Gå til innhold

Svigerinna mi er ei tøs


Gjest Hindenburg

Anbefalte innlegg

Gjest Hindenburg

Hei!

Min kjære svigerinne var for noen uker siden på en tur, mens mannen var hjemme og passet barna. Denne uken gjennomførte hun en abort. Det viser seg at antallet uker og dager hun var på vei passer perfekt med tidspunktet hun var på tur. Dette er opplysninger mannen hennes er uvitende til.

Er det nå meningen at jeg skal sitte pent og pyntelig å smile i fremtidige familieselskaper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du hvor mange uker og dager hun var på vei? Er det vanlig at dere snakker sammen om sånt?

I tillegg har du sittet og regnet på dette her. Har du hatt mistanke lenge?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hva sier din kone? 
(Hvis ikke er denne mannen din bror: jeg hadde definitivt sagt fra til min bror.) 
Hvis det er konas søster eller bror så hadde jeg tenkt at det ble mest opp til henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Min kjære svigerinne var for noen uker siden på en tur, mens mannen var hjemme og passet barna. Denne uken gjennomførte hun en abort. Det viser seg at antallet uker og dager hun var på vei passer perfekt med tidspunktet hun var på tur. Dette er opplysninger mannen hennes er uvitende til.

Er det nå meningen at jeg skal sitte pent og pyntelig å smile i fremtidige familieselskaper?

Hvordan vet du det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye mer morsomt om du sier dette under julemiddagen. Det krydrer nok opp den kjedelig steningen!

Gjør det, gjør det, Gjennomfør det!!!:laugh:

Anonymkode: 6d698...318

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hindenburg

Hvordan vet du hvor mange uker og dager hun var på vei? Er det vanlig at dere snakker sammen om sånt?

I tillegg har du sittet og regnet på dette her. Har du hatt mistanke lenge?

Det er min kones søster, og jeg fikk videreformidlet litt informasjon. Mistanken oppstod når svigerinnen kom hjem litt småkry etter en, i følge henne, liten uskyldig flørt. Hun nektet for at det hadde skjedd noe mer, men litt småregning bekreftet altså vår mistanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min kones søster, og jeg fikk videreformidlet litt informasjon. Mistanken oppstod når svigerinnen kom hjem litt småkry etter en, i følge henne, liten uskyldig flørt. Hun nektet for at det hadde skjedd noe mer, men litt småregning bekreftet altså vår mistanke.

Nu har ikke du og kjerringa di noe med å sitte og slarve om søsteren hennes og mannen.

Anonymkode: 91d1f...ef0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har ikke du og kjerringa di noe med å sitte og slarve om søsteren hennes og mannen.

Anonymkode: 91d1f...ef0

Fra meg, beklager at det kom under AB-funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min kones søster, og jeg fikk videreformidlet litt informasjon. Mistanken oppstod når svigerinnen kom hjem litt småkry etter en, i følge henne, liten uskyldig flørt. Hun nektet for at det hadde skjedd noe mer, men litt småregning bekreftet altså vår mistanke.

Aha, jeg skjønner... Fy så kvalmt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

Hva sier din kone? 
(Hvis ikke er denne mannen din bror: jeg hadde definitivt sagt fra til min bror.) 
Hvis det er konas søster eller bror så hadde jeg tenkt at det ble mest opp til henne. 

Der er min kones søster. Jeg har forsåvidt sagt til min kone at dette ikke er noe vi legger oss borti, men det er unektelig en noe uheldig situasjon. Er sikkert ikke lenge til jeg ser den familien igjen, og da blir det som alltid et spørsmål om det står bra til. Regner med det vil knyte seg litt i magen når min svoger smiler og nikker bekreftende.

Endret av Hindenburg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

Det er mye mer morsomt om du sier dette under julemiddagen. Det krydrer nok opp den kjedelig steningen!

Hehe, sant nok! Skal ikke nekte for at det er fristende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er min kones søster. Jeg har forsåvidt sagt til min kone at dette ikke er noe vi legger oss borti, men det er unektelig en noe uheldig situasjon. Er sikkert ikke lenge til jeg ser den familien igjen, og da blir det som alltid et spørsmål om det står bra til. Regner med deg vil knyte seg litt i magen når min svoger smiler og nikker bekreftende.

Ja, ja, sånn er det å være menneske, man må svelge noen kameler i blandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere hvor ang uker hun var på vei når hun tok abort?

Det beste er om du glemmer dette, ja. Du har ikke noe med det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hindenburg

 

Aha, jeg skjønner... Fy så kvalmt.

Ja, helt forferdelig.

Hvordan vet dere hvor ang uker hun var på vei når hun tok abort?

Det beste er om du glemmer dette, ja. Du har ikke noe med det. 

 

Min kone, altså hennes søster, var med på aborten og fikk informasjonen derfra. Jeg fikk naturligvis igjen vite det av min kone. Som medlem av familien og god venn av min svoger har dette satt meg i en veldig kjip situasjon. Det eneste rette innfallsvinkelen slik jeg ser det er å sette seg i min svogers situasjon, og her er jeg ikke i tvil; dette er informasjon jeg ville satt umåtelig stor pris på om min svoger videreformidlet.  

Endret av Alice i Eventyrland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Ja, helt forferdelig.

 

Min kone, altså hennes søster, var med på aborten og fikk informasjonen derfra. Jeg fikk naturligvis igjen vite det av min kone. Som medlem av familien og god venn av min svoger har dette satt meg i en veldig kjip situasjon. Det eneste rette innfallsvinkelen slik jeg ser det er å sette seg i min svogers situasjon, og her er jeg ikke i tvil; dette er informasjon jeg ville satt umåtelig stor pris på om min svoger videreformidlet.  

Så kona di vet konkret at det ikke er fyren hennes som er faren? 

At hun ikke bare holdt til helvete kjeft for nå er det jo fare for at du ødelegger for søstera hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart om din svigerinne synes at det er ok at din kone skulle fortelle dette videre.

Anonymkode: 2d528...77a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det backfires...Eller jeg er sikker ;) Du skaper mer furore enn dere vil tåle som familie. Det er jo evt søster som må blande seg inn....Og det anbefaler jeg jo ikke henne heller-

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart om din svigerinne synes at det er ok at din kone skulle fortelle dette videre.

Anonymkode: 2d528...77a

KOner forteller alt til mennene sine...Sånn er det jo. Jeg gidder ikke å leke den leken der ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...