Gå til innhold

Slutte å hjelpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg er vikar for meg mens jeg er i permisjon,og som alle vet er arbeidsmarkedet vanskelig nå. Jeg har hjulpet ham mye, og fikk nylig en epost av sjefen min som takket meg for at jeg fant vikar og at han gjør en veldig god jobb(jeg har gjort myye for ham, men det vet ikke sjefen). Sjefen sa de liker kameraten min svært godt. Begynner å bli nervøs for jobben min. Bør jeg slutte å hjelpe/gjøre jobben for ham? Hva sier jeg?

Anonymkode: 300ba...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal være glad for tilbakemeldingen fra sjefen din og fortsette å være en god kamerat :) 

Anonymkode: fb543...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo ikke bare overta jobben din hvis du har fast stilling uansett, så det høres rart ut at du blir bekymret for jobben din..

Anonymkode: 546b0...fb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du som er ansatt, så uansett hvor godt de liker ham er det ikke stort de kan gjøre.

Var i en lignende situasjon selv der min vikar gjorde en kjempejobb og ble veldig populær hos ledelsen. De klarte å beholde ham på noen prosjekter etter vikariatets utløp, men jobben min var uansett jobben min, de kunne ikke bare gi den bort.

Anonymkode: 74ee3...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...