Gå til innhold

Er denne positiv eller ikke? Forvirret!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Tok en graviditetstest i dag som viste negativ, men et par minutter etterpå ser jeg at det er en til strek, men den lå på en måte i slutten av "oppsugingsfeltet". Jeg plukket av tuppen der hvor max står og der var det en rød strek. Denne er vel likevel negativ? Er 11 DPO. 

 

Takker for svar damer :) 

test.jpg

Anonymkode: 690ac...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne var forresten knall rød da jeg plukket den av, hadde egentlig kastet den så fargen gikk litt vekk :)  TS

Anonymkode: 690ac...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er negativ. Hvis du kikker litt på bilder av andre slike tester ser du at det ikke er der streken skal være hvis den er positiv.

Anonymkode: 76349...4dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre. Streken vil komme mye nærmere kontrollstreken...

Anonymkode: 2aee3...778

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha, dere er gode :) er det jeg regnet med også, men har aldri fått en slik test med en sånn strek der før så måtte spørre. Ha en fin kveld!😄

Anonymkode: 690ac...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen hjelpe meg å tolke denne? :-) Veldig usikker på om jeg ser en strek eller om det er ønsketenkning. ;-)

image.jpeg

Anonymkode: f8744...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg å tolke denne? :-) Veldig usikker på om jeg ser en strek eller om det er ønsketenkning. ;-)

image.jpeg

Anonymkode: f8744...a24

gratulerer !!! 😄 Håper det klaffer for meg også. TS

Anonymkode: 690ac...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke juble enda TS. Den første er negativ, slike tester har jeg hatt mange av uten å være gravid. 

Den andre syns jeg også er negativ. Det ser ut som en skyggestrek uten farge dessverre.  Jeg ville ventet noen dager og så tatt en digital. 

Anonymkode: 004ab...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke juble enda TS. Den første er negativ, slike tester har jeg hatt mange av uten å være gravid. 

Den andre syns jeg også er negativ. Det ser ut som en skyggestrek uten farge dessverre.  Jeg ville ventet noen dager og så tatt en digital. 

Anonymkode: 004ab...33e

Den andre testen er ikke min, (TS sin). Det var noen andre sin:-) jeg TS venter noen dager og tar digital :) 

Anonymkode: 690ac...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke juble enda TS. Den første er negativ, slike tester har jeg hatt mange av uten å være gravid. 

Den andre syns jeg også er negativ. Det ser ut som en skyggestrek uten farge dessverre.  Jeg ville ventet noen dager og så tatt en digital. 

Anonymkode: 004ab...33e

ja den andre er min. Litt forvirrende når begge er anonym. :-) jeg har legetime på tirsdag. Finner vel ut av det da. Veldig spennende.

Anonymkode: f8744...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer !!! 😄 Håper det klaffer for meg også. TS

Anonymkode: 690ac...2f5

takk. :-) Vet ikke enda, men tar nok en digitaltest på mandag. Lykke til!

Anonymkode: f8744...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det var to forskjellige, så ikke på kodene, beklager! 

Anonymkode: 004ab...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst falsk alarm for meg også. :-/ Så da får vi bare vente litt og prøve mer.

Anonymkode: f8744...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...