Gå til innhold

Svigerinna mi er ei tøs


Gjest Hindenburg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kona di vet konkret at det ikke er fyren hennes som er faren? 

At hun ikke bare holdt til helvete kjeft for nå er det jo fare for at du ødelegger for søstera hennes. 

Hun har ødelagt selv ved å være utro, vef å skryte av det, vef å ha med sin søster....

Hva med å ta en alvorsprat mes søsteren, og fortelle at slikt ikke er akseptabelt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er utrolig hva man får høre av sine søsken. Og dette med at mannen har kommet flest ganger inni henne har ikke noe og si.Man kan også bli gravid om man bruker beskyttelse.

Jeg er enig i at det kansje ikke burde bli tatt opp på julekvelden men kansje greit at han får være oppmerksom på om han har en kone som fører han bak lyset. Jeg hadde ville visst det om så min mann flørtet med andre damer. 

Endret av Thefrost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet mannen hennes (altså din svoger) om aborten? I såfall, tror han at hun aborterte hennes barn? Hvis han IKKE vet om aborten, så er det jo tydelig ugler i mosen. Da ville jeg passet på å "forsnakke" meg, f.eks. spørre han "har det gått greit med dere etter aborten?" eller lignende.. 

Anonymkode: 30ae1...f19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ødelagt selv ved å være utro, vef å skryte av det, vef å ha med sin søster....

Hva med å ta en alvorsprat mes søsteren, og fortelle at slikt ikke er akseptabelt?

 

Hva med å ikke legge seg opp i noe en har noe med.

Kommer aldri noe godt ut av å være budbringer i slike saker. Best å bare holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet mannen hennes (altså din svoger) om aborten? I såfall, tror han at hun aborterte hennes barn? Hvis han IKKE vet om aborten, så er det jo tydelig ugler i mosen. Da ville jeg passet på å "forsnakke" meg, f.eks. spørre han "har det gått greit med dere etter aborten?" eller lignende.. 

Anonymkode: 30ae1...f19

Jeg må innrømme at jeg er skremt over hvor mange som rett og slett ikke klarer å gi blanke i ting de ikke har noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at jeg er skremt over hvor mange som rett og slett ikke klarer å gi blanke i ting de ikke har noe med.

om du var gift og mannen din potensielt kunne smelt ei på tjukka eller hadde små affærer når han var på tur, din søster visste det og ikke sier noe så hadde du vel sagt og følt noe annet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så kona di vet konkret at det ikke er fyren hennes som er faren? 

At hun ikke bare holdt til helvete kjeft for nå er det jo fare for at du ødelegger for søstera hennes. 

Hun har ødelagt selv ved å være utro, vef å skryte av det, vef å ha med sin søster....

Hva med å ta en alvorsprat mes søsteren, og fortelle at slikt ikke er akseptabelt?

Lite hyggelig st kona har vært å høvlet over noen andre på sydentur!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ødelagt selv ved å være utro, vef å skryte av det, vef å ha med sin søster....

Hva med å ta en alvorsprat mes søsteren, og fortelle at slikt ikke er akseptabelt?

Lite hyggelig st kona har vært å høvlet over noen andre på sydentur!

Men de vet jo ikke om hun faktisk har vært utro!

Anonymkode: 42a9e...ba0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg er skremt over hvor mange som rett og slett ikke klarer å gi blanke i ting de ikke har noe med.

Jeg må inrømme at jeg blir skremt over at folk virkelig kan være vitne til sånne tragiske ting, uten å føle et visst ansvar for å si i fra. Hva om det var deg, evner du ikke å sette deg inn i svogerens situasjon? Så klart har man noe med det, når noe så jævelig (utro partner) rammer dem man er glad i! Jeg blir skremt av hvor egoistisk det går an å være.. Du vil ikke si i fra fordi "det ikke kommer noe godt ut av å være budbringer". Vel, fortell meg hva godt det kommer ut av at denne svigerinna blir smelt på tjukka av andre menn bak ryggen på mannen sin?! Hvem er du, eller jeg for den saks skyld, til å bestemme hva som er best for dette paret i denne situasjonen? Burde det ikke være svogeren sitt valg om han vil holde sammen med denne dama eller ikke? Er det opp til oss å ta den avgjørelsen, at svogeren skal kaste bort livet sitt på ei sånn dame..? Jeg synes ikke det, jeg synes at det får være hans valg. 

Anonymkode: 30ae1...f19

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts:

Hvordan har du fått greie på sex-rutinene til din bror og svigerinne?

Anonymkode: 2d528...77a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de vet jo ikke om hun faktisk har vært utro!

Anonymkode: 42a9e...ba0 

Det vet de ikke 100℅. Men hvis hun har vært utro og historien stemmer så er det tragisk... For å unngå gjøkunge situasjon burde  dna testinging nesten være obligatorisk ved fødselen. Selv om mann stoler på partneren sin er det surt å få vite etter 20 år for eksempel at man ikke er barnefar. Hvis partner er mye på jobbreiser, venninne ferier osv. Kvinnen kan vite100% hvem barnefaren er, mens fedre kan aldri være 100% sikre.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hindenburg

Dette er også informasjon du har fra kona? 

Stemmer.

Ok.. Siden hun ble gravid så antar jeg at hun ikke bruker prevensjon.

Hun var på en tur, og dere tror hun hadde seg med en annen, men dere er ikke sikker, og har ingen beviser på dette. Hun har sagt hun hadde en liten flørt.
Hun sover i samme seng som ektemannen sin og de har (mest sannsynlig) sex.

Er ikke sjansen ganske stor for at barnet i magen var mannen hennes sitt? Hun er jo ikke singel, så mest sannsynlig så er det vel han som har kommet inni henne flest ganger og da rent sannsynlighetsmessig er skylden i graviditeten?

For alt dere vet så vet han kanskje om aborten, og det kan være et sårt tema. Kanskje han til og med vet om utroskapen og å da dra det opp på julekvelden er en dårlig plan.

Hun og ektemannen sover ikke i samme seng, men de har åpenbart sex innimellom siden han ikke har luktet lunta. Han vet om aborten.

Hvordan i alle dager vet DU om deres sexliv?

Min kone forteller meg det hennes søster forteller henne.

Hun har ødelagt selv ved å være utro, vef å skryte av det, vef å ha med sin søster....

Hva med å ta en alvorsprat mes søsteren, og fortelle at slikt ikke er akseptabelt?

 

Korrekt. Det er søsterens feil, ene og alene. Kunne gjort det, men jeg tror helt ærlig ikke kona tør. Min svigerinne er rimelig uberegnelig, for å si det mildt.

det er utrolig hva man får høre av sine søsken. Og dette med at mannen har kommet flest ganger inni henne har ikke noe og si.Man kan også bli gravid om man bruker beskyttelse.

Jeg er enig i at det kansje ikke burde bli tatt opp på julekvelden men kansje greit at han får være oppmerksom på om han har en kone som fører han bak lyset. Jeg hadde ville visst det om så min mann flørtet med andre damer. 

Jeg også. Dessverre er ikke alt alltid så enkelt.

Vet mannen hennes (altså din svoger) om aborten? I såfall, tror han at hun aborterte hennes barn? Hvis han IKKE vet om aborten, så er det jo tydelig ugler i mosen. Da ville jeg passet på å "forsnakke" meg, f.eks. spørre han "har det gått greit med dere etter aborten?" eller lignende.. 

Anonymkode: 30ae1...f19

Han vet om det, og tror selvfølgelig det er hans barn. En liten forsnakkelse hadde gjort seg, skal ikke se bort fra at kona gjør det etter et par glass vin, da er hun like uberegnelig som søsteren.

Hun har ødelagt selv ved å være utro, vef å skryte av det, vef å ha med sin søster....

Hva med å ta en alvorsprat mes søsteren, og fortelle at slikt ikke er akseptabelt?

Lite hyggelig st kona har vært å høvlet over noen andre på sydentur!

Enig. Hun fortjener å bli satt på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

Men de vet jo ikke om hun faktisk har vært utro!

Anonymkode: 42a9e...ba0

Jo. Vi hadde en mistanke før aborten i det hele tatt kom på bordet. Når den tidsmessig i tillegg viste at barnet ble unnfanget midt i turen, så sier det seg selv.

Jeg må inrømme at jeg blir skremt over at folk virkelig kan være vitne til sånne tragiske ting, uten å føle et visst ansvar for å si i fra. Hva om det var deg, evner du ikke å sette deg inn i svogerens situasjon? Så klart har man noe med det, når noe så jævelig (utro partner) rammer dem man er glad i! Jeg blir skremt av hvor egoistisk det går an å være.. Du vil ikke si i fra fordi "det ikke kommer noe godt ut av å være budbringer". Vel, fortell meg hva godt det kommer ut av at denne svigerinna blir smelt på tjukka av andre menn bak ryggen på mannen sin?! Hvem er du, eller jeg for den saks skyld, til å bestemme hva som er best for dette paret i denne situasjonen? Burde det ikke være svogeren sitt valg om han vil holde sammen med denne dama eller ikke? Er det opp til oss å ta den avgjørelsen, at svogeren skal kaste bort livet sitt på ei sånn dame..? Jeg synes ikke det, jeg synes at det får være hans valg. 

Anonymkode: 30ae1...f19

Bra innlegg, enig. KG slutter aldri å overraske. Håper for vår alles skyld at KG har en egen evne til å samle alt mulig rask som ikke er representativt for den gjennomsnittlige nordmann.  

Ts:

Hvordan har du fått greie på sex-rutinene til din bror og svigerinne?

Anonymkode: 2d528...77a

Via min kone, som igjen har fått vite av sin søster.

Mange her som ikke skjønner hvordan søstre snakker sammen.

Tydeligvis ikke. Søstrene sisters snakker om det meste.

Det vet de ikke 100℅. Men hvis hun har vært utro og historien stemmer så er det tragisk... For å unngå gjøkunge situasjon burde  dna testinging nesten være obligatorisk ved fødselen. Selv om mann stoler på partneren sin er det surt å få vite etter 20 år for eksempel at man ikke er barnefar. Hvis partner er mye på jobbreiser, venninne ferier osv. Kvinnen kan vite100% hvem barnefaren er, mens fedre kan aldri være 100% sikre.

 

 

Enig. Det burde vært obligatorisk DNA-testing ved alle barnefødsler. 

Endret av Alice i Eventyrland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har ikke du og kjerringa di noe med å sitte og slarve om søsteren hennes og mannen.

Anonymkode: 91d1f...ef0

Og det tror du at du har makt til å diktere.Folk gjør som det passer dem, uansett hva du måtte mene om det. 

Anonymkode: bf4aa...3e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange her som ikke skjønner hvordan søstre snakker sammen.

Jeg snakker IKKE om slikt med min søster.

Anonymkode: 5a7fe...7a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville passet meg litt før jeg konkluderte med noe her. Helt nøyaktig termindato, og ergo unnfangelsesdato, vet man vel ikke på et så tidlig tidspunkt som man må ta abort. Dessuten kan jo sædceller overleve i livmoren en stund. Selv ble min termindato mest sannsynligvis feilberegnet med 2 dager både på tidlig og ordinær UL, da babyen var lang og de ikke kunne bruke hodeomkretsen for å beregne termin siden hodet lå litt i klem. De brukte da lengden på lårbeinet for å beregne termin, noe som ikke ble helt nøyaktig. 

Summa summarum kan det godt hende TS har rett i sine mistanker, men uten konkret bevis ville jeg ikke risikert å ødelegge familieforholdet ved å legge meg opp i dette. 

Anonymkode: 35f1c...178

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet de ikke 100℅. Men hvis hun har vært utro og historien stemmer så er det tragisk... For å unngå gjøkunge situasjon burde  dna testinging nesten være obligatorisk ved fødselen. Selv om mann stoler på partneren sin er det surt å få vite etter 20 år for eksempel at man ikke er barnefar. Hvis partner er mye på jobbreiser, venninne ferier osv. Kvinnen kan vite100% hvem barnefaren er, mens fedre kan aldri være 100% sikre.

 

 

...og dette skal finansieres av våre skattepenger ? 

De aller fleste barn har vel den faren som står på fødselsattesten, og enhver mann har anledning til å kreve DNA test. Hvorfor ikke bare benytte seg av denne sjansen dersom du er i tvil? 

Anonymkode: 35f1c...178

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at så mange her inne vil at du holder munn om dette. Om min mann hadde vært utro ville jeg visst det! Og hadde blitt umåtelig skuffet i sur om jeg fikk vite i ettertid at dette ble holdt skjult av både svoger og svigerinne. Fysj! 

Bare å si det til han, TS.

Anonymkode: c8088...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...