Gå til innhold

Hvofor er alle jeg møter opptatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er singel, og har veldig lyst til å møte noen. Er ikke desperat, men veldig åpen for det. Det siste året har jeg møtt flere som jeg har fått god kontakt med. Han første var ikke over eksen sin, vi endte som fuckfriends helt frem til jeg bestemte meg for at det ikke var det jeg ville. Han neste ble jeg veldig forelsket i, og det virket veldig som han var det i meg og - før han plutselig bare brøt kontakten med meg og ble sammen med eksen sin. Han neste gikk det bra med et par måneder, men avstand og mistanke(med grunn) fra min side om at han ikke var helt eksklusiv med meg, gjorde at vi bare avsluttet det. Han neste pratet jeg med lenge og møtte et par ganger, før det ble stilt fra han og han tilslutt fortalte at han hadde noe på gang med eksen sin igjen. Han neste teller ikke helt, men viser tendenser til det samme som over. Han møtte jeg på en fest hvor vi begge var edru, vi flørtet masse og han ga inntrykk for at han likte meg godt og at vi måtte bli bedre kjent. Han tok aldri kontakt igjen og et par uker senere fant jeg ut at han hadde blitt sammen med eksen. Har også en god kompis som på fylla forteller meg at han crusher på meg og at han skulle ønske at det var meg og han osc. - og denne fyren er i et fast forhold.

 

Skjønner ikke hva som skjer, tiltrekker jeg meg gutter/menn som egentlig ikke er helt singel? Har jeg bare vært uheldig, eller utstråler jeg noe som gjør at jeg tiltrekker meg disse?  Møter aldri noen som er helt fri og interessert i meg, og da blir det jo aldri noe seriøst heller. Tærer ganske mye på selvtilliten min.

Anonymkode: de231...6f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du involverer deg raskt, virker det som, når du har vært med så mange i løpet av ett år.

Anonymkode: 014c0...251

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du involverer deg raskt, virker det som, når du har vært med så mange i løpet av ett år.

Anonymkode: 014c0...251

Har hatt sex med kun to av disse, så nei, har ikke rukket å bli blitt noe særlig seriøst med noen. Men disse er alle jeg har treft og kanskje hatt en liten flørt med.

 

TS

Anonymkode: de231...6f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har tatt tid, men jeg har innsett det etter hvert, samfunnet skjønnmaler det å være par. Det er mange som er utro, mange som krangler, mange som rett og slett ikke passer sammen. Forhold er ingen dans på roser. Husk på at uavhengig av om du har mann eller ei så er du en verdifull jente.

Det er mulig å være lykkelig som singel.

Anonymkode: 7a908...259

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en rebound girl. Du må komme deg ut av det!

Anonymkode: bc77c...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har tatt tid, men jeg har innsett det etter hvert, samfunnet skjønnmaler det å være par. Det er mange som er utro, mange som krangler, mange som rett og slett ikke passer sammen. Forhold er ingen dans på roser. Husk på at uavhengig av om du har mann eller ei så er du en verdifull jente.

Det er mulig å være lykkelig som singel.

Anonymkode: 7a908...259

Det er mye rett i det du sier der. Jeg er singel selv og har lyst på kjæreste, men glemmer ofte denne delen av et forhold. 

Et lite tips til TS: rydd vekk de guttene som tar kontakt med deg når de er i et forhold. De tar vekk fokuset på det du virkelig ønsker deg, en kjæreste.

Anonymkode: 71525...5bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rett i det du sier der. Jeg er singel selv og har lyst på kjæreste, men glemmer ofte denne delen av et forhold. 

Et lite tips til TS: rydd vekk de guttene som tar kontakt med deg når de er i et forhold. De tar vekk fokuset på det du virkelig ønsker deg, en kjæreste.

Anonymkode: 71525...5bb

Takk, jeg vil påstå at jeg gjør det :-) Har ikke noe kontakt med noen nå lenger. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor ALLE jeg blir kjent med, og som blir interessert i meg, egentlig ikke er ledig.

 

TS

Anonymkode: de231...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte du disse på tinder?

Anonymkode: 96878...ac2

Nei, men man skulle trodd det ja :fnise: Har tinder, men føler alle der virker så useriøse. Har aldri møtt noen derfra.

Anonymkode: de231...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du involverer deg raskt, virker det som, når du har vært med så mange i løpet av ett år.

Anonymkode: 014c0...251

Dette.

Du bør være litt mer selektiv før du involverer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette.

Du bør være litt mer selektiv før du involverer deg.

Men problemet er ikke at jeg blir såret. Det er ingen av disse jeg faktisk har blitt så involvert med, at det har blitt et stort problem. Jeg har vært interessert i de, og jeg har merket at de har vært det i meg. Også har kontakten fadet ut når de fant ut at de ikke var over eksen ol.

 

TS

Anonymkode: de231...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å si det med andre ord da; det virker som du er litt for interessert i å finne deg noen, og at du derfor møter for mange, mange som egentlig ikke er klare eller et bra valg.

Du håper kanskje for mye? Ikke vet jeg, siden jeg kun har det du har skrevet å vurdere ut ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det med andre ord da; det virker som du er litt for interessert i å finne deg noen, og at du derfor møter for mange, mange som egentlig ikke er klare eller et bra valg.

Du håper kanskje for mye? Ikke vet jeg, siden jeg kun har det du har skrevet å vurdere ut ifra.

Jaa, det kan nok godt hende. Men er 18 år, ofte på byen med venner og har en aktiv hverdag uten så mye forpliktelser. Så jeg er jo i den situasjonen i livet hvor man kanskje møter flest og, uten at man nødvendigvis oppsøker det :)  Og jaa jeg håper for mye, jeg håper alltid at det skal bli noe. For jeg er en kjærestejente og savner det veldig.

 

TS

Anonymkode: de231...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...