Gå til innhold

21 år og botox


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Helt siden videregående har jeg sett "anspent" ut i panna. Det virket som lite søvn og mye stress gjorde det verre, og av og til var en slags "grop" mellom og litt ovenfor brynene synlig. Ikke rynke, men en grop. De siste to årene har den derimot vært her permanent. Jeg spiser sunt og trener, stresser ikke, sover nok. Har litt anspent kjeve, men ellers ikke så mye problemer. Klarer ikke helt å slappe av i panna. Jeg tenkte kanskje det var bihulene i panna, men etter å ha sjekket de er det ikke de som er problemet.

 

Det virker som en slags sinnarynka, og jeg har veldig komplekser for det. Alle bilder av meg syntes det på, og jeg blir så skamfull. ser ut som jeg er skikkelig anspent i panna. Vurderer nå en konsultasjon til botox for å høre om det er noe de kan gjøre. Jeg er student, og flere tusen kroner for botox er virkelig utenfor mitt budsjett, men det plager meg hver eneste dag..

Jeg tenkte kanskje at hvis den kommer av at jeg ikke slapper av i panna vil kanskje én behandling være nok? Og da er det jo en investering. Hvis det lærer musklene å roe seg helt ned.

Syntes det er såå kjipt at jeg hele ungdomstiden skal se ut som om jeg har huden til noen ti år eldre enn meg. Jeg har jobbet med å godta at jeg ikke noen gang blir den peneste eller mest ettertraktede, og kan leve med at jeg ikke har noe modellfjes eller spesielt pene trekk, men vil i det minste se frisk og opplagt ut!

 

Noen som har noen erfaringer eller tips? Jeg er virkelig desperat.. :/

 

Takk<3

 

Anonymkode: 6c72b...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Restylane er vel hyaluron? Dette er et stoff kroppen lager selv. Minuset er at det kan gå fort ut på mange. Kanskje verdt å prøve?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider