Gå til innhold

Automatisk hårkrøller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd  en slik og kan anbefale dem?

Jeg har vondt i skruldre og langt tjukt hår, så jeg har ikke kapasitet til å få krøllet håret. Men jeg elsker krøller, så om dette apparatet funker, hadde det vært gull for meg.

https://www.expert.no/skjonnhet-og-velvare/harpleie-og-styling/krolltenger/babyliss-c901pe-automatisk-krolltang/p-249355/?gclid=CLj7hqWWsckCFSSzcgodiY0Mmw

Anonymkode: dd792...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan det er å bruke slike

Men det sliter på håret å bruke slike produkter (pga varmen) på håret, dersom du ikke bruker varmebeskyttende produkter på håret

Jeg ville heller fått tatt en lett permanent (med krøller) hos frisersalong

Anonymkode: 50a4b...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permanent kan jo skikkelig fucke opp håret..

Da er det bedre å bruke en sånn krøller, med gode varmebeskyttende produkter.

Anonymkode: a47f7...fa3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var verdt et svar engang den første som kom der. Var ikke det jeg spurte om og det sliter ikke på håret når jeg bruker et sånt apparat bare når jeg pynter meg. Jeg bruker ikke hårtørker til vanlig en gang.

Jeg har også hatt permanent før, og skal ha det igjen en gang i fremtiden når håret er langt nok. Men for nå, vil jeg høre erfaring på dette apparatet jeg spurte etter. :)

 

TS

 

Anonymkode: dd792...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var verdt et svar engang den første som kom der. Var ikke det jeg spurte om og det sliter ikke på håret når jeg bruker et sånt apparat bare når jeg pynter meg. Jeg bruker ikke hårtørker til vanlig en gang.

Jeg har også hatt permanent før, og skal ha det igjen en gang i fremtiden når håret er langt nok. Men for nå, vil jeg høre erfaring på dette apparatet jeg spurte etter. :)

 

TS

 

Anonymkode: dd792...381

Var det ille for deg at jeg både prøvde å hjelpe deg ved å svare og å løfte opp tråden din (slik at du kunne få fortere svar), av omtanke for deg?

 

Anonymkode: 50a4b...26b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en sånn,og den funker greit når man er blitt vant til å bruke den.Litt rar følelse i starten,siden håret forsvinner inn i maskinen,men det blir en vanesak.Det viktigste er at man ikke tar for mye hår ad gangen inni,da vil det lett floke seg.

Her er litt nyttig info:

Endret av Sandie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere. Jeg får gå i tenkeboksen å tenke på om det er verdt pengene ☺️ 

 

Ts

Anonymkode: dd792...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt lengre enn skulderlangt hår, og den er verdt gull! Klarte aldri å få til fine krøller med vanlig krøllstav, men denne funker fint! Bare ikke ta for mye hår om gangen da floker det seg og håret sitter fast 😂 

Anbefaler dog å kjøpe den vanlige, og ikke den til bløtt hår også, da sparer du noen lapper 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Min søster har naturlig krøller, men kjempe vanskelig å rette dem med rettetang. 

Hun bruker Vivese senso duo, da er håret mykere og lettere til å få annen frisyre av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...