Gå til innhold

For mye sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så øm, støk og vondt i utstyret. Jeg og dama mi har så herlig sex, vi får ikke nok. Jeg klarer nesten ikke å gå. Men det er så fantastisk, jeg blir bare. Kåtere. Kjæresten har ridd sprangridning i mange år, når hun kniper er det som en skrutvinge, herlig. Jeg spiser mye egg også for å holde løpet. Klarer ikke å si nei når øyneneøynene hennes ber om mer og mer. Virker som når tanken er tømt, kan jeg holde på i evigheter til hun er helt utmattet. Men begge vil ha mer.

Noen råd på hurtig rekovalens, eller annet? Må være mulig  å ha mer sex? Blir man herdet etterhvert av mye bruk som med hender og føtter? Bør jeg ta pause? Er det farlig? Tenk om hun ikke liker at jeg må ha pause? Klarer ikke å si nei til de bedende øynene, hun er så fin.

Anonymkode: 98db7...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 100%naturlig

Jeg er så øm, støk og vondt i utstyret. Jeg og dama mi har så herlig sex, vi får ikke nok. Jeg klarer nesten ikke å gå. Men det er så fantastisk, jeg blir bare. Kåtere. Kjæresten har ridd sprangridning i mange år, når hun kniper er det som en skrutvinge, herlig. Jeg spiser mye egg også for å holde løpet. Klarer ikke å si nei når øyneneøynene hennes ber om mer og mer. Virker som når tanken er tømt, kan jeg holde på i evigheter til hun er helt utmattet. Men begge vil ha mer.

Noen råd på hurtig rekovalens, eller annet? Må være mulig  å ha mer sex? Blir man herdet etterhvert av mye bruk som med hender og føtter? Bør jeg ta pause? Er det farlig? Tenk om hun ikke liker at jeg må ha pause? Klarer ikke å si nei til de bedende øynene, hun er så fin.

Anonymkode: 98db7...b0e

Det er bare å slappe av å kose dere. Det at du blir øm å sår i utstyret kommer nok mest på grunn av at du får mange orgasmer og at hun har sterke muskler der nede som gir utstyret ditt litt røff behandling. Samtidig hvis dere har mye og langvarig sex, så skjer dette. Så lenge dere er kåte er det bare å kjøre på så lenge dere orker.

Det finnes ikke farlig, det er bare å ta litt pause hvis du blir støl å får vondt. Ellers er godt kosthold, god form å godt trent, nøklen til å klare mye å langvarig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...