Gå til innhold

Hvordan ta kontroll i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen min vil at jeg skal ta litt mer initiativ i senga, blant annet ved å "ta" han(som han sier selv). Dette ønsker jeg selvfølgelig også å gjøre, jeg har bare ekstremt liten erfaring med å ta kontroll. Jeg er ikke spesielt flink til å ri noen i en myk seng, synes liksom at knærne mine går ned i madrassen uten at jeg får løftet meg opp liksom. Noen andre som har det sånn, eller har tips til hvordan å få det til lettere?

I sofaen er det ikke noe problem, siden underlaget er hardere. Men vil jo gjerne kunne ri han i senga også.

Eventuelt andre tips til hvordan jeg kan ta han?

Anonymkode: 9685a...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første bud er å kjøpe håndhjern og en pisk, og rett og slett eie han! La han være bitcha de å sett deg oppå fjeset hannes sånn at han nesten ikke får puste. Er veldig sexy. Hvis han spruter inni deg, så tvinger du han til å slikke opp sølet etter seg osv. Behandle han som slaven din. Tving han til å vaske huset, og til belønning får han slikke deg til orgasme osv osv..:fnise:

Anonymkode: 388aa...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bud er å kjøpe håndhjern og en pisk, og rett og slett eie han! La han være bitcha de å sett deg oppå fjeset hannes sånn at han nesten ikke får puste. Er veldig sexy. Hvis han spruter inni deg, så tvinger du han til å slikke opp sølet etter seg osv. Behandle han som slaven din. Tving han til å vaske huset, og til belønning får han slikke deg til orgasme osv osv..:fnise:

Anonymkode: 388aa...8cd

Mye bra her. Og for å gjøre det enklere for deg, mindre flaut om det er det, så bruk bind for øynene hans. Og det som tenner han er ikke det du gjør for ham, men det du gjør for deg. Så sett din egen nytelse i fokus, bruk ham som ditt leketøy. Som nevnt over, sett deg på ansiktet hans osv. Han tenner på at du har det deilig, og han tenner på at han ikke får tilfredsstillelse. Ta gjerne et bånd med lenke rundt halsen hans, så kan du dra han litt rundt i sengen akkurat dit du selv ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi kommandoer! 

"Hold kjeft og gjør sånn"

"Legg deg ned"

"Du kommer ikke før jeg sier du skal komme"

osvosvosv

Greit å starte litt forsiktig før du henter stearinslys og tauet! Kan bli for mye av det gode, au.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...