Gå til innhold

Liten hund torturert


WubWub

Anbefalte innlegg

Fy faen jeg blir så jævlig provosert her jeg sitter å leser om en bitteliten hund som blir kidnappet av 4 16 åringer for så å bli påtent , sprutet deodorant i øynene, dopet med narkotika, sparket og slått så benet og nakken blir brekt og så dumpet på søppelfyllinga...

Hva er det som driver folk til slik horrible ting? For å gjøre saken enda verre fikk ikke disse 4 udyra noe særlig straff heller. De fikk forbud mot å eie dyr i 5 år og dømt til å betale 5,8000 pund!

Hva slags straff er det for en så horrible og avskyelig handling? Nei vettu hva dette ligner ikke grisen. Når det blir slik at rettsvesenet ikke  straffer overgripere så må jo samfunnet gjøre det. På facebook ser jeg det er flere store grupper nå som sprer bildene av disse 4 udyra i håp om at en eller annen sadist får tak i disse gutta. 

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/12015100/RSPCA-Chunky-the-Chihuahua-set-on-fire-and-fed-drugs.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg pent burde holde kjeft for jeg takler ikke sånne grusomme mennesker, men jeg synes at en passende straff hadde vært å fått påført drittungene tilsvarende behandling med påfølgende skader, for så å slengt dem på søppeldynga i fire dager for å se om de overlevde. Kanskje de hadde lært noe da?

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...