Gå til innhold

Mareritt hver eneste natt, hjelp.. Er så sliten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har de siste månedene hatt mareritt omtrent hver eneste natt. I nesten alle marerittene er forloveden min utro. Dette er helt klart noe jeg er LIVREDD for, da jeg elsker han så høyt. Min eks var utro mot meg, men jeg trodde ikke det hadde preget meg så mye, for det forholdet var ikke så seriøst som det jeg er i nå. 

Han er ikke utro. Har sjekket mobilen hans og pcn hans. Han har gitt meg alle passordene hans, og han skjuler ikke mobilen fra meg heller. Vi er samboere, og eneste gangen vi er fra hverandre er når vi er på jobb, og evt når vi er ute blant venner. Tingen er at han har en kompis, som er kjæresten til min aller beste venninne, derfor tror jeg at jeg har fått hørt det om det skulle vært noe. Så jeg tror egentlig ikke han er utro.

En gang på Mai (jeg var russ) snakket han veldig mye med en jente. Han hjalp henne og venninnene hennes med deres russebil. Tingen er at han begynte å spørre henne om hun skulle på fest den kvelden osv. Jeg ble veldig sint da jeg måtte finne ut av dette selv, og han hadde ikke sagt at han snakket med henne så mye. Han påsto at han ikke mente det som flørt i det heletatt, og ville bare ha nye venner. Han er nermere 30, så jeg er ikke sikker på om dette faktisk kan være tilfellet eller om han løy. Dette var i en rævva periode i forholdet vårt, og noen dager senere ble det også slutt. Vi ble sammen igjen etter en uke. Siden da har han ikke snakket med en eneste jente bortsett fra venner da. 

Han har løyet til meg før i forholdet. Om en jente han hadde sex med før han møtte meg. Hun var myyye yngre enn han, og en person jeg missliker på det sterkeste. Jeg spurte flere ganger om det var sant at de hadde hatt sex, men han nektet. Jeg spurte jenta selv tilslutt, og fikk samtalelogg med bevis. Han la seg flat, gråt, lovte å aldri lyve igjen. og fortalte at grunnen til at han ikke ville fortelle det var fordi han var redd for å miste meg om jeg fant ut av dette, siden hun er såpass mislikt av alle på plassen jeg bor på. 



Lurer på om noe av dette kan være grunnen til at jeg har mareritt? Jeg tenker ikke på disse hendelsene lenger, men mulig det ligger underbevisst. 

Anonymkode: ddedc...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er veldig sjalu og bruker alt for mye av tiden din på å tenke på hvis om at. Det er sikkert derfor du har mareritt om det også. Drømmer stammer jo fra bevistheten og ubevistheten din. Det eneste du kan gjøre med saken er å gi deg med sjaulisen. Ja, det høres hardt ut. Men den eneste som kan endre dine tanker er deg! Ta deg selv i det når du tenker på at du er redd for utroskap. Stol på han, enten du vil eller ikke. Slutt å sjekk meldinger, logger og diverse annet. Vær streng med deg selv. Trist å si det, men enten slutter du med din sykelige sjalusi, eller så vil han gå lei... At du er sjalu er det kun du som kan endre.

Anonymkode: 9566a...3ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig sjalu og bruker alt for mye av tiden din på å tenke på hvis om at. Det er sikkert derfor du har mareritt om det også. Drømmer stammer jo fra bevistheten og ubevistheten din. Det eneste du kan gjøre med saken er å gi deg med sjaulisen. Ja, det høres hardt ut. Men den eneste som kan endre dine tanker er deg! Ta deg selv i det når du tenker på at du er redd for utroskap. Stol på han, enten du vil eller ikke. Slutt å sjekk meldinger, logger og diverse annet. Vær streng med deg selv. Trist å si det, men enten slutter du med din sykelige sjalusi, eller så vil han gå lei... At du er sjalu er det kun du som kan endre.

Anonymkode: 9566a...3ac

Heh ja det har du helt rett i. Er veldig sjalu av meg, og jeg får vel egentlig bare prøve å stole på han. Ligger vel mest i at jeg har så dårlig selvbilde at jeg ikke klarer å forstå at noen vil ha kun meg. MEN jeg får bare prøve, takk for svar. 

Anonymkode: ddedc...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...