Gå til innhold

50 000 i minus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter at jeg fikk mastercard har jeg brukt det til alt. Siden august har jeg shoppet for 50 000 . Mange bekker små..

Tør ikke si det til noen men har grått i hele dag etter at jeg sjekket nettbanken. Kan betale ca 5000pr mnd men det er jo nesten et år med nedbetaling. Er livredd for at alt skal skjære seg. Måtte sjekke om jeg har blitt svindlet.. er helt kvalm! 

Noen som har råd til meg? Har ikke mer penger til noe frem til jul pga utgifter på huset,og vanligvis hadde jeg brukt mc til å handle gaver men det er makset ut. 

Trodde aldri aldri jeg skulle være så dum!

Anonymkode: 1647b...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at jeg fikk mastercard har jeg brukt det til alt. Siden august har jeg shoppet for 50 000 . Mange bekker små..

Tør ikke si det til noen men har grått i hele dag etter at jeg sjekket nettbanken. Kan betale ca 5000pr mnd men det er jo nesten et år med nedbetaling. Er livredd for at alt skal skjære seg. Måtte sjekke om jeg har blitt svindlet.. er helt kvalm! 

Noen som har råd til meg? Har ikke mer penger til noe frem til jul pga utgifter på huset,og vanligvis hadde jeg brukt mc til å handle gaver men det er makset ut. 

Trodde aldri aldri jeg skulle være så dum!

Anonymkode: 1647b...b2e

har vært der selv... å det er jævlig. men du må bare bite i det sure eple og betale. 5000 i mnd er IKKE lite! jeg betalte ned nesten 70.000 på gjelda mi på et år med lav butikklønn. alt går

Anonymkode: fafbf...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har vært veldig dum, og nå får du smake konsekvensene.  Jeg ville klipt det mastercardet ditt i 2 om jeg var deg for du er helt klart ikke moden nok til å ha tilgang til et slikt kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...