Gå til innhold

JEG ER IKKE EN HORE.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må ikke godta noe som helst jeg Hummels. Du mener at å knulle rundt er det som gjør deg til mann. Det er vel en av grunnene til at en mann som deg ikke er interessant for meg. At jeg ikke finner menn som har hatt mange sexpartnere interessant det må du bare godta fordi jeg er fri til å være sammen med den personen jeg ønsker. 

Da trenger ikke jeg godta kvinner som ligger rundt og oppfører seg som horer. Kvinner trenger ikke godta menn som ligger rundt og menn trenger ikke godta kvinner som ligger rundt. De er kun gode å ha til sex. Ikke noe seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå spinner ikke verden rundt deg så jeg snakket om menn generelt siden jeg trodde det var det du også gjorde. Menn flest har ikke jenter som henger etter de. Og jeg satte det forresten ganske på spissen, vet (forhåpentligvis) at de fleste ikke tar hva som helst bare fordi de har muligheten. 

Du og dine venner må iallefall være noen veldig kjekke og sjarmerende gutter som får så mye oppmerksomhet  :) Personlig synes jeg ikke at det er bra med en mann som har veldig mange sexpartnere, for å dra ditt argument, ikke attraktivt om han har barn med andre kvinner. I tillegg til mye større fare for kjønnsykdommer.

Heldigvis finnes både kondom og annen prevensjon så de fleste kvinner ikke er usikre på hvem som er far om de blir gravid.

Ja da er det rart at jeg får oppmerksomhet fra jenter/kvinner og ikke andre menn. Kan være mange dere ikke vet om som får mye oppmerksomhet selv om mange ikke får det. 

Prevensjon er ikke 100% sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter den, ligger ikke med kvinner som har lugget med flere menn enn meg.

Har du ligget med mange menn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke hvor dobbelmoralskt dette er? Du godtar altså ikke kvinner som velger å ligge rundt på samme måte som du gjør? Hva får deg til å tro at du kan ha deg med "alle", mens du ikke godtar kvinner som gjør det samme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Da trenger ikke jeg godta kvinner som ligger rundt og oppfører seg som horer. Kvinner trenger ikke godta menn som ligger rundt og menn trenger ikke godta kvinner som ligger rundt. De er kun gode å ha til sex. Ikke noe seriøst. 

Ditt problem er at du allerede har hatt så mange sexpartnere at du er uaktuell for de fleste som ikke har hatt så mange sexpartnere, så da kan det nok være du må være alene hvis du ikke aksepterer at noen er akkurat som deg. Like barn leker best, så et forhold for deg vil nok vare lengre om dere har samme syn på sex. Det sier seg selv at forholdet ikke varer lenge når du selv er en dobbeltmoralist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ligget med mange menn?

Det der måtte jeg flire av også:fnise:

 

Ser du ikke hvor dobbelmoralskt dette er? Du godtar altså ikke kvinner som velger å ligge rundt på samme måte som du gjør? Hva får deg til å tro at du kan ha deg med "alle", mens du ikke godtar kvinner som gjør det samme?

Sånn er det nå bare, og jeg har en god grunn. 

Ditt problem er at du allerede har hatt så mange sexpartnere at du er uaktuell for de fleste som ikke har hatt så mange sexpartnere, så da kan det nok være du må være alene hvis du ikke aksepterer at noen er akkurat som deg. Like barn leker best, så et forhold for deg vil nok vare lengre om dere har samme syn på sex. Det sier seg selv at forholdet ikke varer lenge når du selv er en dobbeltmoralist.

Nå har jeg vert sammen med ei som har ligget med få, dessverre ble det slutt for følelsene forsvant, og hun flyttet så langt bort. Avstandsforhold går ikke for meg. Hun var ei kjekk, deilig, rolig og snill jente.  Så har jeg vert sammen med to stk som har hoppet fra mann til mann. Holdt på sånn som meg. Begge de to var utro mot meg og hun ene hadde vert det lenge før jeg oppdaget det. Hvordan tror du det føltes?. De fant raskt nye menn etter jeg slo opp. Stakkars menn. Nå har de nok enda en ny og enda en ny og enda en ny. Er det rart jeg er skeptisk? Jeg har aldri vert utro mot noen selv om jeg har hatt mange partnere. For utroskap er så ekkelt og vondt at jeg klarer det ikke. Jeg har ikke så lite respekt for et annet menneske at jeg kan knulle bak ryggen til noen. Men det kunne kvinnene jeg var sammen med. 

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

støtter den, ligger ikke med kvinner som har lugget med flere menn enn meg.

dere kan aldri vite hvor mange partneren deres har vært med ettersom 99% aldri oppgir hvor mange dem har ligget med. So keep telling yourself that...

Anonymkode: 10d41...fd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere kan aldri vite hvor mange partneren deres har vært med ettersom 99% aldri oppgir hvor mange dem har ligget med. So keep telling yourself that...

Anonymkode: 10d41...fd6

Jeg er det man på folke-tale kaller for sosiopat, jeg har ingen problem med å se hvem som lyver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er det man på folke-tale kallerudiot,  for sosiopat, jeg har ingen problem med å se hvem som lyver.

idiot. Du kan aldri vite, så enkelt er det. Det er ikke normalt å snakke om sånt med andre. Det er en privatsak, og ingen jeg kjenner har måtte avlagt prøve hos kjæresten de har funnet seg angående dette. Folk snakker ikke om sånt. Jeg har aldri spurt mine kjærester om det og de har heller aldri spurt meg. Det er bare sjalu og usikre menn og umodne gutter som spør om sånt.

lykke til i drømmeverden din...

Anonymkode: 10d41...fd6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

idiot. Du kan aldri vite, så enkelt er det. Det er ikke normalt å snakke om sånt med andre. Det er en privatsak, og ingen jeg kjenner har måtte avlagt prøve hos kjæresten de har funnet seg angående dette. Folk snakker ikke om sånt. Jeg har aldri spurt mine kjærester om det og de har heller aldri spurt meg. Det er bare sjalu og usikre menn og umodne gutter som spør om sånt.

lykke til i drømmeverden din...

Anonymkode: 10d41...fd6

Kanskje du er eldre enn meg? Hvor gammel er du? Jeg er hverken usiker eller umoden. Men hvis jenta er typen som avslutter bra forhold for å ri kukkarusellen i noen måneder for så å gjenta det er jeg ikke interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

idiot. Du kan aldri vite, så enkelt er det. Det er ikke normalt å snakke om sånt med andre. Det er en privatsak, og ingen jeg kjenner har måtte avlagt prøve hos kjæresten de har funnet seg angående dette. Folk snakker ikke om sånt. Jeg har aldri spurt mine kjærester om det og de har heller aldri spurt meg. Det er bare sjalu og usikre menn og umodne gutter som spør om sånt.

lykke til i drømmeverden din...

Anonymkode: 10d41...fd6

Ingen anstendige og ordentlige menn vil ha ei flyfille. Så da gjør man reserch på personen. Finner ut hvor mange forhold hun har bak seg. Snakker med venner av henne og eventuelt tidligere partnere for å finne ut av hvordan person hun er. Går aldri inn i et forhold med en person jeg ikke vet noe om. Går jeg inn for et forhold skal ALT stemme, og menn snakker om sånne tøsejenter bak deres rygg. Så vi vet hvem som er hva. Iallefall de som er smarte. Så du lurer deg selv ved å tro at løgner fungerer.:fnise:

Anonymkode: c314e...ce9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Det der måtte jeg flire av også:fnise:

Sånn er det nå bare, og jeg har en god grunn. 

Nå har jeg vert sammen med ei som har ligget med få, dessverre ble det slutt for følelsene forsvant, og hun flyttet så langt bort. Avstandsforhold går ikke for meg. Hun var ei kjekk, deilig, rolig og snill jente.  Så har jeg vert sammen med to stk som har hoppet fra mann til mann. Holdt på sånn som meg. Begge de to var utro mot meg og hun ene hadde vert det lenge før jeg oppdaget det. Hvordan tror du det føltes?. De fant raskt nye menn etter jeg slo opp. Stakkars menn. Nå har de nok enda en ny og enda en ny og enda en ny. Er det rart jeg er skeptisk? Jeg har aldri vert utro mot noen selv om jeg har hatt mange partnere. For utroskap er så ekkelt og vondt at jeg klarer det ikke. Jeg har ikke så lite respekt for et annet menneske at jeg kan knulle bak ryggen til noen. Men det kunne kvinnene jeg var sammen med. 

Men nå har vel de du har vært sammen med etter det jeg har forstått vært mellom 16 og 18 år? Ofte har unge jenter lavere krav til partner, og derfor vil det være vanskelig for deg å finne noen på egen alder som aksepterer dobbeltmoralisme. Altså, det er totalt opp til deg, men jeg tror du vil slite med å få et langvarig forhold når du har høyere krav til en partner enn til deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har vel de du har vært sammen med etter det jeg har forstått vært mellom 16 og 18 år? Ofte har unge jenter lavere krav til partner, og derfor vil det være vanskelig for deg å finne noen på egen alder som aksepterer dobbeltmoralisme. Altså, det er totalt opp til deg, men jeg tror du vil slite med å få et langvarig forhold når du har høyere krav til en partner enn til deg selv

De som var utro var i 20 åra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke hvordan andre vet hvor mange du har ligget med. Bor du på ett veldig lite sted. Jeg har ogsåligget med en del, men det er det jo bare jeg som vet :P

Anonymkode: 59282...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år gammel og har hatt sex med over 30 menn. Jeg er ikke en hore. Mine personlige valg som ikke går ut over noen, har du ingenting med å dømme meg for. Jeg er et menneske, og jeg har lyster. Jeg ønsker ikke å dempe lystene for å passe inn i malen for et perfekt lite menneske, jeg vil gjøre det JEG har lyst til, uten å bli dømt og trakassert.

Gutter, som ligger med meg, for så å kalle meg hore, hva gjør det deg da? Jenter som har slått meg og ropt grusomme ting etter meg, heller "hore" enn et empatiløst tomt skall av et menneske.

Jenter som liker sex er ikke horer. Takk for meg.

Anonymkode: 32372...3de

30 er vel ikke spesielt mange? 

Utrolig mange bitre gamle menn her. Vi lever da ikke i 1950 lenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år gammel og har hatt sex med over 30 menn. Jeg er ikke en hore. Mine personlige valg som ikke går ut over noen, har du ingenting med å dømme meg for. Jeg er et menneske, og jeg har lyster. Jeg ønsker ikke å dempe lystene for å passe inn i malen for et perfekt lite menneske, jeg vil gjøre det JEG har lyst til, uten å bli dømt og trakassert.

Gutter, som ligger med meg, for så å kalle meg hore, hva gjør det deg da? Jenter som har slått meg og ropt grusomme ting etter meg, heller "hore" enn et empatiløst tomt skall av et menneske.

Jenter som liker sex er ikke horer. Takk for meg.

Anonymkode: 32372...3de

Om du ikke tar deg betalt for sex i form av penger eller tjenester er du selvfølgelig ikke en prostituert. Ordet hore er like utslitt som en drøss andre uttrykk. Det liksom bare å kaste rundt seg til Gud og hverkvinne. Blir sur av sånt.

Bare kos deg, du. Drit i hva andre sier og mener. ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

aaaaah....den gode gamle "kvinner skal ikke ligge med mange, men det er ok når mannfolka gjør det" -diskusjonen :fart2:

jeg trodde denne var utdødd for lenge siden.:lete:

seriøst...vi er i 2015. folk lever alene i mye større grad nå enn før, og det er faktisk bare sånn at kvinner også har sexuelle behov på lik linkje som mannfolka! og sånn er det bare! så denne urgamle tankegangen er det ingen vits i å sitte med.

så lenge man tar forhåndsregler så er det vell bare å kjøre på :humpe: 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 er vel ikke spesielt mange? 

Utrolig mange bitre gamle menn her. Vi lever da ikke i 1950 lenger.

Jeg er 25 år og lever i 2015, men kaller sånne for horer likevel. Hvorfor skal jeg ikke det når jeg blir kalt horemann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaah....den gode gamle "kvinner skal ikke ligge med mange, men det er ok når mannfolka gjør det" -diskusjonen :fart2:

jeg trodde denne var utdødd for lenge siden.:lete:

seriøst...vi er i 2015. folk lever alene i mye større grad nå enn før, og det er faktisk bare sånn at kvinner også har sexuelle behov på lik linkje som mannfolka! og sånn er det bare! så denne urgamle tankegangen er det ingen vits i å sitte med.

så lenge man tar forhåndsregler så er det vell bare å kjøre på :humpe: 

 

Ja hvis de vil risikere å få barn med noen de ikke vet hvem som er faren så må de kjøre på. De som ender opp som alenemor, men det er jo på moten det i 2015. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...