Gå til innhold

Tinder har blitt bedre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sexbotenehar blitt færre i det siste. Stort sett ekte profiler der nå. Merker det først og fremst på at antallet profiler med bilder av norske kvinner med med amerikanske navn har gått kraftig ned. Virker som at Tinder har tatt sexbot-problemet på alvor og har gjort noe smart den siste uken. 

Anonymkode: fba07...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig, blir kanskje knulling i helga da.

Anonymkode: 83a04...eb7

Nei, men kanskje en date hvis jeg er heldig. I hvert fall til uka. 

Anonymkode: fba07...fa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå som sexbotene er borte får jeg jo ingen matches. :grine:

De var borte en stund, men har kommet tilbake hos meg. Så det er håp for deg også :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får slutte å sweipe bare de flotteste damene til høyre, da. Antar de fake profilene er ganske flotte ;) Vi gjennomsnittlige, ekte damene får jo sjelden matcher... 

Anonymkode: 7c964...d2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får slutte å sweipe bare de flotteste damene til høyre, da. Antar de fake profilene er ganske flotte ;) Vi gjennomsnittlige, ekte damene får jo sjelden matcher... 

Anonymkode: 7c964...d2a

Er nok du som er for kresne, nok av menn som liker alt på tinder.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok du som er for kresne, nok av menn som liker alt på tinder.

Så man må satse på en som sweiper ja på alt?? Sweiper nei på de kjekkeste, og de som ikke virker som å ha noe til felles med meg (som ikke har idiotiske sitater, barisbilder, som kun har skrevet høyden sin og sånne ting). Burde jo vært noen i mellom der som man kunne matchet med...? 

Anonymkode: 7c964...d2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TSX80

Her er det omvendt. Etter oppdateringen opplever jeg nå enormt mye flere bots enn hva som var der tidligere.

Nå er MINST 7/10 roboter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå som sexbotene er borte får jeg jo ingen matches. :grine:

stakkars deg som må ha sexboten for å få match

Anonymkode: 88e98...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så man må satse på en som sweiper ja på alt?? Sweiper nei på de kjekkeste, og de som ikke virker som å ha noe til felles med meg (som ikke har idiotiske sitater, barisbilder, som kun har skrevet høyden sin og sånne ting). Burde jo vært noen i mellom der som man kunne matchet med...? 

Anonymkode: 7c964...d2a

Så når du får match med en så tror du at han sveiper ja på alt? Og hva er egentlig så ille med det? Det er ganske greit å prøve det faktsk å se hvem som responderer. 

og å ikke sveipe på de kjekkeste?? Hvorfor i alle dager gjør du det?? Jeg er en gjennomsnittlig dame og jeg har fått meg DEN kjekkasen som forguder meg og synes jeg er den fineste i hele verden. Tenk hvis jeg ikke hadde trykket ja på han fordi han var "for" kjekk??

Og de som skiver kun høyden sin vet du hvorfor de gjør det? Fordi de er dritt lei av å få spørsmålet "hvor høy er du" på første melding fra damer..... 

Ikke vær så negativ og tenk det verste, så skal du se at du får deg kjæreste du også. Det er holdningen din det står på ikke at du ikke får matcher eller at Tinder suger.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn dette på nytt i går. Gikk gjennom søalt og trykket like på et par...

 

så virket det som hele greia hang seg opp i en loop. For jeg begynte å få opp de samme 6-7 damene om og om igjen...sånn 20 ganger..

 

hva skjer? Jeg sletta hele kontoen..

Anonymkode: 4dc18...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sexbotenehar blitt færre i det siste. Stort sett ekte profiler der nå. 

Anonymkode: fba07...fa0

Det er jo vel og bra, men det betyr jo også at matchene, for min del i alle fall, blir færre og færre. Min siste match var vel for 4 måneder siden, men forsvant før jeg fikk se hvem det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får slutte å sweipe bare de flotteste damene til høyre, da. Antar de fake profilene er ganske flotte ;) Vi gjennomsnittlige, ekte damene får jo sjelden matcher... 

Anonymkode: 7c964...d2a

Trenger ikke å være bimbo for å være flott. 

Anonymkode: fba07...fa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok du som er for kresne, nok av menn som liker alt på tinder.

Ja, hvis du er kvinne og sjelden får match så er du nok ganske kresen. Tror menn har høyere høyresveipscore enn damene. 

Anonymkode: fba07...fa0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som skiver kun høyden sin vet du hvorfor de gjør det? Fordi de er dritt lei av å få spørsmålet "hvor høy er du" på første melding fra damer..... 

 

Med andre ord er det en bra måte for menn å styre unna overfladiske damer ved å ikke skrive høyden. 

Anonymkode: fba07...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...