Gå til innhold

Hvordan fise stille?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen form for "rør" elelr noe slikt man kan sette i anus, mellom rumpeballene, for å forhindre lyd når man fiser? Jeg plages med en del luft, og må fise ofte. Stort sett er det luktfrie "småfiser", men skulle ønske man slapp å lage den pinlige lyden. Når jeg skiller rumpeballene når jeg fiser, forsvinner lyden. Tenkte at det da kanskje finnes noen form for innsats som jeg beskriver?

Anonymkode: ff4c5...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, spre rumpeballene. Eller gå på toalettet, fis mens du drar ned på toalettet eller har på vasken.

Ellers vil jeg anbefale deg å få en orden på luftproblemet. Det er sikkert noe du spiser og ikke tåler så godt?

Anonymkode: 4defc...862

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk en sånn dommerfløyte som fotballdommere bruker. Den er riktignok alt annet enn lydløs, men den overdøver garantert alle  dine "bunnfradrag".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen form for "rør" elelr noe slikt man kan sette i anus, mellom rumpeballene, for å forhindre lyd når man fiser? Jeg plages med en del luft, og må fise ofte. Stort sett er det luktfrie "småfiser", men skulle ønske man slapp å lage den pinlige lyden. Når jeg skiller rumpeballene når jeg fiser, forsvinner lyden. Tenkte at det da kanskje finnes noen form for innsats som jeg beskriver?

Anonymkode: ff4c5...7b1

Kjøp heller en promepute og sett deg på denne ved behov

Og er andre til stede mens du og puta bråker utbryter du overrasket: "Hva faen! Hvem har lagt denne prompeputa her på stolen min?"

Anonymkode: dc872...f1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres kanskje dumt ut, men jeg synes g-string truser hjelper ;) lufta forsvinner liksom inn i stoffet isteden for å sprenge seg frem mellom skinkene 😂

Anonymkode: b7296...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres kanskje dumt ut, men jeg synes g-string truser hjelper ;) lufta forsvinner liksom inn i stoffet isteden for å sprenge seg frem mellom skinkene 😂

Anonymkode: b7296...1fc

Takk for tipset, det skal jeg faen meg prøve!!

Anonymkode: ff4c5...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...