Gå til innhold

Jeg har tabbet meg ut...


lille_myyy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.. Kan jeg ringe han selv om jeg har sendt melding han ikke har svart på? Eller blir det for needy?? 

Se mitt andre svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du spille ut esset, kvinnens siste og beste kort....gjærbakst!

 

 

Hahaha, gjærbakst?? Vet jo ikke hvor han bor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Hahaha, gjærbakst?? Vet jo ikke hvor han bor :fnise:

Da finner du adressen hans via telefonnummeret hans, og tar en taxi (oh the irony) dit med nybakte kanelsnurrer/brød/blomster/younameit. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET der ser dårlig ut, at jeg ikke er særlig interessert osv osv. Men når jeg drikker, blir jeg trøtt og sovner. Det jeg burde ha gjort var å prøve å holde meg våken med å gå rundt i rommet eller noe (lett å være etterpåklok). Stakkars, har stått utenfor i en time når jeg ser på ringeloggen på telefonen :( Så fælt!!

Men tror dere løpet er kjørt med han? 

Man er ganske #needy om man orker å stå utenfor midt på natta på en lørdag i 1 time. 

For å si det slik, jeg hadde skammet meg sånn over å ha fremstått så #needy om jeg var han at jeg aldri 
hadde tatt kontakt igjen. 

Ikke fordi du hadde sovna osv. ..

Anonymkode: f5d0f...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir ikke litt for "på" siden vi ikke har datet så lenge da? Men det hadde vært rått og gjort noe slik, det har jeg aldri gjort før :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke litt for "på" siden vi ikke har datet så lenge da? Men det hadde vært rått og gjort noe slik, det har jeg aldri gjort før :fnise:

 

Du må dra på litt nå siden du har tråkket i salaten. Nytter ikke å gå rundt grøten lengre.

Da får du se om det blir dere, eller ikke.

Også får du spille litt koselig musikk til han:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Det blir ikke litt for "på" siden vi ikke har datet så lenge da? Men det hadde vært rått og gjort noe slik, det har jeg aldri gjort før :fnise:

 

Det blir ikke litt for "på" siden vi ikke har datet så lenge da? Men det hadde vært rått og gjort noe slik, det har jeg aldri gjort før :fnise:

 

Nå virker jo dere begge ganske "på" allerede, så why not? 😊 Koster ikke så mye å prøve (unntatt taxien og det da) 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt med på at du dreit deg ut, men at han skal bli så snurt at han ikke svarer på meldinger? Jeg hadde backet ut pga en sånn oppførsel med en gang. Folk gjør feil, hadde han vært egnet for forhold hadde han reagert på en totalt annen måte.

Og jeg sier egnet, ikke klar det bør poengteres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille myyy:) Du, dette er jo kjedelig - og småflaut;) Men, vet du hva mitt råd er? Jeg syns det kan virke som om du faktisk liker denne karen jeg, og da hadde jeg prøvd meg på en liten vri med humor og Glimt i øyet jeg. Mitt råd er, ring etter en taxi, send den opp til hans adresse og send han en tekst om at det er en bil på vei til han, og om han ikke vil hoppe i den og komme nå i kveld:) 

 

Jada folkens, det kan gå galt på mange måter: han er ikke hjemme, han KAN komme til å synes det er dumt gjort på et eller annet nivå - MEN, men- det lan også hende at han synes det er litt tøft gjort, og kanskje han og du:) synes det er en festlig måte å komme seg videre fra en litt klein situasjon? 

 

Og uansett - hopper han ikke inn i taxien, neivel da:) Du tenkte  å betale for turen, og det får du jo da gjort. Han liker deg garantert!!! Ellers hadde han ikke tatt turen i natt:) 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt med på at du dreit deg ut, men at han skal bli så snurt at han ikke svarer på meldinger? Jeg hadde backet ut pga en sånn oppførsel med en gang. Folk gjør feil, hadde han vært egnet for forhold hadde han reagert på en totalt annen måte.

Og jeg sier egnet, ikke klar det bør poengteres.

Helt enig der, NiN. Da er det tydeligvis bare du og jeg som reagerer på det.

 

--A.

Anonymkode: fe0f3...38c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt med på at du dreit deg ut, men at han skal bli så snurt at han ikke svarer på meldinger? Jeg hadde backet ut pga en sånn oppførsel med en gang. Folk gjør feil, hadde han vært egnet for forhold hadde han reagert på en totalt annen måte.

Og jeg sier egnet, ikke klar det bør poengteres.

Enig. Måtte ringe han (klarer ikke gå rundt å vente), og han sa da at det absolutt ikke gjorde noe, at det var like mye hans feil som tok drosje kl 04 på natta osv osv, og ville absolutt ikke at jeg skulle betale han.

Men jeg merket at han var litt.. vet ikke flau? Vi skulle jo egentlig finne på noe i dag, men han tok ikke opp det og jeg gjorde heller ikke det. Men lurte på om han fortsatt hadde lyst å treffe meg, og det hadde han. Jeg vet ikke helt jeg, får vel bare se hvordan det arter seg. Men mitt inntrykk nå er at han ikke er sur/sint, men flau :P

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Måtte ringe han (klarer ikke gå rundt å vente), og han sa da at det absolutt ikke gjorde noe, at det var like mye hans feil som tok drosje kl 04 på natta osv osv, og ville absolutt ikke at jeg skulle betale han.

Men jeg merket at han var litt.. vet ikke flau? Vi skulle jo egentlig finne på noe i dag, men han tok ikke opp det og jeg gjorde heller ikke det. Men lurte på om han fortsatt hadde lyst å treffe meg, og det hadde han. Jeg vet ikke helt jeg, får vel bare se hvordan det arter seg. Men mitt inntrykk nå er at han ikke er sur/sint, men flau :P

 

Så bra!! Og da hjelper det å bare drite i det som har vært og ikke gjøre noe mer ut av det. Send han en melding og hør om dere skal finne på noe hyggelig for å glemme tullet fra i natt :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig der, NiN. Da er det tydeligvis bare du og jeg som reagerer på det.

 

--A.

Anonymkode: fe0f3...38c

Ikke noe uvanlig at vi er alene om meningene våre :P Men godt TS tenkte litt det samme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk melding av han nå, lurte på om vi skulle gå en tur i kveld 😁👌🏼 Tror jeg skal si at jeg kan spandere på han middag for tullet i natt.. Haha, stakkars fyr ;p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le litt av at du sovna fra han, haha. Stakkats mann :fnise: 

Må også le litt av moralpotitiet på KG som blir så sinna for småting. Haha. :murvegg:

 

Fint det ordna seg mellom dere. I min verden så er sånt ting som SKJER. Folk driter seg ut, ting blir ikke som det skal, og allikevel så går livet videre! Er sjeleglad for at jeg ikke har endt opp med noen som tar ting så gravalvorlig som mange av dere her på KG, og at jeg får lov til å ha folk som er litt mer lettsindige i livet mitt! Høres ut som om han fyren din kommer til å klare seg helt fint, dog kanskje med en liten knekk på egoet! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Måtte ringe han (klarer ikke gå rundt å vente), og han sa da at det absolutt ikke gjorde noe, at det var like mye hans feil som tok drosje kl 04 på natta osv osv, og ville absolutt ikke at jeg skulle betale han.

Men jeg merket at han var litt.. vet ikke flau? Vi skulle jo egentlig finne på noe i dag, men han tok ikke opp det og jeg gjorde heller ikke det. Men lurte på om han fortsatt hadde lyst å treffe meg, og det hadde han. Jeg vet ikke helt jeg, får vel bare se hvordan det arter seg. Men mitt inntrykk nå er at han ikke er sur/sint, men flau :P

 

Ja og jeg har fortalt deg hvorfor han er flau ..hvorfor hører du ikke etter ?

De der andre hønene her inne har ikke greie på det ihvertfall og er helt på bærtur som vanlig. 

Anonymkode: f5d0f...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le litt av at du sovna fra han, haha. Stakkats mann :fnise: 

Må også le litt av moralpotitiet på KG som blir så sinna for småting. Haha. :murvegg:

 

Fint det ordna seg mellom dere. I min verden så er sånt ting som SKJER. Folk driter seg ut, ting blir ikke som det skal, og allikevel så går livet videre! Er sjeleglad for at jeg ikke har endt opp med noen som tar ting så gravalvorlig som mange av dere her på KG, og at jeg får lov til å ha folk som er litt mer lettsindige i livet mitt! Høres ut som om han fyren din kommer til å klare seg helt fint, dog kanskje med en liten knekk på egoet! :ler:

Faktisk heller jeg mer og mer til at det var en #shittest fra TS sin side ..uten at hun egentlig var klar over det. 
Han #failed da, så nå utvikler det seg i retning vennskap istedet. 

Men det er hans egen feil, må slutte å være så #needy og reserve gutt når itilfelle hun ikke fikk seg noe på julebordet. 

Anonymkode: f5d0f...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...