Gå til innhold

ødelegger permisjonen med bekymringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har permisjon nå, litt over halvveis, veldig glad for barnet, men har ikke jobb etter permisjonen og dette ødelegger mye av gleden. Bekymrer meg veldig for hvordan det blir og om jeg får jobb.. Egentlig vil jeg være lengre hjemme med barnet, men økonomisk går jo ikke det. Typisk meg å ødelegge det som skal være en fin tid med bekymring for fremtiden..Andre som er i samme situasjon? Hvordan tenker dere?

Anonymkode: 88590...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva me å bruke tiden nå på å søke ny jobb?? :) 

Anonymkode: 22826...096

gjør det, men lite å søke på. Bor på Vestlandet og her er ikke jobbmulighetene gode. Har ikke så god tid til det heller, det er ganske hektisk. Men det ligger liksom der i bakhodet og ødelegger.

Anonymkode: 88590...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte er det menns feil at mange kvinner oppsøker og blir værende i voldelige forhold? 

Anonymkode: 37cb6...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte er det menns feil at mange kvinner oppsøker og blir værende i voldelige forhold? 

Anonymkode: 37cb6...3c5

?!

Anonymkode: 51b3e...710

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter litt, må jo være flere i samme situasjon i dagens arbeidsmarked, at man ikke har jobb etter permisjonen...

Anonymkode: 88590...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var der med nr en. Med nr to nå har jeg fast jobb, må da klarer jeg visst å finne andre ting å bekymre meg for. Som om baby vil takle at jeg går på jobb igjen Osv. Sikkert best å bekymre seg mindre, gjøre noe med situasjonen og leve i nuet 😛

Anonymkode: 2f8c0...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er vel sånn det er, at man finner noe å bekymre seg for uansett, hvis man er den typen!

Anonymkode: 88590...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...