Gå til innhold

Klåfingret venn av familien.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I min barndom ble jeg klådd på av en godt voksen mann. I alderen 9 til 15 år ca. Jeg var tidlig utviklet.. Han låste meg inn på badet med seg selv og tok på meg. Etterpå var det som en spøk. Vet ikke om moren min fikk med seg. En annen gang ble jeg slengt ned på senga og dasket på rompa og diverse.. Da trampet jeg ned på rommet mitt i sinne og ydmykhet. Moren min ble sint på meg for at jeg ikke tålte spøken. Han likte å kikke når jeg skiftet eller gjerne nappe vekk håndkle på stranden ved skifting. 

Han var også veldig på det verbale. Snakket mye om ting som hører voksen verden til rundt meg. Husker han fikk veldig tilsnakk av en annen i familien rundt dette. Endelig en som fikk det med seg. Da lærte denne familiemedlemmer meg noen forsvarsteknikker hvis han skulle bli ekkel igjen. 

Ofte tok han på meg med flat håndrundt skrittet og rompa. Kom alltid tilfeldigvis borti puppene osv.. 

Jeg klarte vel ikke sette ord på ting den gangen. Hva skal en niåring si. Eller hva sier en 14 åring som ikke blir hørt ellers. Men nå har det altså kommet frem. Noen lurer på om jeg vil anmelde. Andre vil advare foreldre til andre jenter som er rundt mannen. 

Hvordan ville det fungert å anmelde en slik sak?

Anonymkode: c8be2...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du beskriver er ikke å være "klåfingret" men går i kategorien overgrep. Du skal heller ikke vurdere selv om dette er nok til en anmeldelse. I Norge står man fritt til å anmelde hva som helst, så er det opp til politiet å vurdere om det blir etterforsket og tatt ut tiltale. 

Ditt første steg bør være å snakke med noen om dette. Snakk med politiet, der skal du bli møtt av en person som har kompetanse til å snakke med mennesker i din situasjon. Du trenger ikke komme med bevisene i hånden og saken ferdig oppklart. Du kan også snakke med et støttesenter for kvinner som har opplevd seksuelle overgrep, der vil du få gode råd og veiledning, og ikke minst viktig, noen som lytter og forstår hva du har gått gjennom. 

Det du har opplevd skal ingen barn/ungdom oppleve. 

Snakk med noen, så blir det bedre. :klem1:

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...