Gå til innhold

Spørsmål til gutta.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger guttenes synspunkt på en deal her nå. 

Møtte en mann på tinder, og snakket en hel del før han inviterte meg på besøk forrige lørdag. Da hadde jeg i forkant vært tydlig på at han sjarmerte meg, og at jeg gjerne ville treffe han. Lørdagskvelden endte med film og rå sex på soffaen. Jeg kjørte hjem etter sex, da det ikke føltes naturlig og overnatte. I ettertid har vi snakket lite, da han jobber 12timere denne uka. Noen snaps frem og tilbake, men det er alltid jeg som sender først. Han svarer på alt, men jeg synes ikke han gir noe av seg selv. På spm om han er interesert i å treffes igjen, så fikk jeg "👌🏼". Vi kvinnene er jo verdensmestre i og overtenke og analysere ALT.. Så derfor ønsker jeg nå noen mannlige synspunkt og tanker. Han er 30, og jeg er 22. 

Anonymkode: 37d5e...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Jeg synes ærlig talt det virker som om han er fornøyd, men hvis du liker å ha sex med ham så vil han sikkert gjerne gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig tegn hvis initativet fra han begynner å dabbe av nå. 

Anonymkode: 5b189...43b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori og slik det høres ut så ser han ikke på deg som kjærestemateriale når du sprer bena på et så tidlig tidspunkt. Mest sannsynlig har du havnet i booty call listen hans, disse pleier ikke playere å se det nødvendige å fortsette oppvarte.

Så det er sagt så bruker mange gutter tinder utelukkende for å få seg fitte og ikke noe mer. Det kan hende at han er en av disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du lurer på egentlig? Om han vil gifte seg, bli kjærester, er interessert, eller bare forsette med uforpliktende  "rå sex på sofaen"?

Uansett hva det måtte være, så er det er det ingen her inne som kan svare deg ... Noen er bedre på initiativ enn andre, og noen synes også at kommunikasjon i tekstformat kan være klønete, og er derfor spesielt frarådet på kryss av kjønnene... Derfor ringer du neste gang, og så finner du ut selv.

Om det var pekefinger og tommel formet som en sirkel du lurte på, så går jeg ut i fra at det betyr ca. tipp topp, alle tiders , supert, perfekt,   osvosv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagskvelden endte med film og rå sex på soffaen. 

Anonymkode: 37d5e...7d9

OMG, hvorfor spredde du beina så tidlig?

Anonymkode: 2c9b1...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tegnet betyr jo "topp/supert/prima/knall" så tror han vil treffe deg igjen , men kanskje ikke sååå mye at han vil ta initiativ til å spørre deg på en voksen måte.

Anonymkode: f7801...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til at han ikke liker deg iallfall!

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Charmander. Ingen grunn til at han ikke liker deg. Jeg liker i alle fall en dame som er tydlig på at hun liker meg. 😊

Anonymkode: 37d5e...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som om du har blitt merket som sex nå, og at han ikke er interessert i så mye mer enn det utifra hvordan du sier han svarer. 

Jeg har også opplevd sånn etter å ha hatt sex første gangen, det burde man jo nesten bare være forberedt på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som om du har blitt merket som sex nå, og at han ikke er interessert i så mye mer enn det utifra hvordan du sier han svarer. 

Jeg har også opplevd sånn etter å ha hatt sex første gangen, det burde man jo nesten bare være forberedt på

Ja, du sier nod der. Er det noe man kan gjøre for og komme ut ifra denne "merkingen"? Jeg er interessert i og bli bedre kjent med han, og evt se om det kan være noe å satse på.

Anonymkode: 37d5e...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Være litt opptatt kanskje? Jeg har ikke erfaring fra området, men jeg innbiller meg at det er lurt å ikke være tilgjengelig hele tiden, når du hittil har vært meget tilgjengelig.

Anonymkode: a30da...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kan jo gjøre han litt usikker på om han er noe for deg, ved å skrive: "Det er helt greit om vi gjør dette uforpliktende. Aldersforskjellen er jo i største laget uansett. ;)"

Anonymkode: a30da...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier nod der. Er det noe man kan gjøre for og komme ut ifra denne "merkingen"? Jeg er interessert i og bli bedre kjent med han, og evt se om det kan være noe å satse på.

Anonymkode: 37d5e...7d9

Ikke gi han oppmerksomhet en liten stund...Så ser du om han tar kontakt med deg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, du sier nod der. Er det noe man kan gjøre for og komme ut ifra denne "merkingen"? Jeg er interessert i og bli bedre kjent med han, og evt se om det kan være noe å satse på.

Anonymkode: 37d5e...7d9

som de andre sier kan du ignorere han litt, eller spørre om han vil finne på ting og dra til steder dere ikke kan ha sex, så han blir kjent med deg også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...