Gå til innhold

Bli kjent online - hvor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enslig mor har behov for å utvide kontaktnettet. Ikke nødvendigvis for å finne 'den rette', men det skader ikke om han dukker opp heller.

Problemet er at det etter hvert er blitt en jungel av bli-kjent-tjenester online. Så, hvilke tjenester er å anbefale? 

Anonymkode: 2a798...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bumper denne da jeg også lurer på det samme. Enslig mor og ikke nødvendigvis ute etter date, men å utvide nettverket da jeg nylig har blitt alene og mange av mine venner er felles med eksen. 

Anonymkode: e32a5...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare send en PM til noen som virker hyggelig og oppegående her? Jeg tror jeg snakker for alle menn her når jeg sier at vi godt kunne tenkt å utvide nettverket vårt med et par alenemødre. 

Jeg ser ofte flokker med alenemødre på kaffesteder, det ser så koslig ut. Kanskje vi burde lage en sosial tråd for å arrangere et møte for "Alenemødre og potensielt men ikke nødvendigvis drømmemenn"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sende pm til noen som er interessant kan prøves om jeg dumper over noen.

En del av utfordringen ligger i at de aller fleste kveldene mine er låst - har jeg ikke jenta, så har jeg seinvakt på jobb. Sånn gruppekaffe er ikke helt meg heller - jeg foretrekker å bli kjent med folk via skjermen en stund... Spesielt nå som jeg har ei lita ei å tenke på også.

Så til tross for gode forslag, står spørsmålet mitt fortsatt ved lag ;)

Anonymkode: 2a798...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enslig mor har behov for å utvide kontaktnettet. Ikke nødvendigvis for å finne 'den rette', men det skader ikke om han dukker opp heller.

Problemet er at det etter hvert er blitt en jungel av bli-kjent-tjenester online. Så, hvilke tjenester er å anbefale? 

Anonymkode: 2a798...887


aktivitetsvenner.no er et flott sted syntes jeg! der kan man finne profiler etter ønsket interesse/felles aktivitet.
IKKE tillatt med sjekking /dating, men det finnes mange av de som møtes som venner og finner en romantisk kjemi etterhvert :)

Anonymkode: a1796...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enslig mor har behov for å utvide kontaktnettet. Ikke nødvendigvis for å finne 'den rette', men det skader ikke om han dukker opp heller.

Problemet er at det etter hvert er blitt en jungel av bli-kjent-tjenester online. Så, hvilke tjenester er å anbefale? 

Anonymkode: 2a798...887

Tips 1: Ikke skriv at du er enslig mor, det er turn-off for de fleste. Det kan du med fordel vente med å nevne til han har falt litt for deg. 

Anonymkode: bae9a...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips 1: Ikke skriv at du er enslig mor, det er turn-off for de fleste. Det kan du med fordel vente med å nevne til han har falt litt for deg. 

Anonymkode: bae9a...95b

Hvorfor det, når jeg er på jakt etter mr right now og ikke mr right? 

Det besvarer uansett ikke spørsmålet om hvor :P

Anonymkode: 2a798...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel helt hva du vil? Kan jo oppsøke interessegrupper om du har hobbyer som kan diskuteres eller treffes for å drive med. Finnes foreninger for alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste dating side er etter min mening - helt klart - OkCupid.com

De fleste dating sider har profilerne en tekst og et billede som viser hvem de er - men på OkCupid kan man desuten svare på mange 1000 spørgsmål om alt fra livsstil til politiske overbevisninger -seksuelle præferencer osv. Dette gjør at man kan søge på profiler der har en høj match % med en selv. Samtidigt har siden utroligt mange brugere -også fra Skandinavien. Ville være hyggeligt med endnu flere norske profiler derinde!

Håper det går at lese mit indlæg på dansk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...