Gå til innhold

JEG ER IKKE EN HORE.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk som har mange sexpartnere er ikke horer med mindre de tar betalt

Jeg skulle bare ønske det fantes et sånt "kastesystem" på byen der folk gikk med forskjellige armbånd. De som vil ha ONS og tilfeldige ligg kunne hatt et armbånd med en farge så kunne de funnet hverandre.

De som er ute etter noe mer seriøst eller vil være i fred osv andre farger. Hadde gjort mange ting enklere.

Anonymkode: 4a7ed...2fe

Har du vært på trafikklysparty noengang?

Rødt er opptatt og grønt er ledig. Beste måten å få seg et tilfeldig ligg på som gutt er å gå med rødt. 

Anonymkode: 8b07b...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hore er en person som tar betaling for sex. Gjør du ikke det. Så er du jo ikke en hore. 
Men ord som kan komme opp når man omtaler noen som har ligget med så mange. Kan være, utpult, utbrukt, billig, lett på tråden osv. 
Det er et valg man tar, og det følger naturligvis med konsekvenser også her.

Slike kvinner er ofte veldig attraktive brant noen menn. Da det gir signaler om at man ikke må jobbe mye for å få tilgang til det de er ute etter. Spesielt i one-night-stands og sex uten forpliktelser. 

Men jeg tror at det er en majoritet som vil være litt forsiktig med å innlede et fast og seriøst forhld med noen som har vært så mye rundt. Man vil gjerne føle seg litt spesiell, og ikke bare være nr. 31. 

Litt harde fakta her. Men jeg er bare ærlig. Ser det er mange som går rundt grøten her og fortelle deg halve sannheter. 

Anonymkode: 87c52...d5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

De som var utro var i 20 åra. 

Det spiller ingen rolle. Man blir ikke mer utro jo eldre man er. Uansett så var mitt poeng at du vil ha små sjanser for å finne en partner når du er dobbeltmoralistisk, og da vil de som aksepterer at du er det være veldig unge fordi de ikke enda har helt skjønt at de skal ikke akseptere alt mulig. Så det er bare at da må du eventuelt innstille deg på å være alene eller å finne deg en ny 16-åring hvert år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de kaller deg hore... proklamerer du for alle hvor mange du har hatt sex med? Selv om jeg er langt unna ditt antall, er det noe jeg holder for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter den, ligger ikke med kvinner som har lugget med flere menn enn meg.

Er du bifil da? :) Om de har ligget med flere menn enn du har ligget med kvinner, blir det annerledes da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du bifil da? :) Om de har ligget med flere menn enn du har ligget med kvinner, blir det annerledes da?

Nei, jeg brukte å være lettere alkoholisert. Dog har jeg ikke noe i mot å ligge med noen menn, og jeg gir faen i deres seksuelle erfaringer. De er jo ikke partnermateriale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle. Man blir ikke mer utro jo eldre man er. Uansett så var mitt poeng at du vil ha små sjanser for å finne en partner når du er dobbeltmoralistisk, og da vil de som aksepterer at du er det være veldig unge fordi de ikke enda har helt skjønt at de skal ikke akseptere alt mulig. Så det er bare at da må du eventuelt innstille deg på å være alene eller å finne deg en ny 16-åring hvert år

Sist jeg var i et forhold med ei på 16 år var jeg 17-18 år. Ellers har jeg bare hatt sex med de, men det gjelder kvinner i alle aldre. Ikke bare 16 åringer. Dessuten skal jeg ikke diskutere med ei jeg vil ha seriøs forhold med om tidligere sexpartnere. Jeg finner fort ut om hun har vert ei "hore". Da blir hun dumpa med en gang på grunn av utro faren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de kaller deg hore... proklamerer du for alle hvor mange du har hatt sex med? Selv om jeg er langt unna ditt antall, er det noe jeg holder for meg selv.

Men de hun har ligget med, holder det kanskje ikke for seg selv. Og hvis det er et lite sted eller et lite miljø, så får man fort et rykte. Noe som selvsagt er beklagelig.

Hvis man hopper til køys en jente som har et rykte for å være enkel å få til sengs fordi hun liker det, så er man jo strengt tatt akkurat like god selv, og burde ikke slenge med lleppa hverken TIL henne eller OM henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke 30 stk var så ille.

Nei, strengt tatt så er det jo ikke det. Det kommer jo litt an på hvor lenge hun har vært seksuelt aktiv, men hvis vi er konservative og sier at hun begynte da hun var 18, så blir det atså 6 år, og gjennomsnittlig 5 seksualpartnere i året. Det er en ganske beskjeden frekvens. Og hvis hun startet da hun var 16, så blir det ikke stort mer enn 4 partnere i året. Og ettersom det virker som om hun ikke er i faste forhold, så syns jeg egentlig litt synd på henne for at hun får seg så lite..

Og så kaller de henne hore attpåtil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de hun har ligget med, holder det kanskje ikke for seg selv. Og hvis det er et lite sted eller et lite miljø, så får man fort et rykte. Noe som selvsagt er beklagelig.

Hvis man hopper til køys en jente som har et rykte for å være enkel å få til sengs fordi hun liker det, så er man jo strengt tatt akkurat like god selv, og burde ikke slenge med lleppa hverken TIL henne eller OM henne.

Da ligger du med feil folk ass. Jeg har aldri opplevd at noen av de jeg har ligget med har proklamert for bygda hva som har skjedd, det hørtes veldig fjortis ut... Voksne mennesker holder da ikke på sånn...

Anonymkode: 59282...b99

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg var i et forhold med ei på 16 år var jeg 17-18 år. Ellers har jeg bare hatt sex med de, men det gjelder kvinner i alle aldre. Ikke bare 16 åringer. Dessuten skal jeg ikke diskutere med ei jeg vil ha seriøs forhold med om tidligere sexpartnere. Jeg finner fort ut om hun har vert ei "hore". Da blir hun dumpa med en gang på grunn av utro faren.

Det var kanskje like greit det, de jentene fortjente nok uansett noe bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger du med feil folk ass. Jeg har aldri opplevd at noen av de jeg har ligget med har proklamert for bygda hva som har skjedd, det hørtes veldig fjortis ut... Voksne mennesker holder da ikke på sånn...

Anonymkode: 59282...b99

Noen må jo ha fortalt noe, ellers ville hun neppe hatt et sånt rykte. At man da har ligget med feil folk, det er jeg enig i. Seksualpartnere som kaller en for hore fordi man nettopp har hatt sex med dem, er virkelig feil folk. Uansett hva det handler om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis de vil risikere å få barn med noen de ikke vet hvem som er faren så må de kjøre på. De som ender opp som alenemor, men det er jo på moten det i 2015. 

det blir jo det samme for menn...de risikerer å bli far like mye..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sukkerbit

Sist jeg var i et forhold med ei på 16 år var jeg 17-18 år. Ellers har jeg bare hatt sex med de, men det gjelder kvinner i alle aldre. Ikke bare 16 åringer. Dessuten skal jeg ikke diskutere med ei jeg vil ha seriøs forhold med om tidligere sexpartnere. Jeg finner fort ut om hun har vert ei "hore". Da blir hun dumpa med en gang på grunn av utro faren.

Hva om hun dumper deg med en gang hun finner ut at du har vært en hore? (for å bruke dine ord). Du klarer ikke å skjule dobbeltmoralismen din i et langvarig forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir jo det samme for menn...de risikerer å bli far like mye..

Er uansett mødrene som har barna mest når de er alenemødre så de som får det slitsomt. 

Hva om hun dumper deg med en gang hun finner ut at du har vært en hore? (for å bruke dine ord). Du klarer ikke å skjule dobbeltmoralismen din i et langvarig forhold

Jeg er flink å skjule. Det har jeg merket kvinnene ikke er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Er uansett mødrene som har barna mest når de er alenemødre så de som får det slitsomt. 

Jeg er flink å skjule. Det har jeg merket kvinnene ikke er. 

Du klarer ikke å skjule ditt virkelige jeg over tid uansett. Du blir gjennomskua etterhvert uansett hvor god du mener du er på å skjule ting, og da vil det verste heller være at du er en løgner og dama har levd enn løgn enn at du er løs. Så du har rett og slett funnet oppskriften på et kortvarig forhold :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å ha hatt en del sexpartnere. Jeg husker egentlig ikke hvor mange jeg har hatt sex med, gikk ut av telling faktisk, eller følte at det var liten vits i å telle, men jeg er nok oppe i over 50 ihvertfall. Jeg hadde en lang singelperiode før jeg møtte min nåværende mann som 26 åring. Jeg var mye ute å festet og er en attraktiv, pen jente med fin kropp som også fikk mye oppmerksomhet og kunne velge og vrake i gutter.  

Over en 3 års periode var jeg veldig forelsket i en gutt som ikke var interessert i forhold, dette førte til at jeg ikke forelsket meg eller ville i forhold med noen andre. Dermed fikk jeg heller ikke den sexen eller nærheten jeg ville og det førte til at jeg hadde sex med flere forskjellige gutter, dette var ikke bare ons, hadde sex med noen av de flere ganger og datet også en del.

Utover denne 3 års perioden hadde jeg også et par faste elskere og datet jo også flere som jeg hadde sex med. Når jeg ser tilbake på det så angrer jeg meg ikke. Hadde det i grunn både gøy og deilig på samme tid. 

Jeg har aldri vært utro med min nåværende mann og han vet heller ikke om hvor mange sexpartnere jeg har hatt. Jeg ser det som positivt at jeg har flydd fra meg. 

Anonymkode: 498be...30c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...