Gå til innhold

Jeg har tabbet meg ut...


lille_myyy

Anbefalte innlegg

I går var jeg på julebord, og ja. Jeg ble faktisk ganske full. Uansett, så avtale jeg og han jeg har datet noen ganger at han skulle komme på besøk i natt (vi har jo ikke kysset eller noen ting tidligere). Han tok drosje fra hvor han bor, og det er ganske dyrt på en lørdag. Poenget er at jeg sovnet før han rakk å kom, og hørte ikke ringeklokka ELLER telefonen, skjønner ikke hvordan det går an!! Så han hadde tatt drosje hjem igjen, ikke noe hyggelig melding å lese når jeg våknet for å si det sånn.

Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å beklage meg, for det var jo ikke meningen. Men han svarer ikke, og er tydeligvis forbannet å meg. En del av meg blir såret av dette, fordi jeg ikke gjorde det med vilje. Og en annen side av meg tenker at han er ikke en person som kan se mellom linjene hvis han blir så sinna for dette??! 

Hva tenker dere??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får tilby deg å betale for drosjen hans da og se om det hjelper på. Han ser nok på deg som ei luremus.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jeg tenker at du bæsja på leggen og nekter å ta ansvar. Som EvaLena sier, tilby å betal den drosja. Du dreit deg ut og det kostet han tid og penger. Lage tråd på KG og prøve å få støtte her fordi du ikke tar ansvar blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på julebord, og ja. Jeg ble faktisk ganske full. Uansett, så avtale jeg og han jeg har datet noen ganger at han skulle komme på besøk i natt (vi har jo ikke kysset eller noen ting tidligere). Han tok drosje fra hvor han bor, og det er ganske dyrt på en lørdag. Poenget er at jeg sovnet før han rakk å kom, og hørte ikke ringeklokka ELLER telefonen, skjønner ikke hvordan det går an!! Så han hadde tatt drosje hjem igjen, ikke noe hyggelig melding å lese når jeg våknet for å si det sånn.

Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å beklage meg, for det var jo ikke meningen. Men han svarer ikke, og er tydeligvis forbannet å meg. En del av meg blir såret av dette, fordi jeg ikke gjorde det med vilje. Og en annen side av meg tenker at han er ikke en person som kan se mellom linjene hvis han blir så sinna for dette??! 

Hva tenker dere??

Jeg tenker at du er inne på noe, skjønner at han ble irritert. Men når han ikke lytter eller prøver å forstå, eller en gang viser vilje til å være åpen for å høre på hva som skjedde, så viser det, for meg i alle fall, dårlige tegn som tyder på dårlig type.

Et forhold med en slik betyr at du blir reservemamma for en gutt.

Sett deg selv først, kvinne! Ikke la menn styre ditt liv. Med det mener jeg, hans valg å snu ryggen til, ikke gi deg selv dårlig samvittighet for det. Du har vært åpen og ærlig med han, han vil ikke lytte, hans valg, han burde få dårlig samvittighet for måten han oppfører seg på og tilpasse seg der etter, slik at han fungerer bedre med andre kvinner. Gjør han ikke det er jeg stygt redd, for hans del, at han vil bli singel i en lang lang tid fremover.

Anonymkode: fe0f3...38c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanksje han trodde du var med en annen? Hvis du plutselig ble borte sånn, kan han sitte med mange spørsmål. Hvem sovner når de skal møte han de er interessert i ...

Anonymkode: 8b7a7...b76

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(PS. Menn er mestere på å gi kvinner dårlig samvittighet og skylde alt på kvinner!)

Anonymkode: fe0f3...38c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Svampebobb1

Det er lov å gjøre feil. Men snu litt på det. Hvordan ville du ha reagert om det var du som tok taxi og han som sovnet?

Hvis du liker han, så gi det litt tid og la han kjøle seg ned litt. Deretter kan du jo prøve å ringe han og beklage deg igjen. Hvis han ikke godtar unnskyldningen da, så synes jeg han er en surpomp og at han ikke er noe å samle på. Da har du gjort nok for å få han til å tilgi deg og kan gå videre til noen som er bedre for deg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du er inne på noe, skjønner at han ble irritert. Men når han ikke lytter eller prøver å forstå, eller en gang viser vilje til å være åpen for å høre på hva som skjedde, så viser det, for meg i alle fall, dårlige tegn som tyder på dårlig type.

Et forhold med en slik betyr at du blir reservemamma for en gutt.

Sett deg selv først, kvinne! Ikke la menn styre ditt liv. Med det mener jeg, hans valg å snu ryggen til, ikke gi deg selv dårlig samvittighet for det. Du har vært åpen og ærlig med han, han vil ikke lytte, hans valg, han burde få dårlig samvittighet for måten han oppfører seg på og tilpasse seg der etter, slik at han fungerer bedre med andre kvinner. Gjør han ikke det er jeg stygt redd, for hans del, at han vil bli singel i en lang lang tid fremover.

Anonymkode: fe0f3...38c

Du verden, dette var nesten godt gjort - å snu ansvaret vekk fra TS, til å få det til å bli helt og holdent mannens feil. Utrolig. Jeg synes TS skal beklage, tilby seg å betale for taxi, og så legge dette bak seg. Dette er sånn som kan skje alle, og var ikke meningen. Samtidig klarer jeg å se at mannen er irritert, for TS sender jo signaler om at han ikke er så viktig, selv om hun ikke gjorde dette med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på julebord, og ja. Jeg ble faktisk ganske full. Uansett, så avtale jeg og han jeg har datet noen ganger at han skulle komme på besøk i natt (vi har jo ikke kysset eller noen ting tidligere). Han tok drosje fra hvor han bor, og det er ganske dyrt på en lørdag. Poenget er at jeg sovnet før han rakk å kom, og hørte ikke ringeklokka ELLER telefonen, skjønner ikke hvordan det går an!! Så han hadde tatt drosje hjem igjen, ikke noe hyggelig melding å lese når jeg våknet for å si det sånn.

Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å beklage meg, for det var jo ikke meningen. Men han svarer ikke, og er tydeligvis forbannet å meg. En del av meg blir såret av dette, fordi jeg ikke gjorde det med vilje. Og en annen side av meg tenker at han er ikke en person som kan se mellom linjene hvis han blir så sinna for dette??! 

Hva tenker dere??

Hahaha, vel han er mest forbannet på seg selv at han var så #needy og var pule reserve når du ikke fikk deg noe på julebordet.
Samtidig som han tydeligvis var en så dårlig reserve at du bare sovna med tanken. 
:fnise:

Anonymkode: f5d0f...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede sagt at jeg skal betale for drosjen, og har spurt om kontonummer, men vanskelig å betale når han ikke svarer på meldingen... 

Jeg forstår jo at han ble irritert, hadde jo jeg også blitt hvis det var motsatt. Men jeg kan jo ikke gjøre annet enn å legge meg flat og beklage, for det var jo ikke intensjonen min..

Søren, jeg likte virkelig denne mannen så godt, også klarer jeg å ødelegge det...

Endret av lille_myyy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å si det, men du kunne ikke vært så hypp på denne mannen...

Jeg hadde aldri sovnet sånn hvis jeg var skikkelig interessert i en mann jeg hadde en avtale med.

Anonymkode: 8b7a7...b76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Klart han ikke har noen grunn til å være forbannet. Slik oppførsel er jo helt normalt fra kvinner og såpass burde han vite... [/sarkasme]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, vel han er mest forbannet på seg selv at han var så #needy og var pule reserve når du ikke fikk deg noe på julebordet.Samtidig som han tydeligvis var en så dårlig reserve at du bare sovna med tanken. :fnise:

Anonymkode: f5d0f...fb3

Haha, wow. "Ikke fikk meg noe på julebordet"?? Denne mannen har jeg datet en stund, og jeg liker han skikkelig godt. Å finne noen å "pule" på julebord er ikke helt min stil. Men det vet ikke han, så jeg ser poenget! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET der ser dårlig ut, at jeg ikke er særlig interessert osv osv. Men når jeg drikker, blir jeg trøtt og sovner. Det jeg burde ha gjort var å prøve å holde meg våken med å gå rundt i rommet eller noe (lett å være etterpåklok). Stakkars, har stått utenfor i en time når jeg ser på ringeloggen på telefonen :( Så fælt!!

Men tror dere løpet er kjørt med han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Siden du vet at du sovner når du drikker, var jo det å invitere han hjem midt på natta etter et julebord en ekstremt dårlig ide, uansett hva en dårlig ide. Gjort er gjort, fylla har skylda, og han er sikkert sint og såret. Send han blomster med et søtt kort som et siste forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden du vet at du sovner når du drikker, var jo det å invitere han hjem midt på natta etter et julebord en ekstremt dårlig ide, uansett hva en dårlig ide. Gjort er gjort, fylla har skylda, og han er sikkert sint og såret. Send han blomster med et søtt kort som et siste forsøk.

Ikke akkurat det lureste valget jeg har gjort, og la vel igjen en god del dømmekraft på julebordet.. Typisk at jeg endelig møter en fyr jeg liker, også klarer jeg å sovne av når han skal komme på besøk... Hvem gjør sånn?? :overrasket: FML 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt, men det skal være mulig å fikse dette hvis han er ordentlig interessert.

Du får legge godviljen til og vise han at dette ikke er din vanlige stil, pluss at du virkelig er interessert i han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Har du fortalt han på en SMS det du skrev over her? Jeg syns du skal fortelle han det. At når du endelig møter en fyr du virkelig liker, og så klarer du å sovne... Be han over på middag, lag en god middag til han. Skriv at du vil veie opp for det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt, men det skal være mulig å fikse dette hvis han er ordentlig interessert.

Du får legge godviljen til og vise han at dette ikke er din vanlige stil, pluss at du virkelig er interessert i han.

Ja.. Kan jeg ringe han selv om jeg har sendt melding han ikke har svart på? Eller blir det for needy?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...