Gå til innhold

Hvor lenge var dere single før dere fikk kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hvor lenge var dere det ? Og hvordan gikk dere fram for å få dere en kjæreste ?

Anonymkode: 0ae45...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forhold fra 15-18 år. Vært singel snart to år nå.

mye gøyere å være fri å få mye oppmerksomhet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel urolig lenge, mange år. Jeg var vel egentlig ikke interessert i kjæreste før jeg fant han jeg nå er gift med. Så jeg veit ikke hva jeg skal si annet enn at det bare skjedde. Er vel ikke det svaret du ønsket å høre men... 

Anonymkode: a7af2...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å ligge med eksen min for 169 dager siden. Tror jeg venter litt til med å få meg ny kjæreste, vil heller jobbe enn å ha noen som maser. Kjæreste før jul er også jævlig lite taktisk, da må jeg kjøpe omtenksom gave og ringe og mas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år fra det ble slutt med eksen til jeg og samboer ble kjærester.

Jeg gikk vel ikke frem på noen måte tror jeg, eller, han sier selv at noe av det som gjorde at han begynte å bli mer interessert enn kun det fysiske var at jeg ikke ville ligge med han første kvelden. Han var en party-gutt som aldri har hatt forhold før meg og bare masse ONS, så var uvant for han tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde febrilsk å være singel, men måtte innse etter et halvt år at slaget var tapt.    :lur:   :bond: 

Anonymkode: 5d5e5...ef6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor lenge var dere det ? Og hvordan gikk dere fram for å få dere en kjæreste ?

Anonymkode: 0ae45...804

Jeg var singel i litt over 3 år før jeg følte meg klar for en kjæreste. Prøvde meg etter 1.5 år som singel men fant ut at jeg ikke var klar enda, fordi jeg gikk på den samme smellen som jeg hadde gått på tidligere - på tross av at jeg var bevisst på det og hjalp andre om å ikke havne i det samme..  

Så brukte jeg 1.5 år på å konsentrere meg om meg selv og jobben min og skape det livet jeg ønsker meg og så kjente jeg at jeg virkelig var klar. 

Jeg brukte 19 dager på å finne han, 21 dager på å bli kjent med han og så møttes vi på dag 40 og ble kjæreste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var singel helt til jeg var 21. Det var helt topp å ikke ha noen å ta hensyn til helt til da. Når jeg fikk lyst til å ha noen i livet mitt begynte jeg å se meg litt om, og akkurat da ble tinder poppis og dermed ble det kjæreste derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel i halvannet år. Har lyst på kjæreste på sikt, og begynte datingen i vår (mest for moroskyld), men jeg har det ikke travelt. Jeg tar det litt som det kommer. Er spennende nok å møte nye mennesker, selv om det ikke nødvendigvis blir en kjæreste ut av det i nærmeste fremtid. Dating er så sykt stress, så jeg tar det ikke så veldig seriøst. Hadde vært fint om noen bare kunne "snublet" inn i livet mitt, der man slipper alle komplikasjonene rundt "dater du noen andre enn meg?", "kan vi være eksklusive?", "hvor er vi nå?", etc. Du vet, der man bare møter en fyr, der ting går litt mer automatisk og føles litt mer naturlig, enn å måtte avtale ditt og datt. Inntil videre får det bare være en utopi. 

Anonymkode: 88be0...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 år, var ikke klar før etter rundt 3 år etter skilsmissen, har datet litt gjennom årene, hatt et par korte flyktige forhold. Er ikke en sosial person med stor vennekrets, så jeg treffer ikke så mange folk. Har ikke vært så ivrig på det heller, jeg har det helt greit, men ja, håper jeg møter amors piler snart :) 

Anonymkode: f5959...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hatt 3 forhold, ble nylig slutt med den siste, så blir nok en god stund til neste!

etter forhold 1 tok det sånn to år før jeg hadde kjæreste igjen. etter det tok det 3 år før jeg fant kjæreste/samboer. og nå regner jeg med at det kanskje kommer til å ta ca like lang tid eller lenger. vet ikke hvorfor, men to-tre år er bare noe som går igjen hos meg. 

nå er det 6 mnd siden det ble slutt med ekssamboeren. 

Anonymkode: ac0be...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel i 7 år og blir vel det til jeg går i graven om forhåpentligvis 40 år eller deromkring 😊

Anonymkode: 2c86f...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min første kjæreste når jeg var 17, det varte ikke så mange mnd, også fikk jeg min neste når jeg var 22. Har vært singel siden jeg var 24, og er nå 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et forhold som varte i nærmere ti år bestemte jeg meg for at jeg skulle være singel i ett år, men det varte i omtrent ti måneder før jeg traff en som jeg bare måtte satse på. Det er jeg veldig glad for nå.

Anonymkode: 4d60f...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...