Gå til innhold

L=17cm, O=12,7cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville du som kvinne gjort hvis du hadde fri og ubegrenset tilgangtilgang på riktig tidspunkt, som singel, uten noe risiko for graviditet, moralsk fordømmelse osv? Beskriv dine innerste fantasier.

Anonymkode: 2ca37...d7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde håpet på en større i min fantasi.............:P:fnise:

Anonymkode: 7ab50...ee9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpet på en større i min fantasi.............:P:fnise:

Anonymkode: 7ab50...ee9

ja ja, forstår det ;) men hvis du skulle gjøre det beste ut av hva du har tilgjengelig (som er l= 17 cm o= 12,7 cm).

Tråden er ment som en drømmetråd, så skriv gjerne litterært med metaforer, historie, hva enn dere føler for....utstyret kan også sitte på your man of the dreams. Its your fantasy. Selve historien fortellingen bør ikke dreie seg om selve l og O

 

Anonymkode: 2ca37...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv din historie, gjerne literært, med metaforer gjerne med man of your dreamdere ands. Det eneste nonstante er L og B, resten er opp til deg. 

Alternativt kan en begynne på enhistorie, og så fortsetter en annen. Lets make a good story togheter....

Anonymkode: 2ca37...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja, forstår det ;) men hvis du skulle gjøre det beste ut av hva du har tilgjengelig (som er l= 17 cm o= 12,7 cm).

Tråden er ment som en drømmetråd, så skriv gjerne litterært med metaforer, historie, hva enn dere føler for....utstyret kan også sitte på your man of the dreams. Its your fantasy. Selve historien fortellingen bør ikke dreie seg om selve l og O

 

Anonymkode: 2ca37...d7e

Hva er da poenget med å nevne det i overskriften? Du beskriver en helt normal penis som kan puttes inn i omtrent alle erotiske historier du måtte finne. 

Anonymkode: 2b09a...e38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville du som kvinne gjort hvis du hadde fri og ubegrenset tilgangtilgang på riktig tidspunkt, som singel, uten noe risiko for graviditet, moralsk fordømmelse osv? Beskriv dine innerste fantasier.

Anonymkode: 2ca37...d7e

Hadde ikke vært særlig erotisk, bare smertefullt.:rodme:

Anonymkode: d48d1...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...