Gå til innhold

Skifte glidelås i jakke?


Mystery Woman

Anbefalte innlegg

Er det dyrt å skifte glidelås i en jakke? Har en dunjakke der glidelåsen er ødelagt. Men jakka er så god og varm. 

Må man til skomaker eller skredder? Tips til ok steder i eller nære Oslo/Lillestrøm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skredder eller lignende er det beste. Du betaler for glidelåsen og jobben det er å fjerne den gamle og sy på plass den nye, hvor mye de tar totalt, aner jeg ikke.

Vet om en skredder som holdt til på Oslo City, oppe i andre eller tredje etasje, aner ikke om de holder til det fortsatt. Er en sånn høl-i-veggen-butikk.
Det er også en systue på Grønland, litt bortenfor torget der rundt hjørnet i en sidegate til høyre hvis du kommer fra retning Brugata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at skreddere er ikke billige.  Om jakka er gammel og billig i innkjøp kan det lønne seg å kjøpe ny jakke. Jeg ville vurdert å fått mor eller svigermor til å gjøre det om det var meg. Folk som er noenlunde flink med symaskin burde klare dette. Glidelås får du på sybutikker og det koster ikke all verden. Skredderen skal ha provisjon også på glidelåset, i tillegg til arbeidspenger. 

Anonymkode: 9ae9e...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får høre meg litt rundt om det er noen som er flinke til å sy.

Jakka er helt ny, og ganske spesiell. Ikke noe man får kjøpt i vanlig butikk. Men den er billig også, og utrolig komfortabel, så jeg ønsker å bruke den videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får høre meg litt rundt om det er noen som er flinke til å sy.

Jakka er helt ny, og ganske spesiell. Ikke noe man får kjøpt i vanlig butikk. Men den er billig også, og utrolig komfortabel, så jeg ønsker å bruke den videre.

Jeg skal tilfeldigvis levere en jakke som trenger ny glidelås på tirsdag:) Jeg kan si fra hva jeg må betale ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tilfeldigvis levere en jakke som trenger ny glidelås på tirsdag:) Jeg kan si fra hva jeg må betale ihvertfall!

Takk :) Setter stor pris på det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det dyrt å skifte glidelås i en jakke? Har en dunjakke der glidelåsen er ødelagt. Men jakka er så god og varm. 

Må man til skomaker eller skredder? Tips til ok steder i eller nære Oslo/Lillestrøm? 

En skomaker fikset min jakkes glidelås til ca 120 NOK for 1 år siden.

Anonymkode: ce516...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...