Gå til innhold

Blitt forelska + sammen med en sexy venninne før ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt veldig god venn med en kar som jeg ble kjent med for litt siden. Vi treffes veldig ofte, og vi har en flørtende tone, samt kysser noen ganger. Han har tidligere nevnt at han ikke er interessert i ett forhold, men jeg ser en viss interesse i han da jeg som oftest er den han har mest kontakt med gjennom dagen. Derfor lurte jeg på om det er noen her som ble kjæreste med en de hadde en venninne/venn-forhold til, og hva skyldtes at dere ble sammen :) ?

Anonymkode: 29302...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble sammen med en jeg var kompis med i ett år. Følelsene var der hele tiden for oss begge, men av diverse grunner så tok det tid før vi ble sammen. Til gjengjeld så var vi blitt så godt kjent med hverandre da vi først ble sammen at forholdet varte lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vodka, masse vodka. Tilfeldigvis er det også grunnen til at det ble slutt...

Hvor lang tid tok det før dere ble sammen ?

TS

Anonymkode: 29302...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble sammen med en kompis jeg var venn med i et halvannet år, grunnen var riktignok en våt kveld på fylla. Jeg var vel egentlig ikke interessert i han før dess, han hadde derimot det. 

Vi var forøvrig sammen i tre år, så ja kanskje vodka er veien å gå :P 

Anonymkode: e6cb9...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble sammen med en kompis jeg var venn med i et halvannet år, grunnen var riktignok en våt kveld på fylla. Jeg var vel egentlig ikke interessert i han før dess, han hadde derimot det. 

Vi var forøvrig sammen i tre år, så ja kanskje vodka er veien å gå :P 

Anonymkode: e6cb9...a83

Når jeg tenker meg om så hadde faktisk både jeg og kompisen min drukket litt før vi ble sammen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det før dere ble sammen ?

TS

Anonymkode: 29302...c1c

Tre år fra vi møtes, et fra vi begynte å henge i lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"+ sexy venninne før" ? Altså, har han vært sammen med venninna di før? tittelen var litt forvirrende.

Men jeg har kjent min venn i 6 år nå. Fikk følelser for han for 1,5 år siden ca. De kom ut fra det blå, jeg våknet opp en dag derpå, hadde snapet med han kvelden før, og hadde bare følelser for han. Siden jeg har blitt forelska i noen via drømmer før, så trodde jeg de ville gå over ila dagen, men nei. Vi bodde langt fra hverandre da da.
Nå bor vi ikke langt fra hverandre, og møtes regelmessig. Det går fremover, og jeg håper det ender der jeg ønsker seff. Ingen av oss har hatt seriøst forhold tidligere....så det KAN jo være forklaringen på at det går sakte. jeg avviste at jeg hadde følelser for han for 4 år siden, for da skrev han plutselig på melding til meg at han hadde fått noen følelser, men ikke visste helt hva. 

Jeg har jo blitt kjent med han ila disse årene, og enda bedre nå som vi bor så nært at vi kan treffes oftere, og han er treig av natur. folk er forskjellige. Han er ikke akuratt en stressa type. men det er ingen jeg kan snakke så mye med som til ham. 

Så...da gjenstår det og se. hvem som skal ta første skritt nærmere. Turte aldri å bli såret av mine tidligere forelsker, som varte i 3, 1, 4 år :P 

Anonymkode: 0a271...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"+ sexy venninne før" ? Altså, har han vært sammen med venninna di før? tittelen var litt forvirrende.

Men jeg har kjent min venn i 6 år nå. Fikk følelser for han for 1,5 år siden ca. De kom ut fra det blå, jeg våknet opp en dag derpå, hadde snapet med han kvelden før, og hadde bare følelser for han. Siden jeg har blitt forelska i noen via drømmer før, så trodde jeg de ville gå over ila dagen, men nei. Vi bodde langt fra hverandre da da.
Nå bor vi ikke langt fra hverandre, og møtes regelmessig. Det går fremover, og jeg håper det ender der jeg ønsker seff. Ingen av oss har hatt seriøst forhold tidligere....så det KAN jo være forklaringen på at det går sakte. jeg avviste at jeg hadde følelser for han for 4 år siden, for da skrev han plutselig på melding til meg at han hadde fått noen følelser, men ikke visste helt hva. 

Jeg har jo blitt kjent med han ila disse årene, og enda bedre nå som vi bor så nært at vi kan treffes oftere, og han er treig av natur. folk er forskjellige. Han er ikke akuratt en stressa type. men det er ingen jeg kan snakke så mye med som til ham. 

Så...da gjenstår det og se. hvem som skal ta første skritt nærmere. Turte aldri å bli såret av mine tidligere forelsker, som varte i 3, 1, 4 år :P 

Anonymkode: 0a271...4e8

Hehe, var dårlig formulert av meg. Mente om om dere har blitt sammen med en venninne dere synes er sexy. Ikke venninnen og meg :P Grunnen til at jeg tok med "sexy" i innholdsfortegnelsen er fordi han har nevnt at han synes jeg er sexy, ikke jeg som går rundt å er høy på meg selv :P

 

Anonymkode: 29302...c1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei veninne av meg var "kompis" med en fyr i ca 1-2år før de ble friend with benefits, det var de i 2 år. Hun var interessert i han hele tiden, mens han ikke ville ha noe forhold/seriøst. (slippe forpliktelser) Men de ble sammen tilslutt :)

Han fikk følelser for henne etter en stund og tilslutt så skjønte han vel at det var det riktige :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...