Gå til innhold

Tips til oss som tenker å spare?


Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

hei, som tittelen sier , så er jeg ute etter tips til oss som ønsker å spare. Verden er i forandring, og regner med at det vil innbære at vi nordmenn må stramme inn på livremma. Jeg er så heldig at jeg har arvet hus, og har derfor lite lån,men jeg vil gjerne haen sparekonto i tilfelle noe skulle skje. Her er mine tips til å spare, har du noen som du ønsker å dele med meg?

-jeg handler en gang i uka og bruker alle restene , slik at jeg ikke kaster noe. Spiser veldig sjelden ute.

-jeg har med meg matpakke, kjøper så og si aldr lunsj når jeg er på jobb

- har en gammel bil, som jeg prøver å bruke minst mulig. denne kunne jeg ha kvittet meg med, men jeg har to hunder og driver med hest, så det er så og si umulig.

- jeg handler inn godteri på sånn stor utsalg, og dermed har jeg i noen måneder og slipper å stikke over på butikken å kjøpe.

-bruker ikke kredittkort

-handler kun  billige klær.

-reiser sjelden på ferier. bare på billig ferier på noen tusen.

-sluttet å røyke , drikke og er aldri på byen.

hos meg er det hobbyer (hund ,hest ) som tar endel penger, men må jo leve litt også.

hva med dere?

med hilsen fra:

jon are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, som tittelen sier , så er jeg ute etter tips til oss som ønsker å spare. Verden er i forandring, og regner med at det vil innbære at vi nordmenn må stramme inn på livremma. Jeg er så heldig at jeg har arvet hus, og har derfor lite lån,men jeg vil gjerne haen sparekonto i tilfelle noe skulle skje. Her er mine tips til å spare, har du noen som du ønsker å dele med meg?

-jeg handler en gang i uka og bruker alle restene , slik at jeg ikke kaster noe. Spiser veldig sjelden ute.

-jeg har med meg matpakke, kjøper så og si aldr lunsj når jeg er på jobb

- har en gammel bil, som jeg prøver å bruke minst mulig. denne kunne jeg ha kvittet meg med, men jeg har to hunder og driver med hest, så det er så og si umulig.

- jeg handler inn godteri på sånn stor utsalg, og dermed har jeg i noen måneder og slipper å stikke over på butikken å kjøpe.

-bruker ikke kredittkort

-handler kun  billige klær.

-reiser sjelden på ferier. bare på billig ferier på noen tusen.

-sluttet å røyke , drikke og er aldri på byen.

hos meg er det hobbyer (hund ,hest ) som tar endel penger, men må jo leve litt også.

hva med dere?

med hilsen fra:

jon are

Hei!

Du har mange fornuftige måter å spare på! :)

I denne tråden er det også mange gode tips http://forum.kvinneguiden.no/topic/982051-hva-har-du-spart-penger-på-i-det-siste/

 

Anonymkode: 16086...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...