kan være en løsning. Det er like normalt å ikke ha trang forhud. Det som derimot gjelder nesten alle, vil jeg tro, er at det kan gjøre vondt å bli runket/ha sex uten å være våt nok/rukket å bli så kåt at pre cum produseres og kan fungere som naturlig glidemiddel.

Endret av Memorabilien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det gjør den i alle fall på alle peiser jeg har vært borti. Forhuden dekker jo det TS kaller soppformen (hodet) så når forhuden trekkes tilbake kommer jo soppen frem

Den 'dannes' jo ikke, den er bare skjult av forhuden og blir synlig når forhuden trekkes tilbake.

Anonymkode: bdf6e...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du er sikkert ikke så veldig voksen TS. Forhuden blir dradd mye på plass av "strengen "på undersiden av penis. Denne tøyes etterhvert som penis brukes til sex. Ja for en ung mann kan det være vondt I begynnelsen. Hos mange menn ryker  "strengen" og forhuden glir da av selv under ereksjon. Den gror ikke sammen som den var men dette gjør det hele behageligere for mannen senere.   Det et nok stive peniser av denne typen du har sett på bilder. For unge menn er ikke alltid en kvinnes  vagina som på bilder heller. 

Ta det med ro og nyt kuken du TS.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 'dannes' jo ikke, den er bare skjult av forhuden og blir synlig når forhuden trekkes tilbake.

Anonymkode: bdf6e...954

Akkurat det antar jeg er en talemåte, og det trodde jeg faktisk de fleste andre ville skjønne og. Jeg regner med alle vet at en penis ikke popper ut av forhuden med forskjellig utseende hver gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han er omskjært?  Isåfal er du heldig, omskjærte peniser er de peneste visuelt og deiligste seksuelt <3

Anonymkode: abab1...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde for mye forhud, dette ble et problem etterhvert som sex ble et tema. Alene hadde jeg teknikker som klarte å omgå problemet. Fikk omskjært meg og nå kan jeg dra forhuden helt normal tilbake slik at man ser sopphode :) Penis ble litt mindre følsom etter omskjæringen, men ikke nevneverdig betydelig.

Anonymkode: 82f3b...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...