Gå til innhold

Hva er dette? Opplevd det samme?


heipåådeg

Anbefalte innlegg

Jeg må bare dele dette her, for jeg vet ikke hvem andre jeg skal spørre. Er på rugedag 3, og ser at det kommer /mørkere) sennepsgult utflod nesten? Hadde lignende rugedag 1 og 2 også. Bare akkurat på morgenen, også var det kanskje litt mer gult igår morrest.

Jeg har jo også prøvd å Google hvordan spotting ser ut. Men så vanskelig å finne noe.  Jeg går også på lutinusen x3, så den renner ut utover dagen og er helt hvit.

 

Endret av heipåådeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du bruker vaginale stikkpiller så er det nok derfor.

Ja, jeg håper jo såklart det er helt ufarlig - selv om jeg må si at man blir litt bekymret alikevell :) man leser itillegg så mye på nett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg vet ikke hva det er. Men håper virkelig at det har klaffet for deg. Og at du er gravid. ☺ ønsker deg lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde en del av det første 14 dagene etter innsett mens jeg gikk på lutinus :) Tror det er ganske så normalt, slimhinnene blir skjøre og man kan lett lage en liten rift når man knoter rundt med stikkpillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevde en del av det første 14 dagene etter innsett mens jeg gikk på lutinus :) Tror det er ganske så normalt, slimhinnene blir skjøre og man kan lett lage en liten rift når man knoter rundt med stikkpillene.

puh! Det er bra det kan ha en naturlig forklaring. Hvordan gikk forsøket deres ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puh! Det er bra det kan ha en naturlig forklaring. Hvordan gikk forsøket deres ? :)

Resultatet har sin første lur for dagen nå, etter en veeldig tidlig morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet har sin første lur for dagen nå, etter en veeldig tidlig morgen :) 

Så hyggelig. Elsker å høre gode historier og vellykket forsøkt i rugeperioden selv :)  letter på humøret og tankene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...