Gå til innhold

JEG ER IKKE EN HORE.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år gammel og har hatt sex med over 30 menn. Jeg er ikke en hore. Mine personlige valg som ikke går ut over noen, har du ingenting med å dømme meg for. Jeg er et menneske, og jeg har lyster. Jeg ønsker ikke å dempe lystene for å passe inn i malen for et perfekt lite menneske, jeg vil gjøre det JEG har lyst til, uten å bli dømt og trakassert.

Gutter, som ligger med meg, for så å kalle meg hore, hva gjør det deg da? Jenter som har slått meg og ropt grusomme ting etter meg, heller "hore" enn et empatiløst tomt skall av et menneske.

Jenter som liker sex er ikke horer. Takk for meg.

Anonymkode: 32372...3de

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er du ingen hore. Alle skal få leve hvordan de selv vil når det kommer til sex, uten at andre skal komme med pekefingeren for det. Man har forskjellig syn på sex og det er helt greit. En som har mye tilfeldig sex, er ikke noe mer hore enn en som kun liker sex med en kjæreste/en man holder på med. Jeg er også sliten av hore/fitte/ kommentarer.. Det er en ordbruk som ikke hører hjemme noe sted, og folk kan passe på sine egne saker. Sexlivet til hver enkelt person er opp til hver enkelt person. Lev som du vil, og prøv å ikke bry deg om de fæle menneskene !

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slettes ikke.
Men du hadde vært fullstendig uaktuell som partner.

støtter den, ligger ikke med kvinner som har lugget med flere menn enn meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter den, ligger ikke med kvinner som har lugget med flere menn enn meg.

Lugget med?

Anonymkode: d9c15...fbb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

støtter den, ligger ikke med kvinner som har lugget med flere menn enn meg.

Hun er vel uaktuell også fordi du er homo?

Anonymkode: a8472...953

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de som har ropt til og slengt dritt etter deg er bare tapere :)

Lev akkurat slik du selv ønsker sålenge det ikke går utover andre, det står det respekt av!

Anonymkode: 46923...cbf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel uaktuell også fordi du er homo?

Anonymkode: a8472...953

Første gang teller ikke, andre gang er nysgjerrighet, tredje gang er du homo (med mindre det er mer enn 3 jentet mellom hver gang, da starter det på nytt) og derdom det ikke er mer enn et 2:1 forhild mellpm kjønnene er du bi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter den, ligger ikke med kvinner som har lugget med flere menn enn meg.

Og hvis kvinnen i ditt liv tenker det samme som deg? At hun ikke vil ha noen som har ligget med flere enn henne? Kinkig!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, å ligge - har ligget.

Anonymkode: d9c15...fbb

å ligge, har lagt(!?)

Anonymkode: e037c...b89

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvis kvinnen i ditt liv tenker det samme som deg? At hun ikke vil ha noen som har ligget med flere enn henne? Kinkig!

Noe som er mer logisk. For samme øre kan ta mange qtip, det er bare digg, men samme qtip går ikke i flere ører, det er bare ekkelt.

Anonymkode: 37b81...87a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er mer logisk. For samme øre kan ta mange qtip, det er bare digg, men samme qtip går ikke i flere ører, det er bare ekkelt.

Anonymkode: 37b81...87a

Man skal ikke bruke qtip i øret,  det er farlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Castielz

Noe som er mer logisk. For samme øre kan ta mange qtip, det er bare digg, men samme qtip går ikke i flere ører, det er bare ekkelt.

Anonymkode: 37b81...87a

¨Tja, det går mel mer på innsatsen som kreves, det er ikke menn som velger når det gjelder sex, det er kvinner.

En nøkkel som kan åpne mange låser, er en mesternøkkel.
En lås som kan åpnes av alle nøkler, er en drittlås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Tja, det går mel mer på innsatsen som kreves, det er ikke menn som velger når det gjelder sex, det er kvinner.
En nøkkel som kan åpne mange låser, er en mesternøkkel.
En lås som kan åpnes av alle nøkler, er en drittlås.

Ingen lås kan åpnes av alle nøkler. Det finnes lås som kan åpnes av mange nøkler. De sitter gjerne på hus hvor det bor hele familier som har hver sin nøkkel. Altså var det en dårlig sammenligning.

Anonymkode: 37b81...87a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Still deg selv spørsmålet om det egentlig er sex du liker så godt ts.

Det fysiske og psykiske henger sammen...

Anonymkode: 28d5d...c6b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år gammel og har hatt sex med over 30 menn. Jeg er ikke en hore. Mine personlige valg som ikke går ut over noen, har du ingenting med å dømme meg for. Jeg er et menneske, og jeg har lyster. Jeg ønsker ikke å dempe lystene for å passe inn i malen for et perfekt lite menneske, jeg vil gjøre det JEG har lyst til, uten å bli dømt og trakassert.

Gutter, som ligger med meg, for så å kalle meg hore, hva gjør det deg da? Jenter som har slått meg og ropt grusomme ting etter meg, heller "hore" enn et empatiløst tomt skall av et menneske.

Jenter som liker sex er ikke horer. Takk for meg.

Anonymkode: 32372...3de

Jeg kan ikke tenke meg å kalle deg en hore. Jeg kjenner ikke deg en gang og ser ikke relevansen bare fordi du har hatt mange sexpartnere. At du har blitt trakassert er trist. Jeg vet ikke hvem som trakasserer deg men hold deg borte fra slike mennesker. Kos deg heller med din egen seksualitet, og hold det mer for deg selv så du slipper den dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...