Gå til innhold

Par fantasier søker kvinne for å ha sex med meg mens min mann ser på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan finne en el to kvinner som vil vise meg het jentesex mens min mann ser på. Det er en fantasi vi deler. Jeg Har aldri hatt sex med en kvinne,. Jeg har så lyst å oppleve det

Anonymkode: 07a29...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to nevnt over, og sikkert her også, men man bør legge ut bilde for å få noen seriøse henvendelser.

Anonymkode: 39cf9...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne en "enhjørning", (jente som vil ha sex med par) er vanskelig nok når man tar høyde for hvor få jenter som egentlig er villig til dette.. Og om du da skal ha to? Beregn god tid. :)

 

Ellers er Gaysir og Nakenprat gode steder. På førstnevnte er nok gode bilder, og en mer enn tydelig profil som forklarer hva dere i felleskap søker nødvendig. Gaysir er primært et sted hvor jenter finner jenter og gutter finner gutter, og jenter liker ikke å kaste bort tid på det de trodde var en enslig jente, men som ender opp med å være et par. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg og kjæresten min lurer også på det samme og har egentlig tenkt på  å finne en jente eller ett par som har lyst til det samme som oss. Kjæresten min har også veldig lyst til å se meg ha sex med en jente og jeg er veeeldig nysgjerrig og har utrolig lyst til å prøve på jentesex. Så hvis dere er interesserte er det bare å si ifra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to nevnt over, og sikkert her også, men man bør legge ut bilde for å få noen seriøse henvendelser.

Anonymkode: 39cf9...64d

Ikke tillatt med sexannonser på KG.

Anonymkode: 05b1a...de7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Veslemøøy

Tviler egentlig på at du finner noen. Er forøvrig lei det konstante "maset" fra par om ønsker å ligge med en jente. Klarer dere ikke å respektere at selv om jeg er bifil så betyr det ikke at jeg er interessert i trekanter eller bare ONS med andre par. Synes dette er diskriminering på HØYT nivå. Det er virkelig ikke koselig at folk antar at jeg vil knulle hvem som helst bare fordi jeg bifil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...