Gå til innhold

Oppdaget at en tok bilde av meg i garderoben idag etter svømmingen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen oppdaget noe lignende selv? Vet ikke helt hva jeg syntes om folk som tar bilde av meg NAKEN!

Anonymkode: b4f0b...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lov!

Anonymkode: f8ff5...39d

Det er jeg klar over.

TS

Anonymkode: b4f0b...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann eller dame? Hva sa du til personen? 

Personlig ville jeg nok skallet ned fyren, ikke fordi jeg bryr meg nevneverdig om nakenbilder av meg som havner på nett, men fordi jeg alltid har hatt lyst til å skalle ned noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann eller dame? Hva sa du til personen? 

Personlig ville jeg nok skallet ned fyren, ikke fordi jeg bryr meg nevneverdig om nakenbilder av meg som havner på nett, men fordi jeg alltid har hatt lyst til å skalle ned noen. 

Jeg ler meg fordervet uansett hva du svarer på :fnise:

 

TS: Dette er jo ikke noe hyggelig. Jeg har blitt tatt bilde av siden jeg var barn pga noen spesielle merker på kroppen(regner med det er derfor). Jeg har alltid sagt i fra om det i skranken. Det var i hvertfall én dame som ikke slapp inn igjen pga det.

Vet ikke om du har tenkt å ta det videre eller ikke, men jeg kan i hvertfall si meg enig i at det er ubehagelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turte ikke å si slette det...

 

TS

Anonymkode: b4f0b...795

Vet du hvem personen som fotograferte deg er?

Hvis ikke, kan du kontakte de som driver det stedet der du svømte, og få de til å hjelpe deg å finne det ut. Alle som var der på det tidspunktet du ble fotografert, er jo vel registrert på et datasystem?

Mulig du må anmelde det

Anonymkode: f8ff5...39d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten har svømmehaller ofte kameraovervåkning i bassengområdet, og du kan kjenne igjen fotografen på overvåkningsbilder, hvis de finnes.

Vær snar med å kontakte stedet der du svømte, og be de om å ikke slette videoopptak fra den dagen

Anonymkode: f8ff5...39d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ærlig talt ikke om det er positivt eller negativt. 

Takk eller du kan ta med deg negativiteten og dra dit pepperen gror.

Du får velge den som passer best :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann eller dame? Hva sa du til personen? 

Personlig ville jeg nok skallet ned fyren, ikke fordi jeg bryr meg nevneverdig om nakenbilder av meg som havner på nett, men fordi jeg alltid har hatt lyst til å skalle ned noen. 

Det var en gutt/mann, sikkert 19. Jeg bare tok på en bokser og sa rart på han.....

 

TS

Anonymkode: b4f0b...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ærlig talt ikke om det er positivt eller negativt. 

Takk eller du kan ta med deg negativiteten og dra dit pepperen gror.

Du får velge den som passer best :P 

Tar det som "takk" jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg fordervet uansett hva du svarer på :fnise:

 

TS: Dette er jo ikke noe hyggelig. Jeg har blitt tatt bilde av siden jeg var barn pga noen spesielle merker på kroppen(regner med det er derfor). Jeg har alltid sagt i fra om det i skranken. Det var i hvertfall én dame som ikke slapp inn igjen pga det.

Vet ikke om du har tenkt å ta det videre eller ikke, men jeg kan i hvertfall si meg enig i at det er ubehagelig.

 

Jeg burde jo har gjort noe. Men jeg ble så satt ut. Ble du tatt bilde av naken? fikk du bildene slettet?

Anonymkode: b4f0b...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg, jeg hadde laget er lite helvete... Skulle nok slettet bildet for pervoen jeg.

Jeg er ikke en aggressiv person

TS

Anonymkode: b4f0b...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvem personen som fotograferte deg er?

Hvis ikke, kan du kontakte de som driver det stedet der du svømte, og få de til å hjelpe deg å finne det ut. Alle som var der på det tidspunktet du ble fotografert, er jo vel registrert på et datasystem?

Mulig du må anmelde det

Anonymkode: f8ff5...39d

Ja det var ikke en dum ide! Men jeg ønsker bare å snakke med vedkommende. Ikke anmelde.

Anonymkode: b4f0b...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten har svømmehaller ofte kameraovervåkning i bassengområdet, og du kan kjenne igjen fotografen på overvåkningsbilder, hvis de finnes.

Vær snar med å kontakte stedet der du svømte, og be de om å ikke slette videoopptak fra den dagen

Anonymkode: f8ff5...39d

Takk for tips :)

 

TS

Anonymkode: b4f0b...795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg burde jo har gjort noe. Men jeg ble så satt ut. Ble du tatt bilde av naken? fikk du bildene slettet?

Anonymkode: b4f0b...795

I de fleste tilfeller fikk jeg ikke gjort noe, men etterhvert som jeg har blitt voksen har jeg begynt å si i fra. Det var ei som presterte å si at fotografi er personlig. Den telefonen tok jeg og smalt i gulvet.Hvor resten av bildene er vet jeg ikke. Har gjort et stakkarslig forsøk på å Google bildene men aldri funnet noe.

Få hjelp av betjeningen og kameraovervåkningen, deretter kontakter du politiet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de fleste tilfeller fikk jeg ikke gjort noe, men etterhvert som jeg har blitt voksen har jeg begynt å si i fra. Det var ei som presterte å si at fotografi er personlig. Den telefonen tok jeg og smalt i gulvet.Hvor resten av bildene er vet jeg ikke. Har gjort et stakkarslig forsøk på å Google bildene men aldri funnet noe.

Få hjelp av betjeningen og kameraovervåkningen, deretter kontakter du politiet.

Ønsker ikke å involvere politiet. Vil komme i kontakt med vedkommene og forklare at det ikke er greit. samt be han slette bildet/bildene.

PS: Du er nydelig med og uten merker på kroppen :)

TS

Anonymkode: b4f0b...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken svømmehall er dette? Jeg kan dra dit som lokkemat, og hvis han kommer fram skaller jeg han ned og ringer deg. Da kan du be han pent om å slette bildene.

Men er du sikker på at han ikke tok en selfie? Noen ganger når jeg har trent må jeg ta en selfie for å vise vennene mine at jeg har tid til mer trening enn det de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en aggressiv person

TS

Anonymkode: b4f0b...795

Det er faktisk ikke jeg heller. Men jeg lar meg ikke overkjøre av andre, at noen tar et bilde av deg i en garderobe er uakseptabelt. Husker meg å sønnen min var ute på tur og så begynte en turist å knipse bilder av oss. Da gikk jeg bort til han å ba han om å slutte, og han var muligens litt motvillig men gjorde som han fikk beskjed om. Har jo ingen ide om hvro de ender opp...

Anonymkode: 12ad1...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...