Gå til innhold

21 år, tannlege


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år, og er student i en annen by enn hjembyen min. Har nå fått innkallelse til tannlege i hjembyen, men jeg trodde at man måtte bestille time selv etter fylte 20 år? Eller får man innkallelse til og med året man fyller 21 år? 

Noen som vet om det evt. koster noe hos tannlegen når jeg er 21? Kan jeg evt. få time hos tannlege i byen hvor jeg studerer til samme pris, slik at jeg slipper å reise helt til hjembyen? 

Anonymkode: d51fe...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo bare avbestille timen?

Og ja, du må betale, men flere har studentrabatt.

Anonymkode: 7eaa8...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare avbestille timen?

Og ja, du må betale, men flere har studentrabatt.

Anonymkode: 7eaa8...b8e

Vet at man bare kan avbestille. Men hvor mye koster det? Og koster det like mye hvis jeg går hos tannlegen jeg er innkalt hos i hjembyen, sammenlignet med om jeg bestiller en tannlegetime hos en tannlege i byen jeg studerer i? 

Anonymkode: d51fe...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at man bare kan avbestille. Men hvor mye koster det? Og koster det like mye hvis jeg går hos tannlegen jeg er innkalt hos i hjembyen, sammenlignet med om jeg bestiller en tannlegetime hos en tannlege i byen jeg studerer i? 

Anonymkode: d51fe...a76

De opererer med ulike priser. 

Anonymkode: 7eaa8...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De opererer med ulike priser. 

Anonymkode: 7eaa8...b8e

Jaokei :) Men det er ikke slik at jeg får gratis hos den i hjembyen (siden jeg alltid har fått det tidligere), og ikke i byen jeg studerer, når jeg er 21 år? 

Anonymkode: d51fe...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at man bare kan avbestille. Men hvor mye koster det? Og koster det like mye hvis jeg går hos tannlegen jeg er innkalt hos i hjembyen, sammenlignet med om jeg bestiller en tannlegetime hos en tannlege i byen jeg studerer i?