Gå til innhold

Oppdaget at en tok bilde av meg i garderoben idag etter svømmingen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken svømmehall er dette? Jeg kan dra dit som lokkemat, og hvis han kommer fram skaller jeg han ned og ringer deg. Da kan du be han pent om å slette bildene.

Men er du sikker på at han ikke tok en selfie? Noen ganger når jeg har trent må jeg ta en selfie for å vise vennene mine at jeg har tid til mer trening enn det de har.

Hehe takk for tilbudet. Men tror ikke det er løsningen.

jeg er 90% sikker. så kameraet mot med da jeg sto med ryggen til og tørket meg. Den var der fortsatt da jeg snudde meg

 

TS

Anonymkode: b4f0b...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk ikke jeg heller. Men jeg lar meg ikke overkjøre av andre, at noen tar et bilde av deg i en garderobe er uakseptabelt. Husker meg å sønnen min var ute på tur og så begynte en turist å knipse bilder av oss. Da gikk jeg bort til han å ba han om å slutte, og han var muligens litt motvillig men gjorde som han fikk beskjed om. Har jo ingen ide om hvro de ender opp...

Anonymkode: 12ad1...5a0

Det var altså meg, ble plutselig anonym...:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke jeg heller. Men jeg lar meg ikke overkjøre av andre, at noen tar et bilde av deg i en garderobe er uakseptabelt. Husker meg å sønnen min var ute på tur og så begynte en turist å knipse bilder av oss. Da gikk jeg bort til han å ba han om å slutte, og han var muligens litt motvillig men gjorde som han fikk beskjed om. Har jo ingen ide om hvro de ender opp...

Anonymkode: 12ad1...5a0

Kunne vell vært litt tøffere ja. Er litt kjipt om de havner på nettet ja..

TS

Anonymkode: b4f0b...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen oppdaget noe lignende selv? Vet ikke helt hva jeg syntes om folk som tar bilde av meg NAKEN!

Anonymkode: b4f0b...795

Dette skjønner jeg ikke helt. Hvordan fikk vedkommende tatt bildet? Bare vandret han inn i damegarderoben med kamera og knipset i vei uten at noen reagerte?

Eller er du en mann som ble tatt bilde av av en annen mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg ikke helt. Hvordan fikk vedkommende tatt bildet? Bare vandret han inn i damegarderoben med kamera og knipset i vei uten at noen reagerte?
Eller er du en mann som ble tatt bilde av av en annen mann?

Det skjedde i en garderobe. Jeg kom ut fra dusjen og tørket med med et håndkle. oppdaget da en som hold mobilen misstenksomt bak med, snudde meg og så på personen og han gikk.

Det var i herregarderoben.

TS

Anonymkode: b4f0b...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, jeg hadde laget er lite helvete... Skulle nok slettet bildet for pervoen jeg.

Hva burde jeg gjort? Diplomatisk?

TS

Anonymkode: b4f0b...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...