Gå til innhold

Er nysjefen betatt av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har fått en ny sjef, som har arbeidet bare noen få dager. Den første dagen vi skulle hilse på han, så jobbet han sammen med oss. Han løp ut fra kontoret sitt, og klappet meg kjapt på ryggen. Det har jeg ikke sett han gjøre med andre. 

Og spør han meg om noe, så kan han legge en hånd på skulderen min.

Kanskje han synes synd på meg, eller er han litt betatt?

Skal nevnes at jeg er litt influensasyk for tiden..

Anonymkode: e3b98...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fått en ny sjef, som har arbeidet bare noen få dager. Den første dagen vi skulle hilse på han, så jobbet han sammen med oss. Han løp ut fra kontoret sitt, og klappet meg kjapt på ryggen. Det har jeg ikke sett han gjøre med andre. 

Og spør han meg om noe, så kan han legge en hånd på skulderen min.

Kanskje han synes synd på meg, eller er han litt betatt?

Skal nevnes at jeg er litt influensasyk for tiden..

Anonymkode: e3b98...744

Selv om du ikke har sett det, kan han ha gjort det

Anonymkode: 52f18...952

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som tar på andre når jeg prater med de. Så har virkelig sendt ut feil signaler til det motsatte kjønn flere ganger:( Jeg klarer ikke å slutte med det heller. Men jeg gjør det med alle, gamle som unge. you name it.

Anonymkode: 3db39...c00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Ville ikke tenkt så mye på det hvis det er det eneste du har å gå på. Jeg har en kvinnelig kollega som "alltid" tar på meg, slik som du beskriver det i HI. Har ikke sett henne gjort det på noen andre, men siden jeg er en kvinne i tjueårene og hun er en gift kvinne i førtiårene, så regner jeg med at det ikke er ment som flørt. Noen er bare veldig fysiske av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

Hvis det er en ny sjef så kan det være han prøver å skape et godt forhold mellom seg og sine ansatte. En varm og hyggelig sjef er jo bedre enn en kald og "ufølsom"? Men hvis du finner det ubehagelig etter hvert, at det eskalerer fra bare en hånd på skulderen til noe mer, så ville jeg sagt klart ifra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange av dere som har svart, misforstår totalt TS' poeng. Hun nevner jo klart og tydelig at sjefen tilsynelatende ikke har tatt på de andre ansatte, bare på TS. Da kan det ikke forklares med at han generelt er "veldig fysisk av seg". 

 

Anonymkode: a28da...c9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du leser alt for mye i dette. Med mindre du faktisk har mer konkrete episoder å referere til ville jeg slått fra meg denne tanken med en gang. Det hører ikke hjemme på en arbeidsplass.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du yngst og "uskyldigst" på jobben din? Fysisk kontakt av denne typen kan være et ubevisst tegn på at han mener du virker enkel å dominere. Jeg ville ikke lagt noe i det. 

Anonymkode: e7630...561

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Mange av dere som har svart, misforstår totalt TS' poeng. Hun nevner jo klart og tydelig at sjefen tilsynelatende ikke har tatt på de andre ansatte, bare på TS. Da kan det ikke forklares med at han generelt er "veldig fysisk av seg". 

 

Anonymkode: a28da...c9a

Det er nettopp det, tilsynelatende. Det er selvsagt ikke umulig at sjefen er en flørt og er betatt, eller prøver å benytte det som en hersketeknikk, men jeg synes det er en hastig konklusjon å dra ut ifra opplysningene som ble presentert her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Om det er slikt at ny-sjefen går etter en ansatt, så har dere fått en pissdårlig sjef. En sjef som driter i matfatet.
Meld ifra til HR avdelingen eller gi sjefen beskjed om at man driter ikke der man spiser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også opplevd det av en sjef. Jeg fremsto nok litt usikker i starten, så det virket som at det var for å prøve å gjøre meg tryggere. Fikk tilbakemelding om at jeg gjorde en god jobb osv. i tillegg.

Syntes det bare var hyggelig jeg. Selv om jeg stort sett vil ha en viss fysisk avstand.

Ville ikke gått rundt og tenkt på dette. Du må jo ha nesa nedi jobben din, du kan ikke stirre på sjefen og se om han stadig legger en hånd på noens skuldre. Han har bare jobbet i noen få dager i tillegg.. Jeg ville sett bort ifra dette, blir du for fokusert kan du jo finne masse som du feiltolker.

Anonymkode: 68ee9...a4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, conceded much?

Anonymkode: 19945...997

Conceited du mener?

Anonymkode: a631f...6ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sjefen presterte å si i går "jeg biter ikke", når jeg ikke sto så nærme han som han ville..

😂

TS

Anonymkode: e3b98...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne sjefen presterte å si i går "jeg biter ikke", når jeg ikke sto så nærme han som han ville..

😂

TS

Anonymkode: e3b98...744

Ehhh

What you said? :ohmy:

Anonymkode: 52f18...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått en ny sjef, som har arbeidet bare noen få dager. Den første dagen vi skulle hilse på han, så jobbet han sammen med oss. Han løp ut fra kontoret sitt, og klappet meg kjapt på ryggen. Det har jeg ikke sett han gjøre med andre. 

Og spør han meg om noe, så kan han legge en hånd på skulderen min.

Kanskje han synes synd på meg, eller er han litt betatt?

Skal nevnes at jeg er litt influensasyk for tiden..

Anonymkode: e3b98...744

Alder på han og deg (ca)?

Anonymkode: 52f18...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si så mye som at alderforskjellen på oss ligger på ca. 15 år.

TS

Anonymkode: e3b98...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sjefen presterte å si i går "jeg biter ikke", når jeg ikke sto så nærme han som han ville..

😂

TS

Anonymkode: e3b98...744

Da går du nok rundt og ser litt usikker og engstelig ut, mens han forsøker å få deg til å slappe normalt av. 

Anonymkode: 3c7e1...4f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...