Gå til innhold

Jeg har tabbet meg ut...


lille_myyy

Anbefalte innlegg

Faktisk heller jeg mer og mer til at det var en #shittest fra TS sin side ..uten at hun egentlig var klar over det. 
Han #failed da, så nå utvikler det seg i retning vennskap istedet. 

Men det er hans egen feil, må slutte å være så #needy og reserve gutt når itilfelle hun ikke fikk seg noe på julebordet. 

Anonymkode: f5d0f...fb3

Å. Herre. Gud. Paranoid much? Man trenger vel ikke lese hele verden inn i sånt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å. Herre. Gud. Paranoid much? Man trenger vel ikke lese hele verden inn i sånt.

Skal jeg ta 13tusen eksempler på overtenking, analysering og konkludering av de mest absurde og vanlige situasjonene 
som kvinnfolk er skylde i og sette opp mot det du kommenterer som "Paranoid" much og se hvem som egentlig er "Paranoid much" ?

jeg kan godt gjøre det - hvis du ikke har selvinnsikten selv så kan jeg hjelpe deg. 

Anonymkode: f5d0f...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ta 13tusen eksempler på overtenking, analysering og konkludering av de mest absurde og vanlige situasjonene som kvinnfolk er skylde i og sette opp mot det du kommenterer som "Paranoid" much og se hvem som egentlig er "Paranoid much" ?

jeg kan godt gjøre det - hvis du ikke har selvinnsikten selv så kan jeg hjelpe deg. 

Anonymkode: f5d0f...fb3

Nei, du trenger ikke generalisere for min del :) Iallefall ikke for å validere din egen irrasjonelle overreaksjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - du skal se dette blir beste historien på hvordan dere ble kjærester.

Jeg holder en knapp på at dette ordner seg.

Men som mann, så ville jeg nesten følt meg flauere enn det jeg tenkte du gjorde. Det handler om attitude - og det viste du jo i det minste at du hadde.

"Bare kom du" og så går du hen å låser døra, legger deg til å sove og nekter å svare når han først er der.. haha, jeg ler meg skakk :D :D

Jeg ville følt jeg var lite verdt, der jeg stod å ringte og ringte tidlig på morgenen, for så å måtte reise slukøret hjem igjen. Jeg hadde følt meg lurt, men mest av meg selv - og det hadde vært det verste når jeg skulle snakke med deg igjen ;) Du har spilt hard-to-get på en uimotståelig festlig måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på julebord, og ja. Jeg ble faktisk ganske full. Uansett, så avtale jeg og han jeg har datet noen ganger at han skulle komme på besøk i natt (vi har jo ikke kysset eller noen ting tidligere). Han tok drosje fra hvor han bor, og det er ganske dyrt på en lørdag. Poenget er at jeg sovnet før han rakk å kom, og hørte ikke ringeklokka ELLER telefonen, skjønner ikke hvordan det går an!! Så han hadde tatt drosje hjem igjen, ikke noe hyggelig melding å lese når jeg våknet for å si det sånn.

Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å beklage meg, for det var jo ikke meningen. Men han svarer ikke, og er tydeligvis forbannet å meg. En del av meg blir såret av dette, fordi jeg ikke gjorde det med vilje. Og en annen side av meg tenker at han er ikke en person som kan se mellom linjene hvis han blir så sinna for dette??! 

Hva tenker dere??

Skjønner at han er forbanna, men han er skyld i det selv også når han baserer en avtale på fyll. For å være helt ærlig så var det ikke en særlig gjennomtenkt avtale. 

Anonymkode: c4bb6...1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tilby deg å betale for drosjen

Nei, han vil bare si nei da, som alle gentlemenn gjør. Vipps han pengene uten å spørre. 

Anonymkode: c4bb6...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri sovnet sånn hvis jeg var skikkelig interessert i en mann jeg hadde en avtale med.

Anonymkode: 8b7a7...b76

Da har du aldri vært på fylla. 

Anonymkode: c4bb6...1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du bør gi han noe i gave som unnskyldning! En bukett blomster, bakst eller en 3-retters middag hos deg. Vis at du tar dette alvorlig og at det på ingen måte er noe du syns er greit å gjøre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og jeg har fortalt deg hvorfor han er flau ..hvorfor hører du ikke etter ?

De der andre hønene her inne har ikke greie på det ihvertfall og er helt på bærtur som vanlig. 

Anonymkode: f5d0f...fb3

Hva feiler det deg??! Stått opp med feil fot? Bitter for noe? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et forslag til hvordan dette kan løses. Du sender en melding til mannen om at du drar til hans område og venter et spesifikt sted. Dette gjør du for å vise at DU er villig til å ofre din tid og energi på samme måte som daten din var. Kanskje møter han opp, kanskje ikke. Du må minst vente der en time, og det burde ikke være på et superkult sted du har det supergøy. En krakk et sted kanskje? Da får du føle på hvordan det er å bli "avvist" noe lignende det mannen følte (hvis han ikke møter opp). Møter han opp bør alt være løst. Jeg synes også det er rett og rimelig at du tilgir mannen om han tar kontakt ETTER at han IKKE dukket opp ved krakken. Du forventer jo det av han nå.

Det er dette som er den virkelige testen. Er du villig til å VISE mannen din at du ikke mente det, eller har du bare tenkt til å kjøpe deg ut av problemet? Jeg synes forresten det er bra du vil betale for drosjen, men det er ikke et bra plaster for følelselivet og egoet som har blitt ydmyket. Om du ikke er villig til å gjøre dette så viser det bare at du ikke er noe særlig kjærestemateriale selv. Usympatisk.

Når man er kjærester så tilgir man denne hendelsen, absolutt. Men i datingfasen? Det skal man ikke ta for gitt.

 

Anonymkode: 0fc77...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var å gikk tur i går, så det har ordnet seg altså.. :) Jeg skal lage mat til han til uka, så da blir det mat og drikke på min regning. Vi lo litt av det i går når vi gikk tur, så tror ikke egoet hans ble så knekt - heldigvis. 

Fikk også en melding av han i går etter vi va å gikk tur, der han skrev at han begynte å like meg ganske godt, kribler i hele meg!! Så da kan jeg ikke ha ødelagt så mye..

Takk for alle innspill ☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var å gikk tur i går, så det har ordnet seg altså.. :) Jeg skal lage mat til han til uka, så da blir det mat og drikke på min regning. Vi lo litt av det i går når vi gikk tur, så tror ikke egoet hans ble så knekt - heldigvis. 

Fikk også en melding av han i går etter vi va å gikk tur, der han skrev at han begynte å like meg ganske godt, kribler i hele meg!! Så da kan jeg ikke ha ødelagt så mye..

Takk for alle innspill ☺️

LOL, beta male. Han her vil ikke ha noe ryggrad i fremtiden om noe skjer.

Anonymkode: 0f256...37b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, beta male. Han her vil ikke ha noe ryggrad i fremtiden om noe skjer.

Anonymkode: 0f256...37b

Heller det, enn å ha en slik holdning som du har nå... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan være han ikke er interessert mer. At han syntes det var så dårlig gjort at han ikke engang synes at du fortjener et svar. At han har gått videre. 

Anonymkode: c4bb6...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et forslag til hvordan dette kan løses. Du sender en melding til mannen om at du drar til hans område og venter et spesifikt sted. Dette gjør du for å vise at DU er villig til å ofre din tid og energi på samme måte som daten din var. Kanskje møter han opp, kanskje ikke. Du må minst vente der en time, og det burde ikke være på et superkult sted du har det supergøy.

 

Anonymkode: 0fc77...3ca

Håpløst og manipulativt. Det er bare et forsøk på å gi han dårlig samvittighet. Dessuten vitner det om at du har lave standarder og lave forventninger. Du sier jo da at det er helt greit å vente i timesvis, og at slik oppførsel må man regne med i et forhold. 

Anonymkode: c4bb6...1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var å gikk tur i går, så det har ordnet seg altså.. :) Jeg skal lage mat til han til uka, så da blir det mat og drikke på min regning. Vi lo litt av det i går når vi gikk tur, så tror ikke egoet hans ble så knekt - heldigvis. 

Fikk også en melding av han i går etter vi va å gikk tur, der han skrev at han begynte å like meg ganske godt, kribler i hele meg!! Så da kan jeg ikke ha ødelagt så mye..

Takk for alle innspill ☺️

Hvor kjekk er han?

Anonymkode: c4bb6...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjekk er han?

Anonymkode: c4bb6...1e7

Haha, hvor relevant er det? 😝 Jeg syns såklart han er veldig kjekk!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...