Gå til innhold

JEG ER IKKE EN HORE.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så lenge du ikke tar penger for sexen er du ikke en hore. 

Anonymkode: ba218...eef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen lås kan åpnes av alle nøkler. Det finnes lås som kan åpnes av mange nøkler. De sitter gjerne på hus hvor det bor hele familier som har hver sin nøkkel. Altså var det en dårlig sammenligning.

Anonymkode: 37b81...87a

Det er kopi av samme nøkkel, så.dersom det ikke er tvillinger TS snakker om holder ikke den analogien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Tja, det går mel mer på innsatsen som kreves, det er ikke menn som velger når det gjelder sex, det er kvinner.
En nøkkel som kan åpne mange låser, er en mesternøkkel.
En lås som kan åpnes av alle nøkler, er en drittlås.

*standardnøkkel

Du vet at de fleste låser som åpnes av standardnøkler er låser som sjeldent er låst...?

Standardnøkkel er noe alle har tilgang til, og hvis man mister en så skaffer man seg bare en ny ;)

 

Anonymkode: 9e147...2a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Statistisk sett så er det større sjanse for utroskap blant personer som har hatt mange partnere. Så en kvinne med 30 tidligere partnere er totalt uaktuelt hvis jeg statistisk sett er ute etter et vellykket forhold.

Men du er jo ikke en hore da, bare ekstremt uattraktiv som kjærestemateriale statistisk sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på god vei til å bli følelsesmessig avstumpa. Lykke til.

Anonymkode: 28d5d...c6b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang teller ikke, andre gang er nysgjerrighet, tredje gang er du homo (med mindre det er mer enn 3 jentet mellom hver gang, da starter det på nytt) og derdom det ikke er mer enn et 2:1 forhild mellpm kjønnene er du bi.

lol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

Jeg er 24 år gammel og har hatt sex med over 30 menn. Jeg er ikke en hore. Mine personlige valg som ikke går ut over noen, har du ingenting med å dømme meg for. Jeg er et menneske, og jeg har lyster. Jeg ønsker ikke å dempe lystene for å passe inn i malen for et perfekt lite menneske, jeg vil gjøre det JEG har lyst til, uten å bli dømt og trakassert.

Gutter, som ligger med meg, for så å kalle meg hore, hva gjør det deg da? Jenter som har slått meg og ropt grusomme ting etter meg, heller "hore" enn et empatiløst tomt skall av et menneske.

Jenter som liker sex er ikke horer. Takk for meg.

Anonymkode: 32372...3de

Er helt enig med deg,kos deg du og nyt det :)

klemmer Ronja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kalt horemann så da kaller jeg jenter som har hatt sex med så mange hva jeg vil. Det er horete. Bryr meg ikke om hva dere mener om det. For meg er det horete. Jenter i 20 åra er vel mer ute etter forhold med en mann enn å ligge rundt med mange menn. Sånn er det ikke lenger. Sliter med å finne den rette eller? Det gjør jeg. Enten er de ute etter penger, eller så kan de ikke være sammen med en som har outie, eller så har de flere menn samtidig og velger han kjedeligste, eller så er de ikke til å stole på. Alltid noe. Sex vil de ha, and thats it. Da er det bare utseendet de ser etter og driter i å bli skikkelig kjent så de får se at jeg er god og fin inni meg også. Ikke bare sixpacken, kuken og rumpa som er noe men jeg får ikke sjanse til å vise det. Derfor er jeg blitt en horemann. Sex må man ha. 

Hva med deg? Hvorfor er du blitt hore? Kun for du elsker sex? Sex får du jo i et forhold med en mann også. Tror det er blitt sånn for dere kvinner også jeg. Om å gjøre å ha mest sexpartnere ;)

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser deg ikke som at du er spesielt glad i sex ts. Jeg leser ei som er glad i bekreftelser, ei som har kuttet båndet mellom sine emosjoner og sin fysiske natur. Ei som ikke har egne grenser, ei som mangler selvrespekt da det å ha sex med så mange, er en risiko ( mtp kjønnsykdommer, graviditet etc, prevensjon beskytter ikke mot alt...), og å¨sette seg i risikofylte situasjoner, er det motsatte av å beskytte seg selv som ei med selvrespekt ville gjort. 

Anonymkode: 28d5d...c6b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kalt horemann så da kaller jeg jenter som har hatt sex med så mange hva jeg vil. Det er horete. Bryr meg ikke om hva dere mener om det. For meg er det horete. Jenter i 20 åra er vel mer ute etter forhold med en mann enn å ligge rundt med mange menn. Sånn er det ikke lenger. Sliter med å finne den rette eller? Det gjør jeg. Enten er de ute etter penger, eller så kan de ikke være sammen med en som har outie, eller så har de flere menn samtidig og velger han kjedeligste, eller så er de ikke til å stole på. Alltid noe. Sex vil de ha, and thats it. Da er det bare utseendet de ser etter og driter i å bli skikkelig kjent så de får se at jeg er god og fin inni meg også. Ikke bare sixpacken, kuken og rumpa som er noe men jeg får ikke sjanse til å vise det. Derfor er jeg blitt en horemann. Sex må man ha. 

Hva med deg? Hvorfor er du blitt hore? Kun for du elsker sex? Sex får du jo i et forhold med en mann også. Tror det er blitt sånn for dere kvinner også jeg. Om å gjøre å ha mest sexpartnere ;)

Slutt å sett deg selv i en offer rolle. Hvis du ønsker ei som er selektiv, må du selv være et godt eksempel. Nytter ikke å holder på som du gjør, hore rundt eller hva man skal kalle det, for så å si at "alle damer vil bare ha sex"...Hvem er DU oppi dette? Hvilke signaler sender du ut? Hva med å jobbe med deg selv, skaffe deg selvinnsikt? Før nå høres det ut som du bare er i en vond spiral, der du erlike ille selv som de du kritiserer...

Tipper du bør jobbe med selvbildet ditt, som mange av de andre som holder på på samme måten. Og ikke ha grenser for seg selv, er et tegn på dårlig selvbilde, da man tar ikke seg selv seriøst.

Anonymkode: 28d5d...c6b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ikke mente hore, men horete?

Anonymkode: c314e...ce9

Kanskje de var sure fordi de ikke får seg noe men det gjør hun?

Bitre menn er jo over alt i disse dager.

Anonymkode: 37b81...87a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de var sure fordi de ikke får seg noe men det gjør hun?

Bitre menn er jo over alt i disse dager.

Anonymkode: 37b81...87a

Virkelig, finnes det folk som sliter å få seg sex i dette horete samfunnet? De som sliter med å få seg sex i det virkelige liv, har jo tinder og alt mulig annen nettdating. Nekter å tro at det finnes folk som ikke har tilgang på sex med mindre de har handikap eller noe annet som gjør at de ikke får seg noe. Damer ramler jo nesten over deg de få gangene man drar ut. Takker pent nei hver gang. Vil ikke ha disse klamydiabombene..

Anonymkode: c314e...ce9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje de var sure fordi de ikke får seg noe men det gjør hun?

Bitre menn er jo over alt i disse dager.

Anonymkode: 37b81...87a

Ikke vanskelig for noen menn i dag å få seg noe sånn som dagens kvinner holder på. Til og med han feite, mindre pene fyren som bor litt bort i veien får seg noe. Han har faen meg alltid damebesøk. Unge jenter som går inn og ut av døra hans. Det er sex han får. Så alle får sex i dag hvis de vil ha. Så tror ikke menn er sure akkurat. Mer takknemlig. Ingen er sure for det om de bruker ordet hore. Kvinner kaller meg horemann. Er det mer greit? Skal jeg si det er bitre kvinner overalt i disse dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å sett deg selv i en offer rolle. Hvis du ønsker ei som er selektiv, må du selv være et godt eksempel. Nytter ikke å holder på som du gjør, hore rundt eller hva man skal kalle det, for så å si at "alle damer vil bare ha sex"...Hvem er DU oppi dette? Hvilke signaler sender du ut? Hva med å jobbe med deg selv, skaffe deg selvinnsikt? Før nå høres det ut som du bare er i en vond spiral, der du erlike ille selv som de du kritiserer...

Tipper du bør jobbe med selvbildet ditt, som mange av de andre som holder på på samme måten. Og ikke ha grenser for seg selv, er et tegn på dårlig selvbilde, da man tar ikke seg selv seriøst.

Anonymkode: 28d5d...c6b

Jeg setter meg ikke i noe offer rolle. Jeg sier bare sannheten. Jeg aldri gjort noen noe vondt og de kan fint ta seg tid til å bli kjent før de dømmer. Ikke bare ha sex. Ikke enkelt å bli kjent under bare sex for da får jeg ikke lov å snakke og jeg kan ikke spørre henne om forskjellig under sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke ei hore, men du er litt løs.
det er mange menn som er meget glade for at du er slik du er, gjør det så mye lettere for oss å få oss et raskt ligg.
men som kjærestemateriale, da scorer du heller lavt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei du er ikke noe hore og menn som hevder det eller som klarer å lire av seg at da er du ikke aktuell som partner osv, får feie for sin egen dør først. Blir for dumt at menn som har hatt sex med 50 stykker, eller til og med bare med 10 stykker men aldri brydd seg om noen av de, skal hate på en dame som har hatt sex med 30 stykker, eller med 50 stykker hun faktisk har brydd seg om.

30 stykker er ikke er høyt nummer om du for det meste har vært singel. Skal love dere at en mann som har vært i forhold mesteparten av livet og bare har 2 stk på lista si, ville pult fra seg på så mange hundre han hadde fått til, ila et år som singel, og det er mye mer skittent og horete, enn f.eks 6 partnere i året gjennomsnittlig som singel disse årene i stedet.

Anonymkode: d98c2...c16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Jeg er også en jente på 24 og har hatt godt over 30 partnere. En del av dem under en vill periode da jeg var 18, men jeg kan ligge med 3 - 4 menn i året enda. Jeg er fri og singel, jeg må da få gjøre som jeg vil. Går ikke rundt og forteller det til alle jeg kjenner, men kan gjerne snakke om det med en jeg begynner å få noe seriøst med og har aldri fått negativ respons, og dette er menn som har sett på meg som kjærestemateriale. Ikke det at det hadde hatt noe særlig å si om han hadde trukket seg tilbake. Da passer vi ikke sammen også går vi videre i livet. 

Anonymkode: 572ca...111

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du måtte skrike JEG ER IKKE EN HORE til oss, så tenker jeg at det er klassisk forsvarsposisjon og du reagerer  med sinne om noen hentyder noe om ditt sex liv, fordi du innerst inne sliter med dette og innser dette selv.

Anonymkode: 49fbc...d53

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...