Gå til innhold

Flere med IKM de nærmeste dagene?


Frøkenfryd30

Anbefalte innlegg

Heia :)

Er det flere her inne med IKM de kommende dagene?

Hvor lenge har du prøvd? Har du noen symptomer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, på onsdag ifølge temping, selv om jeg i utgangspunktet hadde neste lørdag... Klør i fingra etter å teste, holdt på å ryke på en test i dag, men fornuften tok meg så jeg skal hvertfall vente til lørdag-søndag.

Har prøvd i 2 år og vært gravid 3 ganger men mistet, så er med ganske blandede følelser vi prøver igjen...

Vanskelig å skille pms fra graviditet da, men har en rar følelse i livmora, ekstremt sulten og litt vonde pupper :)

Endret av Valmuen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende! Håper det klaffer for dere denne mnd! :) Har IKM på samme dag vi da. :-) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg ømme pupper + at de har vokst litt og stikkinger nedi der... Men sikkert bare kroppen som tuller med meg :/ Har ingen gravidfølelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha ikm på søndag, testet positivt på tirsdag denne uken 😄 Første jeg merket det på var at puppene var blitt litt større og var veldig ømme, er nå litt kvalm. :) vi har bare prøvd en gang og det var for ca 2-4 uker siden. Trodde aldri det skulle skje på første forsøk 😍 Testen sa "gravid 2-3 uker"  😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dag. Klarte ikke å vente så tok en test i går kveld, den var negativ. Pleier å kjenne når mensen kommer, men har foreløpig ingen tegn på at den er på vei. Har hatt noen rare murringer i mange så får ta en test igjen i helgen dersom mensen ikke kommer. Sluttet på prevensjon i juli og har siden det hatt ganske stabil syklus med 28/29 dager, så håååper det bare var for tidlig å teste i går og at det ikke gjorde utslag fordi jeg ikke testet på morgenen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha ikm på søndag, testet positivt på tirsdag denne uken 😄 Første jeg merket det på var at puppene var blitt litt større og var veldig ømme, er nå litt kvalm. :) vi har bare prøvd en gang og det var for ca 2-4 uker siden. Trodde aldri det skulle skje på første forsøk 😍 Testen sa "gravid 2-3 uker"  😍

Såå koselig! Gratulerer så mye :) Er det første, eller har dere flere barn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dag. Klarte ikke å vente så tok en test i går kveld, den var negativ. Pleier å kjenne når mensen kommer, men har foreløpig ingen tegn på at den er på vei. Har hatt noen rare murringer i mange så får ta en test igjen i helgen dersom mensen ikke kommer. Sluttet på prevensjon i juli og har siden det hatt ganske stabil syklus med 28/29 dager, så håååper det bare var for tidlig å teste i går og at det ikke gjorde utslag fordi jeg ikke testet på morgenen.. :)

Så spennende! håper du får positiv test snart! :) Når tid er IKM da? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå koselig! Gratulerer så mye :) Er det første, eller har dere flere barn? :)

tusen takk 😄 Dette blir første, så gleder oss masse! :) hva med du? Har du barn fra før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusene varierer med et par dager, så

Jeg skal ha ikm på søndag, testet positivt på tirsdag denne uken 😄 Første jeg merket det på var at puppene var blitt litt større og var veldig ømme, er nå litt kvalm. :) vi har bare prøvd en gang og det var for ca 2-4 uker siden. Trodde aldri det skulle skje på første forsøk 😍 Testen sa "gravid 2-3 uker"  😍

Hvis testen viser "gravid 2-3 uker" så betyr det at du er forbi IKM. IKM er jo akuratt 3 uker etter utfangelse. Så du kan ikke ha IKM 3-4 uker etter utfangelse.

Anonymkode: 33510...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusene varierer med et par dager, så

Hvis testen viser "gravid 2-3 uker" så betyr det at du er forbi IKM. IKM er jo akuratt 3 uker etter utfangelse. Så du kan ikke ha IKM 3-4 uker etter utfangelse.

Anonymkode: 33510...68e

IKM står ikke det for "ikke kommende mens" mener jeg har lest det her innpå?! Jeg skal jo ha menstruasjonen i morgen opprinnelig.... Men skjønner jo at den ikke kommer da 😉 Siden testen viser 2-3 uker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! håper du får positiv test snart! :) Når tid er IKM da? :)

 

Jeg hadde IKM 27.11, fikk mensen i dag. Så da er ikke syklusen min så stabil allikevel, nå var det plutselig 32 dager mellom :/ Håper det ikke blir alt for vanskelig å bli gravid likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde IKM 27.11, fikk mensen i dag. Så da er ikke syklusen min så stabil allikevel, nå var det plutselig 32 dager mellom :/ Håper det ikke blir alt for vanskelig å bli gravid likevel. 

Huff så kjedelig :( Fikk mensen i går jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

Er det flere her inne med IKM de kommende dagene?

Hvor lenge har du prøvd? Har du noen symptomer? :)

jeg har IKM neste fredag. Prøvd siden mai. Første PP med pergo nå, hvor alt har stemt "etter boka". Brant av en test idag morres, 8DPO som var negativ. Men mister ikke helt håpet for det. Er jo tidlig. Føler meg sliten, trøtt og rar i kroppen. Har hatt ømme brystvorter helt siden EL 27.11. Føler på hele kroppen at noe er annerledes, men vet jo ikke om det kun er pergoen som gjør det, eller om det har klaffet.

Ble gravid på første PP med pergo enkel kur i 2009. Men det var med en annen samboer enn denne gangen.

 

Er fryktelig spent nå, men såklart veldig redd for å gi meg selv falske forhåpninger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hjertesukk

IKM på onsdag, tenkte å teste på mandag.. om ikke jeg klarer å vente til onsdag med å se om TR kommer eller ei da :P har ingen symptomer.. Men iogmed at dette er 5pp så tror jeg fantomsymptomene mine har gitt opp.. Haha! 

Endret av Hjertesukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...